Olajzófurat, nyílás nincs a felső szemen? És alul milyen a kialakítása?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOlajzófurat, nyílás nincs a felső szemen?
Gondolom a görgőkosár kialakítása miatt az olaj így is eljut a megfelelő helyre,
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOlajzófurat, nyílás nincs a felső szemen? És alul milyen a kialakítása?
A mai próbakörből viszont már nem lesz semmi. 3. rúgásra kis csattanás a berúgókart meg szinte ellenállás nélkül lehet mozgatni... Tolásra meg szintén az a rész recseg. Szóval vagy valamit nagyon elcsesztem az összerakás során(bár jópárszor körbeforgattam és akkor gond nélkül működött minden) vagy a berúgókar tengelye adta fel a harcot...
Szóval holnap újra szedhetem szét
Komment
-
Heegany! Első olvasatomra a berugó tengely és a közlő kerék akadt szét. Csak azért gondolom, mert mikor először raktam össze akkor ugyan így jártam! Ha a kettőt nem megfelelő helyre illeszted össze, akkor nem lesz okés. Ha jól emlékszem a berugó tengely fogaskerekének negyedik fogát kell a kis közlőkerék első fogához rakni... azt hiszem.
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHeegany! Első olvasatomra a berugó tengely és a közlő kerék akadt szét. Csak azért gondolom, mert mikor először raktam össze akkor ugyan így jártam! Ha a kettőt nem megfelelő helyre illeszted össze, akkor nem lesz okés. Ha jól emlékszem a berugó tengely fogaskerekének negyedik fogát kell a kis közlőkerék első fogához rakni... azt hiszem.
Na de majd holnap(pár perc múlva már ma, úgyhogy gyorsan kell írnom ) Mára elég volt megjárni Miskolcot,szétszedni és összerakni.
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa jól emlékszem a berugó tengely fogaskerekének negyedik fogát kell a kis közlőkerék első fogához rakni...
Komment
-
ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz én főtengelyem a Kossuth Pali bácsinál fog készülni itt Kőbányán,
Komment
-
Na nagy nehézségek árán összeraktam a blokkot ismét(bár még szárad a paszta, szóval a próbakörre még várni kell) viszont a hibát a következő okozta(mivelhogy jól raktam össze):
A berúgó fogasív alap helyzetben egy ütközőnek támaszkodik. Ezen, gondolom gyárilag, van egy gumi ami nekem most adtam meg magát végleg... Így a fogasív egy kicsit tovább tud fordulni ami épp elég ahhoz hogy a közvetítő fogaskerék pont beleérjen a kuplungtányér fogaskerekébe.
Jobb híján raktam az ütközőre 2 zsugorcsövet, így elég vastag lett és megfelelően áll a közvetítő fogaskerék is.
És még egy kis érdekesség:
Akitől az átalakított főtengelyt vettem mondta hogy ügyeljek beszerelésnél a hézagolásra, ugyanis Pannóniánál főtengely és főtengely között szélességbe 1mm(!) eltérés is lehet.
Hát tegnap ezzel is el voltam egy darabig. A kuplung felőli oldalra 2 hézagolót tettem(gyári0,1-es azt hiszem) a gyújtás oldalon egy volt, azt hagytam is. Viszont túl sokat mozgott a főtengely oldalra, úgyhogy végül papír nélkül raktam össze a blokkfeleket. Csak pasztával. Így jött ki a megfelelő távolság.
Váltó tengelyek nem szorulnak, és remélem nem okoz semmi gondot az hogy egy kicsit(mennyi is a papír vastagsága? 1 tized? vagy 2?) keskenyebb lett a blokk.
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÍgy a fogasív egy kicsit tovább tud fordulni ami épp elég ahhoz hogy a közvetítő fogaskerék pont beleérjen a kuplungtányér fogaskerekébe.
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJobb híján raktam az ütközőre 2 zsugorcsövet, így elég vastag lett és megfelelően áll a közvetítő fogaskerék is.
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkitől az átalakított főtengelyt vettem mondta hogy ügyeljek beszerelésnél a hézagolásra, ugyanis Pannóniánál főtengely és főtengely között szélességbe 1mm (!) eltérés is lehet.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEnnek nem kéne így lennie, én nem raktam a csapra semmit, mégsem ér bele.
Ha viszont a közvetítő fogaskeréken fordítok egy fogat és úgy teszem rá akkor meg a másik ütközőig fordítva a fogasívet ki is ugrik a közvetítő fogaskerék a fogasívből. Tehát úgy sem jó
Komment
-
Heegany! Előttem már írták, de nekem sincs az ütközőn semmi! Jó persze kéne rá, de nem raktam. Hmmm valami ebbe a berugó szerkezetbe nem kóser. Ami még eszembe jutott, nem lehet hogy véletlen keveredtek benne az évjáratfüggő dolgok? Arra gondolok, hogy a régebbi szériákba más szögben állt benne a berugó rész. Pl a berugó tengely fogasív is változott a későbbieknél, a kis közlőkerék teljesen kerek volt, az én T5-ömbe meg már nem. Ettől nem lehet hogy odakeveredett valami nem ebbe az évjáratba való?
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHeegany! Előttem már írták, de nekem sincs az ütközőn semmi! Jó persze kéne rá, de nem raktam. Hmmm valami ebbe a berugó szerkezetbe nem kóser. Ami még eszembe jutott, nem lehet hogy véletlen keveredtek benne az évjáratfüggő dolgok? Arra gondolok, hogy a régebbi szériákba más szögben állt benne a berugó rész. Pl a berugó tengely fogasív is változott a későbbieknél, a kis közlőkerék teljesen kerek volt, az én T5-ömbe meg már nem. Ettől nem lehet hogy odakeveredett valami nem ebbe az évjáratba való?
Szóval nem tudom hogy mi lehet a hibás alkatrész. Képet meg nem csináltam...
Komment
Komment