Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Doxa Csepelemben is 15 W-40 és tökéletes!

    Komment


      Tegyük hozza az olcsó mindig a legdrágább. Alap hajtóműolaj nem több 1200ft-nal, nem érdemes motorolajjal kísérletezni. Teljesen más az adalekolas. Ennyi erővel akar 2T olajat is lehetne próbálni.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        Nekem a Hunoil Sprint 15w40 vagy micsoda van benne, Tesco legolcsóbb ásványi olaj.
        Nem csúszik tőle egy kicsit sem!


        + Látom Mateapu is reagált már, Pannóniába, Simsonba NEM jó a hajtóműolaj. A leírás szerint sem ez való bele!
        Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 júl. 25, 20:27.

        Komment


          ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Alap hajtóműolaj nem több 1200ft-nal, nem érdemes motorolajjal kísérletezni. Teljesen más az adalekolas.
          Már több helyen kitárgyaltuk,a parafás-kuplung nem türi,a spéci és a hajtómüolajakat.
          OdinHEM kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Igaz, megkövetel magam. MM90 motorolaj kellene. A szabvány reszletezest nem találtam meg, de rá fogok keresni.

            Komment


              Akkor legyen Botond? (már ha lehet még kapni)

              Komment


                Az pl. egy régi vágású olaj, ahogy a mi motorjaink. Mióta kitalálták az egyfokozatú olajok helyett a többfokozatút, közel is állnak egymáshoz.

                Komment


                  Asszem sürgősen be kell szereznem valamilyen olajat,mert egyre jobban csúszik a kuplung,már alig tudok menni vele.

                  Komment


                    Mondjuk a Simson újabb bakelites kuplungjai szerintem jók hajtóműolajjal is, legalábbis nekem a '90-es Enduroban 80W90-es van és tökéletes.

                    Komment


                      Sziasztok,

                      Pannonia T1 bejáratással kapcsolatban lenne kérdésem. A motor szépen indul, rendesen zajmentesen jár és erős is. Most járok kb a 300. km járatásánál. De kb 60-as tempónál 6-7 km után elkezdtem hallani a bizonyos megszorulás előtti pengést a blokkból. Öblögetek, majd megállok, kicsit pihen aztán indulok. Normális, hogy 300 km körül még ilyet csinál? A keverék kicsit dúsra van állítva, a gyertya is ennek megfelelően kicsit fekete. Kinek meddig tartott ez az állapot?

                      Köszönöm

                      Komment


                        Szoros illesztésnél volt nekem ilyen. Készen vettem a hengert szettben frissen fúrva. De csak akkor lett problémamentes, mikor levettem a hengert és meghónoltattam.

                        Komment


                          Én is szettben vettem, dugóhoz fúrták, összerakás előtt ellenőriztem, nem tűnt rossznak...Bár lehet szét kell venni. Annyi nyugtat meg, hogy járatás alatt mindig ugyan azon az útvonalon indulok el, de mindig később kezdi el a tüneteket produkálni. Szóval megadom neki az esélyt. Hátha...
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            Domi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Normális, hogy 300 km körül még ilyet csinál?
                            Elvileg nem! Nekem most van benne 1000 km és egyszer sem szorúlt meg! Én úgy csináltam,hogy 1:15-re kevertem a benzínt,piros dobozos Castrol olajjal,a síbertűt teljesen felhúztam (legalsó rovátkába akasztottam a lemezt) és 60 km/h-nál nem mentem többet vele az első 500 km-en! Egyébként ezt az 500 km-ert két részletben,esti (hűvösebb levegő) motorozással,sík terepen,gond nélkül tettem meg! Ezután 1:20-ra kevertem az olaj/benzin keverékét és néha felgyorsultam 70-80km/h-ra. Most mentem vele egy 120-120km-es túrát,szinte végig 90km/h-val (apacsávóval) gond nélkül,az üzemanyagot továbbra is 1:20-ra keverem.
                            Azt megmondani,hogy mi a gond a tiédnél,nyilván nem lehet,de,ha így csinálod,ahogy én,akkor mindent megtettél,amit megtehetsz! Ha így is szorul,akkor illesztési,dugattyú anyagminőségi problémák lehetnek!
                            Nekem Berta dugattyúm van!
                            Üdv;Zsolt
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 júl. 27, 17:49.
                            sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Most beszéltem Pali bácsival (Kossuth gépműhely), pénteken kész a főtengely és a henger a TLF-hez, a donor blokknak kifogástalan a váltója is, az új csapágyak már a polcon várják a helyre kerülést a tömítés készlet mellett. A mágnes is kapott egy delejezést.
                              Ha minden igaz péntekre az 559-es Jawa hengerfej felszúrás is meglesz. Még nem döntöttem, hogy ez vagy a T5-ös kapja meg a középgyertyát, de hajlok rá, hogy mindkettő.
                              Söröket a hűtőbe kell rendeznem, és remélem időm is lesz összerakni a blokkot. Várom a lehülést...
                              sepy és heeegany kedvelte ezt.

                              Komment


                                ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ha minden igaz péntekre az 559-es Jawa hengerfej felszúrás is meglesz.
                                Egyéb átalakítás lesz rajta?
                                Majd dobjál fel képet, hogy néz ki a Pannónia hengeren!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X