Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Régebben írtam mikor nekem is hasonló bosszúságom volt a mai csoda minőségű gyertyákkal. Van 2 db. ősrégi / kb. 25-30 éves/ Marelli gyertyám eddig a Sport Cz-m be ha útközben gyertya gond adódott akkor azt berakva mindíg baj nélkül haza vitt a gép vele. Csak mivel kímélem pont ezen jó tulajdonsága miatt mindíg kicserélem egy mai csodára mely 1500 km-t ha megy már jó teljesítmény.Pedig annó ha vettem egy Shampiont már befele lógott az érintkező mégsem hagyott volna ki egy ütemet se a Stár pedig olyan fordulaton ment ,hogy modellezőnek hitték.
    Fergusson, demeter és Che kedvelte ezt.

    Komment


      Sepy, az OLX-en lehet még találni 400 Ft/db áron CW7NP-t, ha esetleg pont ez a hőérték kell és be szeretnél tárazni.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        A kalapácsot két kézzel kell fogni. Az a tuti.
        Fergusson és zahi kedvelte ezt.

        Komment


          Az attól függ , kinek mekkora a kalapácsa !
          Atti69 és Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A kalapácsot két kézzel kell fogni. Az a tuti.
            Na ami nekem van azt biza két kézzel. 10 Kg-os. Tehát az ujj sérülése kizártAmúgy nem bántottam(még) a gyertyát. Inkább örömömben kicsit motoroztam és jelentem szépen jár,jól gyorsul, sebességeket fel le könnyedén veszi a fékem is jó egy gebasz van vagyis kettő. A megfelelő topikban meg is kérdezem
            sepy, Fergusson és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              A gyújtógyertyát -mindegy mikor vásárolt, mennyit ment - típustól, hőértéktől, függetlenül én cserélném


              Örülünk, hogy megoldódott a probléma.

              Egy kétütemű motorkerékpárnál, mindig jó, ha van egy-két tartalék gyertya kéznél. Még csak nem is kell, hogy azok újak legyenek.
              Ha valami rakoncátlankodik, és nehezen, vagy egyáltalán nem úgy indul úgy, ahogy szokott, akkor ez az első amit cserélünk, még, ha ad szikrát akkor is!

              Ez alapszabály.


              Most már Te is tudod.

              a továbbiakban....Hajrá hajrá !
              Béla Rácz és zahi kedvelte ezt.

              Komment


                Ez volt a kulcs mondatod!Ezért is döntöttem úgy,hogy veszek egy új gyertyát!
                Úgyhogy köszönöm!
                Tonybacsi és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  Középtámaszon, alapjáraton járatva a motort három dolog merült fel bennem:

                  -mekkora mértékű az a rezgés ami a főtengely forgása közben keletkezhet? Ha jól kivan egyensúlyozva akkor gondolom minimális, de én csak a két csap közötti ütést csináltam meg ami 0,03 mm lett.Alapjáraton a sárvédők remegtek meg a motor kicsit mozgott

                  -alapjáraton IS szépen pöfög csak van úgy, hogy egyszer csak minden előzmények nélkül megáll.Mitől lehet ez? Mennyire legyen dús a keverék?A könyve azt írja, ha jól emlékszem ,hogy 3 menetet kell kb. kicsavarni.Én ennyire csavartam ki. Mi lehet az oka ennek?

                  A harmadikat pedig elfelejtettem, de eszembe fog jutni
                  OdinHEM kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ezt ne vedd szentírásnak ! Annyit kell kicsavarni amennyit megkíván , kb ahol a legmagasabb az alapjárat meleg motornál , de a lényeg hogy szépen egyenletesen, erőteljesen , és "a kipufogóba pattogva " járjon alapon .

                    Komment


                      Nem elég stabil a gyújtásod szerintem, karburátor beállítás miatt nemigen lehet jó alapjárat mellett leállás.
                      Egyébként nincs ilyen, hogy fix ennyire kell állítani a karbin valamit, legfeljebb kiindulási pontnak, amit aztán lehet állítgatni, míg az ember elégedett lesz (ha egyáltalán eljön az a pont).
                      Titus, zahi és Lemezjáték kedvelte ezt.

                      Komment


                        Vettem egy vadiúj gyújtó tekercset. Érdemes lenne kicserélni rá? Kondi,megszakító új.
                        Meg a lendkerékmágnest akarom delejeztetni. Csak addig nem akartam amíg "jó" idő van, de tegnap havazott és hideg is van. Úgyhogy a motor pihen.

                        Komment


                          Utángyártott tekercs?
                          Az állítólag csak faragással passzol be, viszont jobb szikrát ad.

                          Komment


                            http://kamioldmotor.boltaneten.hu/im...jtotekercs.jpg

                            Ilyet vettem. Utángyártott, de ha faragni kell, akkor faragok
                            Még nem néztem meg, hogy hogy passzol bele. Honnan kell faragni belőle? Furattávolság nem egyezik? Vagy a rádiusza?

                            Komment


                              Érdekes dolog,egy elvileg új tekercsen a vezeték szigetelése el van törve.

                              Jó reklám!!
                              sepy és joker kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                A keresett oldal nem található ...
                                OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X