Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Atti69
    replied
    Rögtön szét kellene szedni...meg lennének a válaszok.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Ez csere blokk, azaz szám nélküli?

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Egyben? vagyis , komplett vagy csak üres ?

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    Én tudok "gyári új" blokkot, ha minden igaz zsírpapírban. Csak már nem érdekel annyira, hogy hajtsam a kérdést...

    Leave a comment:


  • CZsolti
    replied
    A munkaverseny átka. Nyomni kellett a melót a norma miatt. A minőség nem sokat számított.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    A teljes mondat így hangzott: Szerintem tudjuk a választ, hogy 50 év után pocsék.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tökéletes? Gyári eredetiként? Szerintem tudjuk a választ.

    .....nem , nem ! Annál kicsit jobb , ha a síkok és vonalfúrás rendbe van téve .

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Tökéletes? Gyári eredetiként? Szerintem tudjuk a választ.

    Leave a comment:


  • joshbono
    replied
    Ez a harmadik blokk amit vettem a T1-be. Vaterán vettem nem volt sok hibája de a csapágyat csak szétszedés után vettem észre. Ez van ráadásul évekkel ezelőtt vettem csak most volt időm hozzáfogni. Az előző amit szintén ehhez a motorhoz vettem annak szorult a váltó összeszerelés után. Nem volt párhuzamos a két váltótengely. Ezt a börzén vettem és amikor alaposabban megnéztem akkor láttam hogy a blokk párositók nem voltak azonosak. Úgyhogy nem olyan könnyű jó blokkot találni.

    És a szép az egészben, hogy az eredeti blokk már nincs meg, mert azt használtam donornak a második blokk rendbetételéhez. Ami egyezett a vázszámmal és a forgalmiban is benne volt. Így gondolkoztam én is, hogy van másik jobb karter, de már nagyon megbántam. Érdemesebb lett volna azt rendbetenni.
    Utoljára szerkesztve a következő által: joshbono; 2016 jún. 30, 22:51.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Nem könnyű jó blokkot találni. Szinte mindegyiknél van valami bibi, ha más nem, a láncnál tört ki egy darab, de gyakran a berúgókar ütközőcsapja törik ki...

    Persze a kis Csepel/Danuvia blokkok még rosszabbak. Ott a bal oldalon csak 1 főtengely csapágy van, ezért a csapágyház gyakran kuka...

    ...Ja, és akkor még az sem volna baj, ha típus azonos...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 jún. 30, 22:36.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Nekem , a gondon és hírnéven kívül semmi nem jut ebből . De abból a 9 ből hány a tökéletes ? -9 ?

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Nem Joker precíz módszerét és üzletét akarom rontani, de annyi a blokköntvény a piacon, mint a szemét. Nálam csak 9 darab van. Tudom, szám átírása a forgalmiban, de gondolom azt se aranyáron mérik, illetve ráér műszaki vizsgáig.

    Azért a dolgot finomítandó, nekem is átfutott a fejemen, hogy az eredeti, egyező számú szétvert TLF öntvényem még menthető lenne...
    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jún. 30, 22:26.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    privat mail. Privát levél.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    pm
    Amit irni akartál: bejlung.. De pm nem tudom mit jelent.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Aztán mérkő neked azt tudni ,? Nem elég ,hogy én mondtam ?

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information