Hova tervezed rögzíteni?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia világítás
Collapse
X
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkinek van, tudna segíteni forrással az NSR gyújtás ügyében? jofo...s-on egy álló rész van deklivel és kész. Tényleg ennyire ritka madár már?
Arra figyelj, hogy kétféle nsr állórész van. Az F és az R. Az egyik 3 fázisú (R), a másik egy fázisú.
Értelemszerűen az R-nek nagyobb a teljesítménye. Azt hiszem az R a 9+2 tekercses, a másikat nem tudom.
Motor gépkönyvben ott van a teljesítménykülönbség.
Kábelköteget, fesz szabályzót, jeladót és cdi egységet is kérd. A kábelköteg azért jó, mert enélkül ki kell sakkozni, mi hova megy, mert a japán nem egészen lineárisan kábelez.
A gépkönyvben benne vannak az ellenállás értékek, lemérhetők a tekercsek, a nagyfesz tekercs, a jeladó, a fesszab stb. Felszerelés előtt tudod, hogy jó-e.Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jún. 24, 07:43.
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmit találtam, azok nem olcsók, de ezek alapján kell léteznie működő led égőknek...meg az ebay-en lehet olcsóbb is:
LED bulbs for vintage and classic cars and motorcycles
- - - Updated - - -
A 2 fázisú azt jelenti, hogy 2 tekecsem van eltérő fázisban és ő ebből képes egyenáramot csinálni az akksinak?
Ez van 6 Voltosban is?
Én is kíváncsi lennék arra hogy mit tudnak ezek a ketyerék. De beruházni nem fogok egy ilyenre. Elhatároztam hogy nekem sok szufla kell, szóval erre kell megoldást találnom egyenlőre. Aztán ha az meglesz akkor a hagyományos égővel sem lesz gond.
Igen, 2 eltérő fázisban lévő tekercs van rákötve és ebből csinál szép sima egyenáramot amiről megy minden.
Gondolom létezik 6V-os verzióban is.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA junakon van hely bőven,az más.Ha sok szufla kell, én inkább nagyrobi gyulát tennék rá.Általában 120-180W között tudnak,3 fázis és elfér a régi helyén.
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hogy és hova kérdést meg majd képekkel megválaszolom ha sikerül. Ha nem akkor meg úgyis tárgytalan.
Viszont egy olyan motorról beszélünk, ahol - ha már a krómozásokat megeszi az idő - fontosak a stílusjegyek. Ennek elengedhetetlen része a blokk. Máskülönben már rég kivágtam volna és bele lenne faragva valami japán.
(Öregapám bicskája. Csak a nyél és a penge lett cserélve.)
Ezen felül - sajnos - az anyagminőségre és a kidolgozásra nem fordítottak jelentős időt a tervezéskor, de arra kiemelten ügyeltek, hogy minden fedésbe legyen mindennel és a legapróbb, csavar szintű változtatáshoz is már öntvényt kelljen faragni, mert belelóg valamibe.
Ezek tudatában - bármilyen rosszmájú felhang nélkül - esz a kíváncsiság, hogyan képzelted el egy téglányi swift generátor beépítését?
Dekli kifúr, főtengő meghosszabbít és szíjhajtás?
Dekli kivág és generátor kilóg?
(Nem beszélve arról, hogy gyorsan leszedhető legyen műszaki előtt.)Lemezjáték és OdinHEM kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
És ha a Kuli kereke ékszíjon hajtaná? Abban elférne minden. Az a baj,amikor az ember gyorsabb akar lenni mint ahogy a fény terjed. Csak azér jutott eszembe : szakmunkástanuló voltam...egy srác Babettával járt suliba. Az volt a bibbi,minél gyorsabban ment,annál inkább halványodott a lámpa fénye.. Nem sikerült kijavítani a hibát. Végül beletörődött,mert felismerte hogy megelőzte a fényt..
- 7 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFolytatva a 173-as hozzászólásomat: találtam egy feszültségszabályzót: LM317
LED display LM317 Adjustable Voltage Regulator Step-down module AC/DC to 5v 12v | eBay
Ilyennel nem lehetne rávenni a 2 Pannónia világító tekercset, hogy töltsön mondjuk egy 6 Voltos akksit?
(Vagy ha ez nem jó, akkor valami mással???)
1. csak max. 2A-t tud, ami az akku töltéshez ugyan elegendő lenne, de a 35W első +5W hátsó világításhoz kevés.
2. ha pedig csak az akkut töltené ahhoz bőven elegendő lenne, de az csak lefelé tud 'transzformálni', mivel Step-down, vagyis nagyobb fesz-ből tud kisebbet csinálni, ami a Pannóniánál sajnos nem nagyon teljesül. Létezik olyan ketyere is ami step-up/step-down is egyben (3 5 28V to 1 25 26V DC DC Voltage Converter Step Up Down Module LM2577S LM2596S | eBay), azzal már esetleg jobb lehetne a helyzet.
Mellesleg nekem egyelőre nincs gond a 6V 35/35W H4 izzó + Lada fényszóróbetét párossal (bár este még nem mentem vele, talán majd szombaton Agárdról hazafelé), most az irányjelzőn dolgozom a T5h-n. Egyelőre 6V 10W-os izzók vannak az indexekben, és mivel az az akkuról megy, azokat akarom LED-esíteni. A LED-ek (1pcs COB 1156 BA15S P21W Reverse Light Bulb LED White Parking Light 12V | eBay) már megjöttek csak azok 12V-osak, így rendeltem miniatűr step-up konvertert (DC DC Converter SX1308 2A Step Up Adjustable Power Module Booster M122 | eBay) hozzá, így a Pannónia alapvetően maradna 6V-os, de a LED-es indexek 12V-osak lesznek. Asztalon már tökéletesen működik a dolog, már csak be kellene szerelni a motorba.Lemezjáték és OdinHEM kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA lelkesedést értékelem, a problémát maximálisan átérzem és magaménak is vallom.
Viszont egy olyan motorról beszélünk, ahol - ha már a krómozásokat megeszi az idő - fontosak a stílusjegyek. Ennek elengedhetetlen része a blokk. Máskülönben már rég kivágtam volna és bele lenne faragva valami japán.
(Öregapám bicskája. Csak a nyél és a penge lett cserélve.)
Ezen felül - sajnos - az anyagminőségre és a kidolgozásra nem fordítottak jelentős időt a tervezéskor, de arra kiemelten ügyeltek, hogy minden fedésbe legyen mindennel és a legapróbb, csavar szintű változtatáshoz is már öntvényt kelljen faragni, mert belelóg valamibe.
Ezek tudatában - bármilyen rosszmájú felhang nélkül - esz a kíváncsiság, hogyan képzelted el egy téglányi swift generátor beépítését?
Dekli kifúr, főtengő meghosszabbít és szíjhajtás?
Dekli kivág és generátor kilóg?
(Nem beszélve arról, hogy gyorsan leszedhető legyen műszaki előtt.)
Suzuki generátor esetén a főtengelyt és a mostani gyújtás maradna. Valahova az egész mellé eszkábálnám fel. Természetesen a deklit faragni kellene hozzá.
- 2 likes
Komment
-
Nagyrobi,mint nagy robogó.Ducatim nincs de p125/csk03 van.Pl.Piaggio x8-at tettem már fel ilyen régi szarra és szerette.Külső jeladós,olyan cdi-t meg trafót hajtasz meg vele amilyet akarsz+bármilyen 3 fázisú szabályzó.Jó cucc és ha bármi elromlok azonnal tudsz cserélni mert minden kapható.Árat a jófogás tud.
- 2 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak kellene valami amit megfelelő áron be lehet szerezni és a főtengelyt nem kell hozzá faragni. És persze ami legalább 100W-ot tud.).heeegany kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNagyrobi,mint nagy robogó.Ducatim nincs de p125/csk03 van.Pl.Piaggio x8-at tettem már fel ilyen régi szarra és szerette.Külső jeladós,olyan cdi-t meg trafót hajtasz meg vele amilyet akarsz+bármilyen 3 fázisú szabályzó.Jó cucc és ha bármi elromlok azonnal tudsz cserélni mert minden kapható.Árat a jófogás tud.
zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFőtengely faragás nélküli megoldásban én is benne lennénk!
Aztán majd kiderül hogy mi lesz. Ha normális árban tudok venni valamilyen motorra való gyújtást akkor annak a kúpját akarom átfaragtatni hogy passzoljon a főtengelyre. Aztán egy közdarab a blokk és a gyújtásalap közé és kb ennyi.
Komment
-
Már írtam de leírom mégegyszer.Piaggio X8.Tehát ez a tipusa.Piádzsó iksznyolc.Én a kisblokkosét használtam.De van 500-as is annak nagyobb a lendkereke,szerintem a pannoniához az is jó.Blokkot főtengelyt nem faragunk.heeegany és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
Komment