Nagyon is egyet tudok érteni, óriási különbség van a tizenvalahány és a huszonvalahány fok között. Onnan felfelé már nem annyira. Ilyenkor beállított karbin majd a tavasz második felében kis plusz levegőt kellesz adni.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia karburátor
Collapse
X
-
Ez a hőmérséklet különbség úgy hiszem már sokunkat átvert.Értem a bejáratáskor is nem csak karbi beállítás terén. Tavasszal mikor még szinte hidegben kezdjük és mikor jönnek az első melegek ugyan avval a tempóval haladva néha még ragadás tünetét produkálja a gép!mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
sziasztok
a karbi ugye spiáter anyagú? lehet ezt valahogy javítani? a szívató öntvényén van kb. 15mm-es repedés, melegben nem okozott gondot, de hidegben alig tudtam indítani, szerintem plusz levegő jutott be ott és nem lett elég dús a keverék, másik karbival megyek most, csak abban éktelenül csörög a súber, de a repedt csendes volt, ezért menteném meg
alu hegesztő embert ismerek, de ő elhajtott a spáteremmel, lehet ezt ragasztani valamivel?
Komment
-
Barkács szemléletű megoldás:
Csoda fémragasztóval meg lehet próbálkozni. Mivel nem tehertartó helyen van, foltozni jó. Ha a menetnél repedt el, akkor nehezebb. Körbetekered szorosan finom huzallal és a drótot epoxizod le.
Ezek kétkomponensű epoxi ragasztók, ha kiköt, még formára is lehet csiszolni. Mivel meleget fog kapni, későbbi tágulás-zsugorodás elképzelhető lehet.
Blokkba ragasztottam bele a berúgókar perselyét, megfogja ezt a spiátert.Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2015 nov. 17, 18:57.
- 3 likes
Komment
-
Noob
lehet ezt ragasztani valamivel?
Ha Pannóniáról van szó, viszonylag könnyen lehet másikat szerezni, szerintem nem érdemes vele kísérletezni.
Ha pedig ónpetises, akkor messze el kell hajítani, hozzá ne érjen másik spiáter alkatrészekhez!
- 4 likes
Komment
-
karbit lehet találni könnyen, de szerintem olyat amiben nem csörög a súber és ép a ház, sokkal nehezebb
valami ragasztóval azért kísérletezek, bár 3-4000 Ft-os pl. loctite cuccal kísérlezetni drága és lehet értelmetlen, ha egy komplett karbi 5-6000 Ft
nincs valakinek eladó üres karbija, hozzá való nem csörgős súberral esetleg ?
ill. van hűtőradiátor felújító ember, ő forrasztja az alu alkatrészeket, neki még megmutatom, forrasztást próbáljuk megUtoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2015 nov. 18, 08:26.
Komment
-
Csörgés jó, legalább hallod, hogy megy a motor.
Forrasztás kimenetéről számolj be kérlek.
Közben azt agyaltam ki, hogy lehetne kicsit savazni a dolgot, talán az lekapja az oxidot, miközben pezseg gyorsan ráforrasztani, onnan pedig megy a dolog. Forrasztóolajat is meg lehetne nézni, az csoda dolgokat tud tenni.
Komment
-
a pasztára én is gondoltam, de az mégiscsak gányolás, nemde?
az alu forrasztásánál az oxidréteg a baj okozója, nem tapad hozzá semmi, s eltávolítva a levegőn egyből újraindul a folyamat, bokor28 szaki is linkelt fentebb, ill. én is olvastam olyan pálcákról (Alumínium forrasztó pálca ALU-FORR 400°C 6 szál) ami bontja az oxidréteget s jó kötést hoz létre a fémmel, de ezt inkább olyannal csináltatnám, aki látott már ilyet, így jutott eszembe a járműhűtőket felújító ember, azóta már beszéltem vele, pécsi, majd meglátjuk mi lessz
olyan ragasztóra (2 komp. epoxi) kaptam ajánlatot, ami bírja az üzemanyagot, a hőt 120°C-ig, és még a színe is szürke, rezgést nem tudom hogy bírná
ha semmi nem válik be, akkor kap pasztát (szürke színű szilikonosom van, alig látszana) s jó lesz tartaléknak, mert csak hűvösben a hidegindítás nem ment, melegen indult, s ha beindult is minden oké volt veleUtoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2015 nov. 18, 14:40.
Komment
Komment