Tenger mély tiszteletem minden fórumozónak!
Édesapám '63-es kulis T1-es pannóniáját szeretném felújítani (lehetőleg OT minősítésnek megfelelően) szőrüstől bőrüstől és ehhez szeretnék segítséget kérni:
Maga a motor üzemképes, egy kondenzátor és egy gyertyapipa cseréjével üzemképessé vált, viszont. Éveken keresztül állt és nem szeretném ha egy-két próba menet miatt a blokkban és környékében menthetetlenül tönkremennének a dolgok így a kérdéseim ott kezdődnek hogy:
1. Hol érdemes először átnézni a motort?
2. Mit érdemes gondolkodás nélkül cserélni rajta?
3 Mi az, amire külön figyelmet kell fordítani?
![Click image for larger version
Name: 100_6634.jpg
Views: 1
Size: 200.0 KB
ID: 131956](filedata/fetch?id=131956&d=1522868074)
![Click image for larger version
Name: 20120812_195039.jpg
Views: 1
Size: 198.7 KB
ID: 131957](filedata/fetch?id=131957&d=1522868074)
Egy gáz bowden csere volt, illetve új benzin keverékkel lett megtámogatva , illetve kissé letakarítottam ahogy a két közti különbségből feltűnhet.
A segítséget előre is köszönöm^^
Édesapám '63-es kulis T1-es pannóniáját szeretném felújítani (lehetőleg OT minősítésnek megfelelően) szőrüstől bőrüstől és ehhez szeretnék segítséget kérni:
Maga a motor üzemképes, egy kondenzátor és egy gyertyapipa cseréjével üzemképessé vált, viszont. Éveken keresztül állt és nem szeretném ha egy-két próba menet miatt a blokkban és környékében menthetetlenül tönkremennének a dolgok így a kérdéseim ott kezdődnek hogy:
1. Hol érdemes először átnézni a motort?
2. Mit érdemes gondolkodás nélkül cserélni rajta?
3 Mi az, amire külön figyelmet kell fordítani?
Egy gáz bowden csere volt, illetve új benzin keverékkel lett megtámogatva , illetve kissé letakarítottam ahogy a két közti különbségből feltűnhet.
A segítséget előre is köszönöm^^
![Mosoly](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/smile.png)
Komment