Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    80-as tempó után ne is csodálkozz ezen, főleg ha még az idő is szép volt, esetleg dimbes-dombos területen császkáltál vele.
    Azért ilyen tempót bírnia kéne még egy Pannóniának is, ami meg nekünk meleg, a gépnek nem számít annyit.
    zahi és heeegany kedvelte ezt.

    Komment


      demeter, ....kész van holnap elmegyek érte .


      bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      lekapom a gyertyát... motor teljes fordulaton pörög. Mi ez? Diesel?
      igen , szerintem váltóból ette az olajat --vagy nem
      Lemezjáték, apacsavo és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        _________________

        Szuper!
        _________________
        heeegany kedvelte ezt.

        Komment


          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          bokor28


          ...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...Az aztán tényleg ütős volna!!!
          Folytathattam volna a sort... Lekaptam a tankot, még most is pörög :-)
          Egyébként szerintem megvan a megoldás (Sepy és Heeegany ötletei alapján ráillik):

          Benzinben szegény levegő keverék
          esetén a motor túlmelegszik, detonációs égéssel jár, öngyulladás miatt csilingel, slusszkulcs kihúzása után elektromos gyújtás nélkül is tovább jár. Ezt előidézi a benzinvezeték dugulása miatti alacsony úszónívó állás, a túlságosan leengedett fúvókatű (15,5), a kis furatú főfúvóka (15,16), vagy a túl szűk furatú tűsfúvóka (15,17), a túlságosan kicsavart üresjárati csavar (15,14) és végül a porlasztó hengerrel csatlakozó perem elgörbülhetett, melléklevegőt szív ott is be a motor.

          Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
          Duke, Lemezjáték és heeegany kedvelte ezt.

          Komment


            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            bokor28


            ...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...Az aztán tényleg ütős volna!!!
            Az éven az első indítás előtt jól lemostam. Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó. Erre a motor pöccre indult
            Szóval a vízzel való működésre már tanítom
            Fergusson, demeter és apacsavo kedvelte ezt.

            Komment


              Benzinben szegény levegő keverék esetén
              Nem tett még senki ilyen próbát? Amikor az ember elzárja a benzincsapot és nem veszi el a gyújtást, meg lehet figyelni, ahogy fogy a benzin a karburátorból, először felfelé pörög a motor. A szegény(edő) keverék önmagában képes produkálni a jelenséget, a tömítetlenség, esetleges túlmelegedés meg dob rá egy jó nagy lapáttal.


              Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó.
              Én azért folpackkal járok motort mosni inkább.
              apacsavo és heeegany kedvelte ezt.

              Komment


                Az éven az első indítás előtt jól lemostam. Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó. Erre a motor pöccre indult
                Szóval a vízzel való működésre már tanítom
                Na!Holnap én is lemosom a ,,N.V.S-t"mert a mai 250km kiszárította a tankot! Vagy csak a tankba engedjek?Persze már a víz sem olcsó!..........na elég a viccből!Ámulva olvasgatom a bejegyzéseket!Mintha valami Berváról írnátok,,szembeszél"meg,,emelkedő"és nem megy!???!Próbáljátok ki azt a forgattyút a kormány jobb oldalán.......azt kell tekerni és lőn csoda megy mint az állat!.......vagy nem de akkor nem a gép a hibás hanem a szerelő!Az én ,,Sárkányom" sem ifjú titán már(30 éves)de tö..n szúrnám magam ha nem loholna könnyedén 130-at akár dombon akár szélben!
                OdinHEM és demeter kedvelte ezt.

                Komment


                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése



                  Én azért folpackkal járok motort mosni inkább.
                  Az macerás
                  Én úgy ütemezem a motormosást hogy hogy utána legalább 10km-t tudjak menni vele. Persze nem 50-el döcögve a városban hogy az olaj is szépen felmelegedjen és távozzon belőle a belekerült víz(akár a mosásból akár az amit idő közben összeszedett a levegőből)
                  Egy ilyen kör után azért minden szépen kiszárad.

                  Na meg ezért áll a motom koszosan a garázsban most. Mielőtt szétszedem már nem akarom használni. Nehezen indul, semmi ereje, de cserébe mintha többet is enne... Így nem élvezetes a motorozás.

                  - - - Updated - - -

                  apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Na!Holnap én is lemosom a ,,N.V.S-t"mert a mai 250km kiszárította a tankot! Vagy csak a tankba engedjek?Persze már a víz sem olcsó!..........na elég a viccből!Ámulva olvasgatom a bejegyzéseket!Mintha valami Berváról írnátok,,szembeszél"meg,,emelkedő"és nem megy!???!Próbáljátok ki azt a forgattyút a kormány jobb oldalán.......azt kell tekerni és lőn csoda megy mint az állat!.......vagy nem de akkor nem a gép a hibás hanem a szerelő!Az én ,,Sárkányom" sem ifjú titán már(30 éves)de tö..n szúrnám magam ha nem loholna könnyedén 130-at akár dombon akár szélben!
                  mir-murhoz menet azt hittem lefullad a dombon... Elég lassan közelítettem meg a dombot, na de olyat hogy 1-esbe visszakapcsolni hogy erőt vegyen magán a gép? Ezután amíg meg nem találom a hiba okát nem megyek vele sehova.
                  De magasabb fordulaton semmi baja. 60 fölött ugyan úgy viselkedik mint eddig, a 90-et is szépen viszi.
                  demeter, Che és apacsavo kedvelte ezt.

                  Komment


                    Majd szépen meg gyógyítgatod!Meg simized!A fülébe súgsz néhány kedves szót és újra ifjúi tűzzel fogja falni a kilométereket!Nekem 72-ben volt T5h-m.....nem szerettem szegényt!Nem fiatal versenyzőnek való!(most már imádnám de már késő!!!Elmúlt a régi nyár!)Most meg van ez az MZ.nek csúfolt ETZ250....ezt sem szeretem!!!!!....ezt szerettem!!!(DE nagyon!)
                    OdinHEM, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      bokor28
                      Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
                      Nézd a dolog jó oldalát! Én szintén az egyik legmelegebb nyári napon éreztem úgy tavaly, hogy kéri még a gázt...Aztán amikor gyanakodni kezdtem és behúztam a kuplungot, szépen csendesen megállt.
                      Mint később a szétszedéskor láttam, kicsi szorulás nyom is volt a dugón.

                      A tiéd jobb, mert az enyémmel szemben még csak le sem akart állni!!!
                      OdinHEM, apacsavo és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Hello

                        azt szeretném megtudni, van valamilyen trükk a szívatókar kormányban lévő menetes? furatának javításához, nem igazán tudom fixre húzni a hébli csavarját, jó lenne valahogy egy anyát a kormányba beügyeskedni, de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
                        köszönöm

                        Komment


                          a szívatókar kormányban lévő menetes? furatának javításához, nem igazán tudom fixre húzni a hébli csavarját, jó lenne valahogy egy anyát a kormányba beügyeskedni, de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
                          Ugye eredetileg a kormánycsőben van a menet - krómozás előtt lehetne felhegeszteni, bár ugye a hegesztés előbújhat a króm alól. Anyával meg lehet próbálkozni, de ha be is játszod, hogy tartasz ellen? Lehet megszorul, de az nem olyan biztos.
                          Láttam már átmenővel megoldva (pénzért, idegen által felújított motoron az ismerősi körben), de az meg csúnya.
                          Nem tudom mekkora belül a szivató két felének a furata, de ha belefér én megpróbálnék egy mérettel nagyobb kapupánt csavarból faragni bele csavart, ahhoz meg a kormányban egy mérettel nagyobb menetet fúrni. De inkább kétszer mérni - egyszer vágni, nehogy ne adja ki.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
                            És ez akkora gondot okoz?
                            Átmérő 14 m/m köracél menet blefur a megfelelő helyre két furat vagy hoszjuk kimar és co-val rögzít a furaton keresztül egy életre..... takarásban az egész.
                            Nem állandóra! anyára vékonyan drót hegeszt,betol csavar meghúz és a szár letör.

                            - - - Updated - - -


                            .ezt szerettem!!! (DE nagyon!
                            Hiányzik a LE-ők ígérete és a javítgatás ?
                            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2015 jún. 26, 20:20.
                            OdinHEM, joker és Atti69 kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Átmérő 14 m/m köracél
                              ........


                              vagy átmérő 14 mm jó alu rúd -ragasztóval bedug , vár mig megköt -a meglévő csavarhelyeken keresztül befú-menetetvág --jól bezsírozott csavarokkal rögzííti a kapcsolót --
                              kicsi76, mátéapu és OdinHEM kedvelte ezt.

                              Komment


                                köszönöm

                                már csak választanom kell a sok megoldás közül
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X