Régebben írtam mikor nekem is hasonló bosszúságom volt a mai csoda minőségű gyertyákkal. Van 2 db. ősrégi / kb. 25-30 éves/ Marelli gyertyám eddig a Sport Cz-m be ha útközben gyertya gond adódott akkor azt berakva mindíg baj nélkül haza vitt a gép vele. Csak mivel kímélem pont ezen jó tulajdonsága miatt mindíg kicserélem egy mai csodára mely 1500 km-t ha megy már jó teljesítmény.Pedig annó ha vettem egy Shampiont már befele lógott az érintkező mégsem hagyott volna ki egy ütemet se a Stár pedig olyan fordulaton ment ,hogy modellezőnek hitték.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia motorblokk
Collapse
X
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA kalapácsot két kézzel kell fogni. Az a tuti.
- 5 likes
Komment
-
A gyújtógyertyát -mindegy mikor vásárolt, mennyit ment - típustól, hőértéktől, függetlenül én cserélném
Örülünk, hogy megoldódott a probléma.
Egy kétütemű motorkerékpárnál, mindig jó, ha van egy-két tartalék gyertya kéznél. Még csak nem is kell, hogy azok újak legyenek.
Ha valami rakoncátlankodik, és nehezen, vagy egyáltalán nem úgy indul úgy, ahogy szokott, akkor ez az első amit cserélünk, még, ha ad szikrát akkor is!
Ez alapszabály.
Most már Te is tudod.
a továbbiakban....Hajrá hajrá !
- 2 likes
Komment
-
Középtámaszon, alapjáraton járatva a motort három dolog merült fel bennem:
-mekkora mértékű az a rezgés ami a főtengely forgása közben keletkezhet? Ha jól kivan egyensúlyozva akkor gondolom minimális, de én csak a két csap közötti ütést csináltam meg ami 0,03 mm lett.Alapjáraton a sárvédők remegtek meg a motor kicsit mozgott
-alapjáraton IS szépen pöfög csak van úgy, hogy egyszer csak minden előzmények nélkül megáll.Mitől lehet ez? Mennyire legyen dús a keverék?A könyve azt írja, ha jól emlékszem ,hogy 3 menetet kell kb. kicsavarni.Én ennyire csavartam ki. Mi lehet az oka ennek?
A harmadikat pedig elfelejtettem, de eszembe fog jutniOdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem elég stabil a gyújtásod szerintem, karburátor beállítás miatt nemigen lehet jó alapjárat mellett leállás.
Egyébként nincs ilyen, hogy fix ennyire kell állítani a karbin valamit, legfeljebb kiindulási pontnak, amit aztán lehet állítgatni, míg az ember elégedett lesz (ha egyáltalán eljön az a pont).
- 3 likes
Komment
-
http://kamioldmotor.boltaneten.hu/im...jtotekercs.jpg
Ilyet vettem. Utángyártott, de ha faragni kell, akkor faragok
Még nem néztem meg, hogy hogy passzol bele. Honnan kell faragni belőle? Furattávolság nem egyezik? Vagy a rádiusza?
Komment
Komment