Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • joker
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szőlőm nekem is van.. S még lesz 100m

    Nem tudom hun lakol öcsém , de felénk a szőllőt borban mérik , a bort meg hektóba ....

    Leave a comment:


  • Béla Rácz
    replied
    Köszönöm az ötleteket! Azt csináltam, hogy levettem a kipufogókönyököt és benyúltam ujjal a dugattyúig. Kicsit megnyomkoráztam, nem éreztem semmi oldalirányú mozgást, de a fémes kopogóhang eltűnt egy kis időre. Szóval a dugattyúval van valami, de párszáz km megtétele után kiderül. Hogy bírja avagy nem

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Szőlőm nekem is van.. S még lesz 100m telepítve. Meg persze majd kell precíz gépmunka is... (Na jó elég...már kissé sokkallom én is)

    - - - Updated - - -

    szétszedés sem használ neki, legfeljebb csak árthat...
    A rossznak használ, a jónak árt.. Meg persze mester kérdése is..

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Hát, nem tudom...én nem érzem olyan vészesnek ezt a csörgést. Az a blokk tele van mindenféle forgó-mozgó biszb@sszal, ráadásul a henger bordázata is felerősít mindent...

    Hajtanám normál üzemben, mennék vele, és megnézném, hogy néhány száz km után van-e nagyobb gond, nagyobb zaj?

    Csak passzióból nem szedném szét a blokkot...Lehet, hogy nem is találsz benne semmit csak további kétséget...Meg amúgy is egy szétszedés sem használ neki, legfeljebb csak árthat...

    ...Talán annyit megtennék, hogy az olajellenőrző nyíláson keresztül benyúlva megnézném, nem lötyög-e a kuplung kosár a tengelyén? Persze ha jól meg volt húzva az anya, és a biztosító lemez is ráhajtva, akkor ez nem nagyon fordulhat elő...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 jún. 18, 12:45.

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azért a kezdők kedvéért: Itt kizárólag a blokk öntvény főtengő csapágy furatainak és a blokköntvény hengertalp részének a megmunkálásáról volt szó?
    .......csak ? nem , még elmegyek , hozom -viszem , elmosom összerakom és kicsit kapálok a szőllőben ...

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    No igen, két lehetőség adott: beleborítunk 100 ezer fölött a blokkba és örülünk, hogy legalább valaki megcsinálja rendesen vagy nem, de bármi lehetséges. Kár, hogy ilyen szélsőséges a helyzet.

    Leave a comment:


  • zahi
    replied
    Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok! Szerintetek mi kopog,csörög? Menetközben is hallani csörgést bizonyos sebességnél. A henger,dugattyú,dugattyúgyűrűk, főtengely és minden más új a blokkban. Derékszögelve lett a hajtókar. Bejáratós a blokk.80-ig húzogottam neki néha és nem is bírtam vele többet menni.Ez volt a vége. https://www.youtube.com/watch?v=vU2Wqppd3Wk&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=WGpG...ature=youtu.be

    Szerintem henger dugó illesztési hézag ....nem mérted ????

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Azért a kezdők kedvéért: Itt kizárólag a blokk öntvény főtengő csapágy furatainak és a blokköntvény hengertalp részének a megmunkálásáról volt szó?
    És akkor azt mondom,meggondolandó!Az én motorom annó úgy lett papiros,hogy a meglévő~5-höz vettem egy donort(építkezésből visszamaradt)ronda volt,de a papír és a számok stimm.ebből átépítettem egy nekem tetszőt!

    Lényeg mindig volt egy súrolós fura zaj:évek múlva jöttem rá több csapszegpersely csere után,a blokkom nem volt derékszögű...reszelő és külömbőző praktikák után elviselhetővé vált a járgány.

    Nagyon örültem volna egy elérhető,újramunkált blokknak!
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2016 jún. 18, 07:01.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Végül is a kevesebb néha több. Úgyis kifordul az ember gyomra már az émelyítően tenyérbe mászó reklámoktól. Célratörő, korrekt.

    Azért a kezdők kedvéért: Itt kizárólag a blokk öntvény főtengő csapágy furatainak és a blokköntvény hengertalp részének a megmunkálásáról volt szó?

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Na akkor itt talán pont jó nektek az infó amit megosztak veletek .

    Szóval , 35 000 ft -ezért a főteng. cspágy hely kifúrva nagyra -öntvény alu gyürü --beillesztve --lézerhegesztéssel behegesztve - vonalbafúrva méretre -- köszörült rúd átdugva - azon felültetve a hengertalp a csapágyfuratra merőlegesre munkálva .

    Abszolút profi hibátlan munka . Csak teljesen üres , patika tiszta blokk és kp fele a lajtsromba vétel feltétele .

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    A fogazott kuplung tárcsa is új. Arra gondolsz a lánccal kapcsolatban ,hogy megnyúlt (380km-t mentem vele eddig)? De akkro csak egy bizonyos pontban kopogna?
    Nem valószínű,inkább a dugó lesz.Told neki:nem fogod hallani!

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    Ezt a hangot a dugattyú adja, hogy miért arról nincs okosság.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Így terjed az okosság...

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    Megelőzöm Jokert, mert ő adta nekem ezt a tanácsot:
    Húzd neki, akkor nem hallod, hogy zörög.
    A megszakítód nagyon szikrázik. Bár már hallottam, hogy szokott, én még nem láttam ennyire. Sőt, semennyire se.
    Jó a kondenzátorod?

    Az a youtube videó elég komoly. Ez valami száraz fémes kopogás, lánc olajban van, az tompítaná a kopácsolást.
    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jún. 17, 21:47.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Én a lelkibékém miatt először levenném a hengfejet, utána a hengert. Hengfej levétel után ellenőrizd van-e hang kézzel forgatáskor.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information