80-as tempó után ne is csodálkozz ezen, főleg ha még az idő is szép volt, esetleg dimbes-dombos területen császkáltál vele.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia karburátor
Collapse
X
-
demeter, ....kész van holnap elmegyek érte .
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselekapom a gyertyát... motor teljes fordulaton pörög. Mi ez? Diesel?
- 3 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebokor28
...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...Az aztán tényleg ütős volna!!!
Egyébként szerintem megvan a megoldás (Sepy és Heeegany ötletei alapján ráillik):
Benzinben szegény levegő keverék esetén a motor túlmelegszik, detonációs égéssel jár, öngyulladás miatt csilingel, slusszkulcs kihúzása után elektromos gyújtás nélkül is tovább jár. Ezt előidézi a benzinvezeték dugulása miatti alacsony úszónívó állás, a túlságosan leengedett fúvókatű (15,5), a kis furatú főfúvóka (15,16), vagy a túl szűk furatú tűsfúvóka (15,17), a túlságosan kicsavart üresjárati csavar (15,14) és végül a porlasztó hengerrel csatlakozó perem elgörbülhetett, melléklevegőt szív ott is be a motor.
Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
- 3 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebokor28
...Elnyűhetetlen dög, amint a példa is mutatja...Kicsit fejleszteni kellene és akkor talán benzin nélkül is működne...Az aztán tényleg ütős volna!!!
Szóval a vízzel való működésre már tanítom
- 3 likes
Komment
-
Benzinben szegény levegő keverék esetén
Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó.
- 2 likes
Komment
-
Az éven az első indítás előtt jól lemostam. Ment a víz mindenhová, karbi, légszűrő, kipufogó. Erre a motor pöccre indult
Szóval a vízzel való működésre már tanítom
- 2 likes
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Én azért folpackkal járok motort mosni inkább.
Én úgy ütemezem a motormosást hogy hogy utána legalább 10km-t tudjak menni vele. Persze nem 50-el döcögve a városban hogy az olaj is szépen felmelegedjen és távozzon belőle a belekerült víz(akár a mosásból akár az amit idő közben összeszedett a levegőből)
Egy ilyen kör után azért minden szépen kiszárad.
Na meg ezért áll a motom koszosan a garázsban most. Mielőtt szétszedem már nem akarom használni. Nehezen indul, semmi ereje, de cserébe mintha többet is enne... Így nem élvezetes a motorozás.
- - - Updated - - -
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa!Holnap én is lemosom a ,,N.V.S-t"mert a mai 250km kiszárította a tankot! Vagy csak a tankba engedjek?Persze már a víz sem olcsó!..........na elég a viccből!Ámulva olvasgatom a bejegyzéseket!Mintha valami Berváról írnátok,,szembeszél"meg,,emelkedő"és nem megy!???!Próbáljátok ki azt a forgattyút a kormány jobb oldalán.......azt kell tekerni és lőn csoda megy mint az állat!.......vagy nem de akkor nem a gép a hibás hanem a szerelő!Az én ,,Sárkányom" sem ifjú titán már(30 éves)de tö..n szúrnám magam ha nem loholna könnyedén 130-at akár dombon akár szélben!
De magasabb fordulaton semmi baja. 60 fölött ugyan úgy viselkedik mint eddig, a 90-et is szépen viszi.
- 3 likes
Komment
-
Majd szépen meg gyógyítgatod!Meg simized!A fülébe súgsz néhány kedves szót és újra ifjúi tűzzel fogja falni a kilométereket!Nekem 72-ben volt T5h-m.....nem szerettem szegényt!Nem fiatal versenyzőnek való!(most már imádnám de már késő!!!Elmúlt a régi nyár!)Most meg van ez az MZ.nek csúfolt ETZ250....ezt sem szeretem!!!!!....ezt szerettem!!!(DE nagyon!)
- 5 likes
Komment
-
bokor28
Valahol falsot szív, én meg jól megküldtem ennek örömére egy meleg nyári napon.
Mint később a szétszedéskor láttam, kicsi szorulás nyom is volt a dugón.
A tiéd jobb, mert az enyémmel szemben még csak le sem akart állni!!!
- 4 likes
Komment
-
a szívatókar kormányban lévő menetes? furatának javításához, nem igazán tudom fixre húzni a hébli csavarját, jó lenne valahogy egy anyát a kormányba beügyeskedni, de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
Láttam már átmenővel megoldva (pénzért, idegen által felújított motoron az ismerősi körben), de az meg csúnya.
Nem tudom mekkora belül a szivató két felének a furata, de ha belefér én megpróbálnék egy mérettel nagyobb kapupánt csavarból faragni bele csavart, ahhoz meg a kormányban egy mérettel nagyobb menetet fúrni. De inkább kétszer mérni - egyszer vágni, nehogy ne adja ki.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
de a kormányvégtől vagy 10cm-re van a furat
Átmérő 14 m/m köracél menet blefur a megfelelő helyre két furat vagy hoszjuk kimar és co-val rögzít a furaton keresztül egy életre..... takarásban az egész.
Nem állandóra! anyára vékonyan drót hegeszt,betol csavar meghúz és a szár letör.
- - - Updated - - -
.ezt szerettem!!! (DE nagyon!Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2015 jún. 26, 20:20."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÁtmérő 14 m/m köracél
vagy átmérő 14 mm jó alu rúd -ragasztóval bedug , vár mig megköt -a meglévő csavarhelyeken keresztül befú-menetetvág --jól bezsírozott csavarokkal rögzííti a kapcsolót --
- 3 likes
Komment
Komment