Kiss Ati eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFaragtál a súlyából? Mert azért a gyárihoz képest bőven túlsúlyos a Wartburg/Barkas hajtókar
Komment
-
Vendég
Tiszteletem! Nemrég egy Pannonia P10 blokk felújításába kezdtem. Volt egy alumínium takarólemezke a váltócsapágyazás végén a kislánckerék mellett csapágyházban ami meggátolná az olaj átfolyását a gyújtásoldali részre. Sajnos én ezt a lemezkét kiszedtem belőle és elveszelődött de a blokk össze van már szerelve. Lehet hozzá valahol kapni ilyen takarólemezkét, vagy egyszerűen alu lemezből lehet vágni bele? Előre is köszi!
Komment
-
Szia
nagyobb börzéken lehet kapni,Fóti Gyuláéknál biztosan kapsz,viszont ha összeraktál egy blokkot egy lemezkarikát biztosan ki tudsz vágni amit ragassz a helyére,ne kalapáld csak akkor,ha ismered a domboritott iv illesztésének a módját."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
A TLF-en hány fogú az első lánckerék?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA TLF-en hány fogú az első lánckerék?
- 2 likes
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede annál a hátsó meg kisebb.
Komment
-
Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem volt egy dobozos új T-5 hengerem,az festett volt de elég trehányul és lehelet vékonyan.
Teljesen azt hittem hogy csak simán olajba lebarnították hogy a festék ne nehezítse a hőátadást.
Akkor festeni fogjuk!ptm004 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt nem tudod véletlenül hogy ez milyen fogszámú?
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése48, a többi egyhengeresen 50.
Komment
-
Valaki tud abban segíteni hogy a P10-es hengerfejet hogy érdemes átalakítani?
Nézegettem az ETZ 250-es hengerfejet hogy abban hogy van kialakítva a préssáv stb... Arra gondoltam hogy mivel a löket és a furat hasonló ezért annak a hengerfejnek a geometriáját csak le kéne kopizni. Valaki csinált már hasonlót?
Komment
-
msicx620 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea hengerfejnek a geometriáját csak le
erősebb nem lesz,
gyorsabb nem lesz,
és szebb sem lesz!!!
(-:dongos78 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment