80-as tempó után ne is csodálkozz ezen, főleg ha még az idő is szép volt, esetleg dimbes-dombos területen császkáltál vele.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia karburátor
Collapse
X
-
demeter, ....kész van holnap elmegyek érte .
igen , szerintem váltóból ette az olajat --vagy nembokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselekapom a gyertyát... motor teljes fordulaton pörög. Mi ez? Diesel?
- 3 likes
Komment
-
Folytathattam volna a sort... Lekaptam a tankot, még most is pörög :-)Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebokor28
...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...
Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...
Az aztán tényleg ütős volna!!!
Egyébként szerintem megvan a megoldás (Sepy és Heeegany ötletei alapján ráillik):
Benzinben szegény levegő keverék esetén a motor túlmelegszik, detonációs égéssel jár, öngyulladás miatt csilingel, slusszkulcs kihúzása után elektromos gyújtás nélkül is tovább jár. Ezt előidézi a benzinvezeték dugulása miatti alacsony úszónívó állás, a túlságosan leengedett fúvókatű (15,5), a kis furatú főfúvóka (15,16), vagy a túl szűk furatú tűsfúvóka (15,17), a túlságosan kicsavart üresjárati csavar (15,14) és végül a porlasztó hengerrel csatlakozó perem elgörbülhetett, melléklevegőt szív ott is be a motor.
Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
- 3 likes
Komment
-
Az éven az első indítás előtt jól lemostam. Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó. Erre a motor pöccre indultLemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebokor28
...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...
Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...
Az aztán tényleg ütős volna!!!
Szóval a vízzel való működésre már tanítom
- 3 likes
Komment
-
Nem tett még senki ilyen próbát? Amikor az ember elzárja a benzincsapot és nem veszi el a gyújtást, meg lehet figyelni, ahogy fogy a benzin a karburátorból, először felfelé pörög a motor. A szegény(edő) keverék önmagában képes produkálni a jelenséget, a tömítetlenség, esetleges túlmelegedés meg dob rá egy jó nagy lapáttal.Benzinben szegény levegő keverék esetén
Én azért folpackkal járok motort mosni inkább.Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó.
- 2 likes
Komment
-
Az éven az első indítás előtt jól lemostam. Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó. Erre a motor pöccre indult
Szóval a vízzel való működésre már tanítom
Na!Holnap én is lemosom a ,,N.V.S-t"mert a mai 250km kiszárította a tankot! Vagy csak a tankba engedjek?Persze már a víz sem olcsó!..........na elég a viccből!Ámulva olvasgatom a bejegyzéseket!Mintha valami Berváról írnátok,,szembeszél"meg,,emelkedő"és nem megy!???!Próbáljátok ki azt a forgattyút a kormány jobb oldalán.......azt kell tekerni és lőn csoda megy mint az állat!.......vagy nem de akkor nem a gép a hibás hanem a szerelő!Az én ,,Sárkányom" sem ifjú titán már(30 éves)de tö..n szúrnám magam ha nem loholna könnyedén 130-at akár dombon akár szélben!
- 2 likes
Komment
-
Az macerásdemeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Én azért folpackkal járok motort mosni inkább.
Én úgy ütemezem a motormosást hogy hogy utána legalább 10km-t tudjak menni vele. Persze nem 50-el döcögve a városban hogy az olaj is szépen felmelegedjen és távozzon belőle a belekerült víz(akár a mosásból akár az amit idő közben összeszedett a levegőből)
Egy ilyen kör után azért minden szépen kiszárad.
Na meg ezért áll a motom koszosan a garázsban most. Mielőtt szétszedem már nem akarom használni. Nehezen indul, semmi ereje, de cserébe mintha többet is enne... Így nem élvezetes a motorozás.
- - - Updated - - -
mir-murhoz menet azt hittem lefullad a dombon... Elég lassan közelítettem meg a dombot, na de olyat hogy 1-esbe visszakapcsolni hogy erőt vegyen magán a gép? Ezután amíg meg nem találom a hiba okát nem megyek vele sehova.apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Na!Holnap én is lemosom a ,,N.V.S-t"mert a mai 250km kiszárította a tankot! Vagy csak a tankba engedjek?Persze már a víz sem olcsó!..........na elég a viccből!Ámulva olvasgatom a bejegyzéseket!Mintha valami Berváról írnátok,,szembeszél"meg,,emelkedő"és nem megy!???!Próbáljátok ki azt a forgattyút a kormány jobb oldalán.......azt kell tekerni és lőn csoda megy mint az állat!.......vagy nem de akkor nem a gép a hibás hanem a szerelő!Az én ,,Sárkányom" sem ifjú titán már(30 éves)de tö..n szúrnám magam ha nem loholna könnyedén 130-at akár dombon akár szélben!
De magasabb fordulaton semmi baja. 60 fölött ugyan úgy viselkedik mint eddig, a 90-et is szépen viszi.
- 3 likes
Komment
-
Majd szépen meg gyógyítgatod!Meg simized!A fülébe súgsz néhány kedves szót és újra ifjúi tűzzel fogja falni a kilométereket!Nekem 72-ben volt T5h-m.....nem szerettem szegényt!Nem fiatal versenyzőnek való!(most már imádnám de már késő!!!
Elmúlt a régi nyár!)Most meg van ez az MZ.nek csúfolt ETZ250....ezt sem szeretem!!!!!....ezt szerettem!!!(DE nagyon!)
- 5 likes
Komment
-
bokor28
Nézd a dolog jó oldalát! Én szintén az egyik legmelegebb nyári napon éreztem úgy tavaly, hogy kéri még a gázt...Aztán amikor gyanakodni kezdtem és behúztam a kuplungot, szépen csendesen megállt.Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
Mint később a szétszedéskor láttam, kicsi szorulás nyom is volt a dugón.
A tiéd jobb, mert az enyémmel szemben még csak le sem akart állni!!!
- 4 likes
Komment
-
Ugye eredetileg a kormánycsőben van a menet - krómozás előtt lehetne felhegeszteni, bár ugye a hegesztés előbújhat a króm alól. Anyával meg lehet próbálkozni, de ha be is játszod, hogy tartasz ellen? Lehet megszorul, de az nem olyan biztos.a szívatókar kormányban lévő menetes? furatának javításához, nem igazán tudom fixre húzni a hébli csavarját, jó lenne valahogy egy anyát a kormányba beügyeskedni, de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
Láttam már átmenővel megoldva (pénzért, idegen által felújított motoron az ismerősi körben), de az meg csúnya.
Nem tudom mekkora belül a szivató két felének a furata, de ha belefér én megpróbálnék egy mérettel nagyobb kapupánt csavarból faragni bele csavart, ahhoz meg a kormányban egy mérettel nagyobb menetet fúrni. De inkább kétszer mérni - egyszer vágni, nehogy ne adja ki.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
És ez akkora gondot okoz?de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
Átmérő 14 m/m köracél menet blefur a megfelelő helyre két furat vagy hoszjuk kimar és co-val rögzít a furaton keresztül egy életre..... takarásban az egész.
Nem állandóra! anyára vékonyan drót hegeszt,betol csavar meghúz és a szár letör.
- - - Updated - - -
Hiányzik a LE-ők ígérete és a javítgatás ?.ezt szerettem!!! (DE nagyon!Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2015 jún. 26, 20:20."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
........mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÁtmérő 14 m/m köracél
vagy átmérő 14 mm jó alu rúd -ragasztóval bedug , vár mig megköt -a meglévő csavarhelyeken keresztül befú-menetetvág --jól bezsírozott csavarokkal rögzííti a kapcsolót --
- 3 likes
Komment
Komment