Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
ApaE
-
Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBlokkal kapcsolatban is akadályba ütköztem, méghozzá, a kilométeróra spirál meghajtásának a rögzítő füle hiányzik a blokkról. Vagyis csak az egyik, de ennek se nagyon örülök. Mit lehet ezzel kezdeni szerintetek?
[ATTACH=CONFIG]10511[/ATTACH]
(a hiányzó elem nincs meg, így kaptam a blokkot, ezért a visszahegesztés nem jöhet szóba)
A tönköt teljesen újra kell építeni, felrakással. Azután ki kell alakítani a formáját és mivel a másik felfogatási hely megvann, annak a szintjére le kell maratni. Ehez célszerű a blokkot teljesen szétszedni és elmosni, zsírtalanítani.
A blokk aljából is ki vannak barabok törve, vagy fűrészelve. Ezeket egy donor blokból ki kell vágni és pótolni lehet.
Ez, ha nem tudod ismerősök által megcsináltatni tetemes összegbe kerül.
Amivel még találkoztam az kicsit "kókány", de a célnak megfelelt.
A blokk széln lávő két blokk összekötő csavarral rögzítve volt egy laposvas, amire a megfelelő helyre egy menetes vasdarabot hegesztettek.Utoljára szerkesztve a következő által: nyuszifül; 2012 okt. 05, 21:46.wsievers és Blackmumus kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA tönköt teljesen újra kell építeni, felrakással. Azután ki kell alakítani a formáját és mivel a másik felfogatási hely megvann, annak a szintjére le kell maratni. Ehez célszerű a blokkot teljesen szétszedni és elmosni, zsírtalanítani.
És ha megmintázom a meglévő darab segítségével azt a darabot és öntök egyet? Vagy esetleg egy donor blokkról levágok egyet? Aluhegesztő ismerős szerencsére van, viszont a blokkot nem tudom szétszedni mert a berúgó kar rá van hegesztve és addig nem akarom bántani amíg nem muszáj. Egyelőre úgy néz ki, hogy belülről nincs baja.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa hol szivárog az olaj, na hol?Lemezjáték és kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa hol szivárog az olaj, na hol?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
A csavar másik végéhez raktál alátétet? Ahogy nyuszifül is mondja, annak KÉNE tömíteni.
De ha már olaj olaj, nekem meg hiába raktam a berugó tengelyre új "O" gyűrűket, azé is kijön egy kicsi.
Ps: Ma kaptam meg a vadi új, megfelelő vastagságú kuplung lamellákat, holnap szerintem ki is cserélem, mert ami benne van csúszik.
- 1 like
Komment
-
Megnyugtatlak titeket, hogy mindenhol új tömítőalátétek vannak, a szivárgó anya alatt is van és tömít is.
Azonban a négy átmenő csavar feje alatt nincs és csavarfej alatt én még nem is láttam soha, nem használtam soha. Itt a csavar és az anya menetei között talál utat az olaj, amiknek meghúzva elvileg zárniuk kéne.
Megoldási javaslat valakinek?
Komment
-
Üdv demeter!
Lazítsd meg az anyát és a blokk és az alátét közötti menetes részre tekerj egy kis teflon szalagot.Lemezjáték és demeter kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
ApaE
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLazítsd meg az anyát és a blokk és az alátét közötti menetes részre tekerj egy kis teflon szalagot.
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePedig, ahogy nyuszifül is írta, a csavarfej alatt kell lennie tömítő alátétnek. Ha az anya kerül 'kívülre', nem a csavarfej, akkor mindenképpen.
Sőt, ha nem ragaszkodtam volna az eredeti 14-es kulcsnyílású anyához ezen a láthatatlan helyen is, egy sima 13-as önzáró anya is megelőzte volna a problémát.
Komment
Komment