A fórum szerint már több mint egy hónapja nem szóltam hozzá a fórumhoz és ez így nincsen jól szerinte.
Szóval gondoltam akkor írok egy kicsit.
A napokban a jó időt kihasználva kerültem egyet a Pannóniával. Mivel előtte nem nagyon állítgattam, de sejtettem, hogy kevesel, így most adtam neki több anyagot. Javult is érezhetően, és nem is csörgött be magasfordulaton. Most ott tartok, hogy 3-asba megy 85-90km/h-t, de 4.ik-ben sem többet. De ezt nagggyon keményen Érezni lehet, hogy nem "lendületből" megy, hanem kőkeményen izomból az everestnek felfelé is menne ennyit, ami furcsa mert akkor miért nem gyorsul negyedikben tovább? Valószinűleg még kell finomítsak a beállításokon, meg ellenőrzöm a gyújtás helyét is, de közeledek az igazsághoz. A gyertya egyébként barnára égett ki. A henger pedig alig vagy el sem érte a 100°C fokot.
Tiétek mit megy?
Ilyen időben, ilyen benzinárakkal ne mondjátok azt, hogy nem szabad meghajkurászni kicsit.
Szóval gondoltam akkor írok egy kicsit.
A napokban a jó időt kihasználva kerültem egyet a Pannóniával. Mivel előtte nem nagyon állítgattam, de sejtettem, hogy kevesel, így most adtam neki több anyagot. Javult is érezhetően, és nem is csörgött be magasfordulaton. Most ott tartok, hogy 3-asba megy 85-90km/h-t, de 4.ik-ben sem többet. De ezt nagggyon keményen Érezni lehet, hogy nem "lendületből" megy, hanem kőkeményen izomból az everestnek felfelé is menne ennyit, ami furcsa mert akkor miért nem gyorsul negyedikben tovább? Valószinűleg még kell finomítsak a beállításokon, meg ellenőrzöm a gyújtás helyét is, de közeledek az igazsághoz. A gyertya egyébként barnára égett ki. A henger pedig alig vagy el sem érte a 100°C fokot.
Tiétek mit megy?
Ilyen időben, ilyen benzinárakkal ne mondjátok azt, hogy nem szabad meghajkurászni kicsit.
Komment