Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Amúgy azért teszek be mz dinamót mert nagyon bevált megbizható
    Tyű, az annyát... remélem, ezt minden pannóniás olvasta... :-)))

    Még megbízhatóbbá tudod tenni, ha a hagyományos feszszabályzó visszáramkapcsolóját kicseréled egy diódára. mbr 1645-ös schottky szerintem a legjobb erre a célra. Ezzel örökre elfelejtheted a "beégett feszszabályzó" rémét. Egyszer beállítod, és utána csak pókhálózni kell az elektromos rendszert. Nálam így van évek óta, és azóta nem tudom, hogy hol van a feszszabályzó a motoron. 2 dologgal tudod esetleg még tuningolni a megbízhatóságát. Egyik egy yuasa 11Ah-s akksi. (7000-10000 Ft közt szokott lenni pl. az akkucity-nél) A másik meg egy Maurer féle elektronikus gyújtás. (Feltéve, ha Gyulabá felépül annyira, hogy folytatni tudja a gyártását. Remélem, mielőbb így lesz.) Kő egyszerű, és faragás nélkül felmegy a megszakító helyére. Léteznek elektronikus feszszabályzók is, de mindnek nagyobb a vesztesége, mint az 1 db shottky-nak. (0,2 V-ot fűt el teljes terhelés alatt)
    sepy, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Ez egy jó ötlet köszönöm kipróbálom. A Maurer féle elektronikus gyujtás is érdekes. Hol lehet hozzájutni és mennyiért? Esetleg valami elérhetőség?
      Lemezjáték kedvelte ezt.

      Komment


        (Feltéve, ha Gyulabá felépül annyira, hogy folytatni tudja a gyártását.

        Mi történt Gyulabá-val? Megosztanád....

        Komment


          Csak annyit tudok, hogy beteg.

          Komment


            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Csak annyit tudok, hogy beteg.
            .................Thanks.....

            Komment


              Hajtókar wartburgé etz felső szemmel beleesztergálva.
              Ez érdekelne hogy hol kivel és menyiért sikerült kivitelezni. Jöhet privát üzenetben is akár.

              Komment


                Ha jól sejtem Miskolcon készült anno. Mint az enyém(kísértetiesen hasonlít rá).
                Sajnos az a szaki már nem foglalkozik vele.
                wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  Maurer féle elektronikus gyujtás is érdekes.
                  Ezzel és az eddig leírt 5000ft-os dinamóval már érdemesebb lenne egy Honda gyújtást ráépíteni. 15000-ből kis szerencsével komplett megvehető. Biztos töltés biztos gyújtás. Nem kell a főtengelyt átalakítani inkább a lendkereket. És balra forog
                  Elnézést nem akarok belevau de ez így "feleslegesen túlbonyolított" rendszer lesz egy nem igazán megbízható maszek gyújtással. Nem azt akarom mondani hogy a Müller nem jó cuccokat gyárt (bár volt szerencsém párhoz és vegyesek az érzéseim) de a Honda gyújtás nem egy kisérleti szerkezet és nem telefonhoz és tévéhez való alkatrészekből épül fel.
                  Ha minden áron ilyen "maszek" gyújtást szeretnél inkább Gyula-báét ajánlanám de ahogy Geszti is írta nem valószínű hogy még gyártani fog.

                  Komment


                    Tisztelt dkari!
                    A honda melyik típusa jó a pannóniához? Már hallottam, nsrről, meg diorol is!

                    Komment


                      Személy szerint az Nsr-ét használom. Nagy szerencsével 10000ft-ért vettem komplett vezeték köteggel fesszabályzóval irányjelző relével stb. Eredetileg az Nsr karburátorért mentem az eladóhoz és akkor vettem meg a gyújtást is, bár tervbe nem volt gondoltam jó lesz az Mz-m re. Az Mz-re nem lett jó (túl nagy volt a lendkerék) tettem rá Yamaha jog-ét.
                      Ez meg felkerült a padlásra. Akkor még tervbe sem volt a Pannónia. Aztán úgy alakult hogy az Mz-t elcseréltem a Pannóniára és akkor olvastam róla hogy az Nsr gyújtás jó lehet rá. Hát ilyenek a véletlenek...
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ebbe a blokkba a gyujtás csak egy mellékes apróság. Itt a wartburg hajtókaros főtengely és a három felömlős henger a lényeg. A dinamó egy plussz a világítás miatt és nem kell a motornak 2kiló lendkereket forgatni. Ez a blokk már így készül el. De érdekes a honda dolog is ha megtudjuk melyik tipusé kell. Esetleg a másik pancsin kipróbálom. Mindig tanul valamit a motoros. Holnap megyek a háromfelömlős hengerért , majd délután dobok fel képet róla
                        Utoljára szerkesztve a következő által: pannoniáscsabi; 2015 jún. 08, 19:41.
                        St.Z.350, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Holnap megyek a háromfelömlős hengerért , majd délután dobok fel képet róla
                          Na erre nagyon kíváncsi leszek
                          Főleg a működésére. Erről eredményekkel kb mikor tudsz beszámolni?

                          Valamint ha már modernizáltál ezt-azt a kuplung a gyári maradt?
                          pannoniáscsabi kedvelte ezt.

                          Komment


                            A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: pannoniáscsabi; 2015 jún. 08, 20:00.
                            OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.

                            Komment


                              pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A blokk az 2-3hét mulva kész. Padon hidegen lesz járatva egy kicsit. Maga a motor nem tudom mikor készül el. Lehet hogy belekerül a p10-esembe akkor már nyár végén menni fog. Ha kész van kimegyek Edelénybe tesztelni. A kuplung Deli Laci féle. 2éve használom és tökéletes.
                              Azért a nyár vége még egy kicsit messze van
                              Ha errefelé tervezel utat mindenképp írj előtte! (had csócsáljam meg a gépet )

                              Komment


                                Ma is voltam Edelénybe a T1-essel. Holnap ha jó idő van motorral akarok menni a hengerért Ludasra. Ha van kedved megbeszéljük.
                                heeegany kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X