A kész tengely kerül kb annyiba tudtommal, mint a KX hajtókar
A Wartburgba amúgy valóban 20-as csapszeg megy, de a Trabant dugattyújához ez pont stimmel, nekem is ilyen van, de még nem építettem be. A Trabi dugattyú alakra megegyezik a Pannóniáéval (tehát a vezérlésen elvileg nem változtat), viszont 72 mm az alapmérete, így kb. 275 köbcenti lesz a Pannónia lökettérfogata, azonos vezérléssel és a Pannóniáénál nagyságrendekkel jobb anyagú dugó megy bele. Ráadásul a Trabi dugattyúján a csapszegnél süllyesztés (,,lecsapás") van, így még kisebb az esélye a megszorulásnak.
Persze van olyan főtengelye is, amin 18 mm a felső szem belső átmérője, így sima Pannónia dugattyúval is használható. Privátban küldök elérhetőséget, meg holnap megkérdezem, kirakhatom-e nyilvánosba, mert így a beleegyezése nélkül nem akarom kitenni.

A Wartburgba amúgy valóban 20-as csapszeg megy, de a Trabant dugattyújához ez pont stimmel, nekem is ilyen van, de még nem építettem be. A Trabi dugattyú alakra megegyezik a Pannóniáéval (tehát a vezérlésen elvileg nem változtat), viszont 72 mm az alapmérete, így kb. 275 köbcenti lesz a Pannónia lökettérfogata, azonos vezérléssel és a Pannóniáénál nagyságrendekkel jobb anyagú dugó megy bele. Ráadásul a Trabi dugattyúján a csapszegnél süllyesztés (,,lecsapás") van, így még kisebb az esélye a megszorulásnak.
Persze van olyan főtengelye is, amin 18 mm a felső szem belső átmérője, így sima Pannónia dugattyúval is használható. Privátban küldök elérhetőséget, meg holnap megkérdezem, kirakhatom-e nyilvánosba, mert így a beleegyezése nélkül nem akarom kitenni.
Komment