Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komment


      Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Blokkal kapcsolatban is akadályba ütköztem, méghozzá, a kilométeróra spirál meghajtásának a rögzítő füle hiányzik a blokkról. Vagyis csak az egyik, de ennek se nagyon örülök. Mit lehet ezzel kezdeni szerintetek?
      [ATTACH=CONFIG]10511[/ATTACH]
      (a hiányzó elem nincs meg, így kaptam a blokkot, ezért a visszahegesztés nem jöhet szóba)
      Üdv!

      A tönköt teljesen újra kell építeni, felrakással. Azután ki kell alakítani a formáját és mivel a másik felfogatási hely megvann, annak a szintjére le kell maratni. Ehez célszerű a blokkot teljesen szétszedni és elmosni, zsírtalanítani.

      A blokk aljából is ki vannak barabok törve, vagy fűrészelve. Ezeket egy donor blokból ki kell vágni és pótolni lehet.

      Ez, ha nem tudod ismerősök által megcsináltatni tetemes összegbe kerül.

      Amivel még találkoztam az kicsit "kókány", de a célnak megfelelt.

      A blokk széln lávő két blokk összekötő csavarral rögzítve volt egy laposvas, amire a megfelelő helyre egy menetes vasdarabot hegesztettek.
      Utoljára szerkesztve a következő által: nyuszifül; 2012 okt. 05, 21:46.
      wsievers és Blackmumus kedvelte ezt.

      Komment


        nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A tönköt teljesen újra kell építeni, felrakással. Azután ki kell alakítani a formáját és mivel a másik felfogatási hely megvann, annak a szintjére le kell maratni. Ehez célszerű a blokkot teljesen szétszedni és elmosni, zsírtalanítani.
        Köszönöm!
        És ha megmintázom a meglévő darab segítségével azt a darabot és öntök egyet? Vagy esetleg egy donor blokkról levágok egyet? Aluhegesztő ismerős szerencsére van, viszont a blokkot nem tudom szétszedni mert a berúgó kar rá van hegesztve és addig nem akarom bántani amíg nem muszáj. Egyelőre úgy néz ki, hogy belülről nincs baja.

        Komment


          Na hol szivárog az olaj, na hol?

          Click image for larger version

Name:	20121011977.jpg
Views:	1
Size:	189.9 KB
ID:	133042

          Ha filmhős lennék, mondanám hogy eszem f...om megáll! A menetek közül...
          Titus és wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Na hol szivárog az olaj, na hol?
            Ennek a csavarnak a felyénél lenni kell egy alumínium, vagy egy kilágyított réz alátétnek. Ha nem sérült, akkor az tömít!
            Lemezjáték és kedvelte ezt.

            Komment


              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Na hol szivárog az olaj, na hol?
              Én is imádom ezt a dolgot
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                A csavar másik végéhez raktál alátétet? Ahogy nyuszifül is mondja, annak KÉNE tömíteni.
                De ha már olaj olaj, nekem meg hiába raktam a berugó tengelyre új "O" gyűrűket, azé is kijön egy kicsi.


                Ps: Ma kaptam meg a vadi új, megfelelő vastagságú kuplung lamellákat, holnap szerintem ki is cserélem, mert ami benne van csúszik.
                kedvelte ezt.

                Komment


                  joker kedvelte ezt.

                  Komment


                    Megnyugtatlak titeket, hogy mindenhol új tömítőalátétek vannak, a szivárgó anya alatt is van és tömít is.
                    Azonban a négy átmenő csavar feje alatt nincs és csavarfej alatt én még nem is láttam soha, nem használtam soha. Itt a csavar és az anya menetei között talál utat az olaj, amiknek meghúzva elvileg zárniuk kéne.
                    Megoldási javaslat valakinek?

                    Komment


                      Üdv demeter!

                      Lazítsd meg az anyát és a blokk és az alátét közötti menetes részre tekerj egy kis teflon szalagot.
                      Lemezjáték és demeter kedvelte ezt.

                      Komment


                        Komment


                          Kell egy donor ami máshol rossz és ezt leműteni róla és erre felhegeszteni.

                          ui.: nem olvastam végig már válaszoltak
                          Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 okt. 11, 22:34.

                          Komment


                            St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Lazítsd meg az anyát és a blokk és az alátét közötti menetes részre tekerj egy kis teflon szalagot.
                            Ez biztosan működik, de most itt a gond, hogy össze van szerelve és nem lehet ellent fogni meghúzáshoz.



                            ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Pedig, ahogy nyuszifül is írta, a csavarfej alatt kell lennie tömítő alátétnek. Ha az anya kerül 'kívülre', nem a csavarfej, akkor mindenképpen.
                            Legközelebb biztos teszek majd, de eddig ilyesmire nem voltam felkészülve.
                            Sőt, ha nem ragaszkodtam volna az eredeti 14-es kulcsnyílású anyához ezen a láthatatlan helyen is, egy sima 13-as önzáró anya is megelőzte volna a problémát.

                            Komment


                              Közben én is írok motorszerelőset: kicseréltem most a kuplungomat, na így már azért jó. A csúszás miatt kb úgy ment eddig mint egy 50cm3 motor. Igaz most majd azzal kell megküzdenem, hogy kiemeljen, mert most meg az ami nyűgös.

                              Komment


                                Dagadós a parafa? Vagy vastag és puha?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X