Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Miért nem csináltok egy rosz zárócsavarból egy "rejszolót " ? Egy M8-10 menetszál, 4db anya , egy darab kb 2kg vasdarab , 2 fúrás ,kis fűrészelés ,reszelés, és egy kis fantáziálás ---persze nem meztelen nőkkel--
Nagyon jó kis készlet ! Viszont ha a T szárán lenne egy szép kerek , jó fogásu , szépen csuszkáló vasdarab --akkor lenne tökéletes . Ha akkor élek ,és ott dolgozok , és rejtam múlik , biztos úgy készül ez a szerszám .
Nem csak az új , tökéletes ( ) alkatrészekből összerakott motorokra kell gondolni .
Szóval így állok, vagy nem állok az elejével. Ez mitől van? Az utolsó képen szemből a bal oldalin van rajta jól, de a többi el van menve nagyon, ha középre teszem a kiflit, és rá is húzom akkor se passzolnak a csövek...
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Szóval így állok, vagy nem állok az elejével. Ez mitől van? Az utolsó képen szemből a bal oldalin van rajta jól, de a többi el van menve nagyon, ha középre teszem a kiflit, és rá is húzom akkor se passzolnak a csövek...
Nem lehet hogy meg van csavarodva valamelyik kifli? Vagy görbe valamelyik telószár?
Próbáld meg forgatni a teleszkópszárat és közbe nézni hogy változik-e közöttük a távolság.
Nekem is volt ilyen problémám csak én össze tudtam rakni. De az eredménye az lett hogy csárén állt a kerék...
A vége meg az lett hogy alsó-felső kiflit cseréltem a csöveket meg kiegyenesítettem.
Hétvégén el is készíttettem a mesterrel kiszuperált gázrugókból a lengéscsillapító szárakat.
Azt mondjátok meg hol lehet kapni pesten 3x16 kúposszeget, amivel a becsavart felső szemet lehet a száron biztosítani?
Utoljára szerkesztve a következő által: Duke; 2013 jún. 02, 20:45.
Eszembe jutott egy jo kerdes!
Ti ,hogy huzzatok at a P-es teleszkop szarakon a karmantyut vagy szimeringet ugy ,hogy el ne rontja a perselyttarto gyuruhorony?
Sziasztok,
Végigolvastam az idevágó fórumokat és a Szente Gyula féle és Balogh Gyula féle könyveket is. A 65/03 kiadású T5 -ösömet már szinte teljesen felújítottam műszakilag. Elértem a hátsó teleszkópig... A szétszedéssel semmi gond nem volt,de amint szétszedtem meglepődve láttam,sem olaj sem szimmering nincs benne. Keresgéltem képeket,útmutatókat,de nem sikerül rájönnöm hogyan és hová tegyem a szimmeringet. Úgy látom ez egy házi barkácsolás lehet,van "O" gyűrű is,de mégsem az igazi. Ha van ötletetek,tippetek kérlek segítsetek ,mert már az is az eszembe jutott veszek egy pár bontott hátsó telót és azt csinálom meg. Mivel nekem ez az első Pannónia javításom,nincs összehasonlítási alapom,csak a képek,könyvek alapján.
Köszönöm a segítségeteket előre is.
Utoljára szerkesztve a következő által: tomcat0813; 2013 jún. 30, 14:27.
Úgy látom ez egy házi barkácsolás lehet,van „O” gyűrű is,de mégsem az igazi.
Ez bizony gyári, szimeringet meg keresheted benne, de megtalálni aligha fogod, mivel nincs.
Úgyhogy vagy teszel bele egy jó minőségű új O gyűrűt és reménykedsz hogy jó lesz, vagy átalakítod szimeringesre
Ami egyébként nem egy bonyolult dolog. Én műanyagból esztergáltam hozzá új "dugót" amin nem O gyűrűnek van hely hanem szimeringnek. (bár ezt azután tettem meg miután új O gyűrűkkel 1 nap alatt kifolyt az összes olaj az egyikből, a másikból meg szivárgott...)
Gyári? Akkor megyek vadászok hozzá „O” gyűrűket. Köszi a tippet
Csapágyboltban kell lennie. Ha meg nem jön be akkor ugyanott szimeringet. A tengely emlékeim szerint 11-es, ehhez nekem 10-es szimeringet tudtak adni és felhívta a boltos a figyelmemet hogy tengelyhelyirányú mozgásokra nemigazán jó mert kifordulhat. Szóval úgy kell kialakítani neki a "dugót" és betenni a szimeringet hogy a megfelelő oldalról meg legyen támasztva.
Én így csináltam és a nem rendeltetésszerű használat ellenére is tökéletesen működik
Komment