Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Nekem sokáig az 260-as Isolator ZM-14 volt a favorit, de amióta most nyáron elolvadt ez egyik gyertyám nagy fordulaton, azóta nem veszek ilyet újonnan.
Nem csodálom, hiszen a bolti új Isolatorokat ma már a román BERU gyártja, és olyanok is, van, amelyik 20 km-t bír. Bár engem annyira nem érdekel, mert van egy cipősdoboznyi eredeti Isolatorom, mindenféle típusú Esetleg ha kell valakinek belőle, szívesen cserélek vagy adok el.
sziasztok!
Olyan problémám van, hogy van egy T 5.H motorpm, és a motorját most újítom fel(csapágy, szimering stb). A dugattyúm az olyan szintem csörgött, hogy cserére szorul. A csapszeg furatot a csapszer kirágta föl-le irányba. Lóg mint bíróseggébe a ló...sz. Na a lényeg, hogy kell nekem egy +1 méretű dugó gyáriba használatlan. Tudom ez szinte lehetetlen. Valaki tudna mondani egy olyan márkát vagy gyártmányt utángyártottba amit érdemes beletenni? Nem az árukkal van bajom az utángyártottnak, hanem egy batyu f...szt nem ér a legtöbb.(állítólag) Pl az indiai Ambika(aszem) nagyon gyér volt az egyik barátoméba. Berta dugattyúról valakinek van tapasztalata? Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget! Egyszer szeretném normálisan megcsinálni!
Utoljára szerkesztve a következő által: Bepa; 2013 ápr. 11, 12:08.
Kár volt három helyre beírnod...
Ha gyári alapméretű, +1 jelölésű dugattyút keresel és még találsz is, az árából valószínűleg meg is furathatod Berta szettel. És akkor nem kopott hengered van. Vannak itt a fórumon tapasztalatok bőven, az Ambika hulladék minősítést kapott nálam és a Berta sem egy csoda a maga árával.
Pannónia berugó tengellyel kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy mi a tapasztalat, az utángyártott olyan silány minőségű tényleg?
Találtam olyan hirdetést, ahol ki van hangsúlyozva hogy nem az a fajta amiről egy rugással lejön a "ricni".
Amik használtak 90%-ba kukába valóak. Fogasívem van jó állapotú, csak dilemma, hogy vegyek új berúgótengelyt, vagy kínlódjam le az egyik rossz fogasívről a jó "ricnis" tengelyt.
Sajna ami most van benne szalajt, így tudni kell hogy kell rajta rúgni, de szét kell szednem s kicserélnem előbb utóbb.
Vélemény?
Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 ápr. 16, 22:33.
Az mennyire normális, hogy a blokk közel ugyanolyan meleg mint a henger?
Egy fél órája elvittem a családtagokat egy rövidebb 1,5-2 km-es útra és mikor hazaértem azt tapasztaltam, hogy maga a blokk is igen meleg. Eddig nem volt ilyen, vagy csak nem vettem észre. Annyi módosítás történt az előzőekhez képest, hogy az úszót eggyel lejjebb tettem a tűn, most felülről a 3. barázdában van (eddig a 2-ban volt). Most nem is füstölt annyira, meg a hangja is egyenletesebb volt.
Meg a másik probléma, hogy mintha kevesebb olaj lenne a benzinben mint tegnap vagy 2 napja. Múltkor tankolásnál csak Agipos olajat tudtam venni (Agip 2T MIX universal a hivatalos megnevezése) és a tank alján az összefolyó csőben megült belőle egy adag, és hiába mentem vele nem tűnt onnan el, most viszont a mai pár kilométer után eltűnt onnan. Még van a tankban kb 5-6 liter benzin, de nem merem biztosra állítani, hogy olaj is van benne. Szerintetek lehetséges, hogy az olaj annyira megült a benzin alján, hogy elhasználódott belőle most pedig szegény a keverék?
Elvileg igen, ennek ellenére most egyáltalán nem festi meg a benzint. Ráadásul most nézem, hogy a kutas ásványi olajat adott és nem szintetikust. Abban az esetben viszont ha tényleg kicsapódott akkor megértem a blokk melegedésének okát is.
Srácok nem tudom hogyan tankoltok.
Én kipróbáltam átlátszó kannába beöntöttem az arolt rá a benzint meglötyögtettem mint régen a kuton alig keveredett.
Repsol szintetikust,shtilt is kipróbáltam azok is leültek,ezek szerint kevés ha csak beleöntjük a tankba az anyagot soha nem keveredik el.
Marad a megoldás fel kell rázni,sajnos erősen és a gyártók szerint a benzin is megromlik néhány hónap alatt(ezért van a sok üledék ragacs)Az olmozott nem romlott meg soha és kente az alkatrészeket és elkeveredett a 2-t-is
De ennyit beválalunk az utódainkért!!!
Felénk a kisseb kutakon tartanak keverőkannát a kétütemüeknek,körülményesebb de ez a biztos.Vagy magunkal kell vinni egy ötliterest és abban kevergetni.
Eddig nem akartam a kúton leállni vegyészkedni, de úgy látom nincs más választásom. Eddig úgy tankoltam, hogy beöntöttem a benzint, majd rá az olajat és vagy 5 percig billegtettem a motort, úgy hogy csapódjon az a benzin rendesen a falon, keveredjen benne az olaj rendesen. De úgye akárhogy rázom nem lehet teljesen tökéletes a keveredés mert középen el van választva a tank nagy része és az egyik oldalra több olaj kerül mint a másikra, vagy csak az egyik oldalra kerül olaj, akkor az nehezen keveredik össze.
Hát ja! Mondjuk minden leírás (Danuvia, Csepel) azt írja tilos a keveréket a tankban "előállítani". Én is viszem a kis 5 l-est bele a benzin, és otthon egy sima befőttes üvegben be vannak jelölve a szintek (hogy mennyi olajat kell tenni) az 1:20, 1:25, 1.33 hoz! Aztán fél perc rázogatás és tökéletesen elkeveredik a Mol 2T olaj. Én mindhárom keverési arányt kipróbáltam, most, nyáron simán és szinte füstölés mentesen megy az 1:33-al. Ettől jobban már nem is csökkentem az olajat. De tervezem kipróbálni az ólom adalékot is.
Komment