Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ha soknak találod az anyagot ,próbáld a másik irányban ! Gondolom a légszűrőd nyitva teljesen , és tiszta , tűszelep zár és az úszószinted is a helyén van . Ha igen próbáld a tűt lejjebb engedni azaz a legfölső állásba is meg . Ha nem változik lehet hogy máshol kell keresni a hibát , nem a tűállásnál. A +8°C nem túl meleg de itt is kell szuperálnia, hiszen nincs a gépkönyvben hogy csak 20 °C fölött használható ...egy 2-3 km megtétele után nézd meg a gyertyaképet ! Esetleg a gyertyahőértékén próbálj csökkenteni. (arra számíthatsz hogy a nyári melegben esetleg változhatnak a beállítások !)
    Most látom hogy a tiéd a H-s tipus , így nem tudod elzárni... (bocs!) szűrő tiszta ? , Szűrő nélkül javul ? ...
    Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 jan. 23, 19:41.

    Komment


      Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      [ATTACH=CONFIG]26337[/ATTACH]
      Furcsa nekem ez az úszó. A tetején kellene lennie egy drótnak ami adott állásban rögzíti az úszótűt. És ezzel lehet állítani az úszószintet is.
      OdinHEM és demeter kedvelte ezt.

      Komment


        Az az alján van az úszónak! Viccelsz ugye?!Hogy fordítva raktam volna az úszót bele?! Nem kizárt,mivel én a meglévő két karburátorom szerint raktam bele az új úszót!Lehet mindkettőt rosszul rakták össze.

        - - - Updated - - -

        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha soknak találod az anyagot ,próbáld a másik irányban ! Gondolom a légszűrőd nyitva teljesen , és tiszta , tűszelep zár és az úszószinted is a helyén van . Ha igen próbáld a tűt lejjebb engedni azaz a legfölső állásba is meg . Ha nem változik lehet hogy máshol kell keresni a hibát , nem a tűállásnál. A +8°C nem túl meleg de itt is kell szuperálnia, hiszen nincs a gépkönyvben hogy csak 20 °C fölött használható ...egy 2-3 km megtétele után nézd meg a gyertyaképet ! Esetleg a gyertyahőértékén próbálj csökkenteni. (arra számíthatsz hogy a nyári melegben esetleg változhatnak a beállítások !)
        Most látom hogy a tiéd a H-s tipus , így nem tudod elzárni... (bocs!) szűrő tiszta ? , Szűrő nélkül javul ? ...
        Próbáltam a tűt +-1-el arébb rakni. Nem lett jobb. Vasárnap a főtengely végén lévő tájolócsapot kiszedem mert kicsit el van nyalva a lendkerék álltal. Bár szerintem nem mozdul el a lendkerék mert az alapjárat stabil továbbá ráütöm a lendkereket a kúpra rendesen úgy, hogy az megsem moccanhat
        Bosszant, hogy amúgy a próba úton a sebességeket 1-4-ig illetve 4-1-g tökéletesen veszi csak gzáadásra torpan meg rángat.Amúgy Isteni érzés vele menni mert minden tökéletes rajta (a nem lévő km órától eltekintve az még felújítás alatt)Csak ez a rendellenes viselkedés terhelés alatt ami belerondít. A tájolócsapnak ha jól emlékszem kb.3mm-re kell kiállni a főtengelytől?

        Komment


          Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az az alján van az úszónak! Viccelsz ugye?!Hogy fordítva raktam volna az úszót bele?! Nem kizárt,mivel én a meglévő két karburátorom szerint raktam bele az új úszót!Lehet mindkettőt rosszul rakták össze.
          Pedig az felfelé áll.
          Az úszótűn is úgy vannak a beszúrások hogy akkor áll normálisan. (a hegyes vége felfelé, a lekerekített lefelé)

          Bár a rajzról a drót hiányzik(lusta voltam anno megrajzolni) de a tű helyzete látható.
          Click image for larger version

Name:	osszerakott.jpg
Views:	1
Size:	151.1 KB
ID:	143664


          Vagy karburátor beállítás vagy gyújtás. Amúgy a karburátor üszóházfedelénél kell lenni tömítésnek?
          Nincs tömítés gyárilag alatta. (ott tud kifolyni a felesleg ha rosszul van beállítva. Meg persze a túlfolyón)
          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 jan. 23, 23:23.
          OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            A tömítés helyét én is kerestem, de sejtettem ,hogy nem lehetett ott mivel ami van kis rés a tetején az úszóháznak az valami túlfolyónak tűnt nekem, de megerősítetted a sejtésemet
            Vettem én anno új, utángyártott sűbetűt, úszót és úszótűt. Ebből a sűbertűt nem cseréltem ki. Ma este mondom kicserélem a sűbertűt és amit u.gyártott sűbetűnek hittem az akkor lehet, hogy pont az úszó tű és amit úszótűnek raktam be az meg pont a sűbertű. Ezért sem vetettem el azt, hogy fordítva rakhattam be ahogy írtad. Na vasárnap akkor a tűket felcserélem helyesen!

            Köszönöm az észrevételed!
            OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              Felső a súbert, alsó az úszótű:
              Click image for larger version

Name:	tűk.jpg
Views:	1
Size:	121.4 KB
ID:	143665
              A súbert tű hosszan kúpos. Az úszótűnek csak a végén egy kis rész.


              Ezek is csak rajzok, nem is feltétlenül pontosak, de a lényeget látni. Bár van itt az asztalomon egy karbi, de így este nincs kedvem szétszedni és lefényképezni. Egyszerűbb a digitális verzión bemutatni
              OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

              Komment


                Értem. A sűbertű az gyári és az az aminek lennie kell. Az úszótű helyett raktam az új,utángyártott sűbertűt bele. Csak azt cseréltem fel.
                Köszi!

                Komment


                  Nos , csoda hogy még be is indult ...
                  OdinHEM, heeegany és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    Sziasztok.

                    T1esem tankjában rozsda-benzin-víz-festék-olaj keverék/elegy volt. A rozsda finom szemcsés, átment a szűrőn.
                    Az úszóházban szintén rozsda-víz ült az alján.
                    A motor vételkor be lett indítva, ment is egy kört, majd másodszorra (szerencsére) nem indult el, mert a tankszűrő eltömődött.
                    Szerintetek a finom rozsdát beszívhatta a hengerbe?
                    Nem akarom a blokkot szétszedni.
                    Azon gondolkozok, hogy kipuffogót leszedem, forgattyúsház alsó csavart ki, gyertyát ki, majd alaposan átfolyatom keverékkel.

                    Komment


                      A forgattyúsházat leengedheted, aztán talán szerencsésebb lenne, ha egy tiszta flakonból táplálva indítanád és öblítenéd át.
                      sepy és Fergusson kedvelte ezt.

                      Komment


                        bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        T1esem tankjában rozsda-benzin-víz-festék-olaj keverék/elegy volt.
                        Egyszer mondták nekem hogy a Pannónia még híg trágyalével is elmegy. Hát lehet hogy van benne valami
                        Mondjuk nagyapám is ment már vele haza pálinkával, de az legalább tiszta
                        OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.

                        Komment


                          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nos , csoda hogy még be is indult ...
                          Miért? Ezen gondolkoztam, hogy ez az erőtlenség, meg a torpanások terhelés alatt az úszótű helyett a sűbertű használata okozhatja-e?! Mert a sűbertű is elzárja a benzint az úszóházban. Esetleg így az úszószint nem lesz a megfelelő?! Holnap kicserélem a tűt és nagyon örülnék ,hogy csak ez okozza a rángatásos,torpanános járást.

                          Komment


                            A hosszuk nem egyforma, nem is tud annyi üzemanyagot beengedni.
                            Akkor a gyújtással mellélőttem.
                            Bár arról nem volt szó, hogy hová durrogott, alapvetően ha a kipufogóba, akkor gyújtás, ha meg a karburátorba, akkor szegény keverék.
                            Hajtókar II. kedvelte ezt.

                            Komment


                              Mondjuk nagyapám is ment már vele haza pálinkával, de az legalább tiszta
                              Tisztázzunk valamit! A pálinka nagyapóban volt, vagy a tankban, esetleg egy demizsonban nagyapó térdeivel megtámasztva a benzintankon?
                              Titus, demeter és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Tisztázzunk valamit! A pálinka nagyapóban volt, vagy a tankban, esetleg egy demizsonban nagyapó térdeivel megtámasztva a benzintankon?
                                A tankban. Bár azt nem tudom hogy még volt-e benne keverék amikor beletöltötte (sajnos ős már nem mesélhette ezt el) de nem tudott volna hazamenni már. Este meg, benzinkút híján a kocsmában tankolta meg a motort és úgy ment haza
                                sepy, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X