Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia világítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • heeegany
    replied
    fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A junakon van hely bőven,az más.Ha sok szufla kell, én inkább nagyrobi gyulát tennék rá.Általában 120-180W között tudnak,3 fázis és elfér a régi helyén.
    Milyen típusét és mennyiért lehet beszerezni?

    Leave a comment:


  • fulton
    replied
    A junakon van hely bőven,az más.Ha sok szufla kell, én inkább nagyrobi gyulát tennék rá.Általában 120-180W között tudnak,3 fázis és elfér a régi helyén.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amit találtam, azok nem olcsók, de ezek alapján kell léteznie működő led égőknek...meg az ebay-en lehet olcsóbb is:

    LED bulbs for vintage and classic cars and motorcycles

    - - - Updated - - -




    A 2 fázisú azt jelenti, hogy 2 tekecsem van eltérő fázisban és ő ebből képes egyenáramot csinálni az akksinak?

    Ez van 6 Voltosban is?
    Hát, ki kell próbálni
    Én is kíváncsi lennék arra hogy mit tudnak ezek a ketyerék. De beruházni nem fogok egy ilyenre. Elhatároztam hogy nekem sok szufla kell, szóval erre kell megoldást találnom egyenlőre. Aztán ha az meglesz akkor a hagyományos égővel sem lesz gond.


    Igen, 2 eltérő fázisban lévő tekercs van rákötve és ebből csinál szép sima egyenáramot amiről megy minden.
    Gondolom létezik 6V-os verzióban is.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akinek van, tudna segíteni forrással az NSR gyújtás ügyében? jofo...s-on egy álló rész van deklivel és kész. Tényleg ennyire ritka madár már?

    Arra figyelj, hogy kétféle nsr állórész van. Az F és az R. Az egyik 3 fázisú (R), a másik egy fázisú.
    Értelemszerűen az R-nek nagyobb a teljesítménye. Azt hiszem az R a 9+2 tekercses, a másikat nem tudom.
    Motor gépkönyvben ott van a teljesítménykülönbség.
    Kábelköteget, fesz szabályzót, jeladót és cdi egységet is kérd. A kábelköteg azért jó, mert enélkül ki kell sakkozni, mi hova megy, mert a japán nem egészen lineárisan kábelez.
    A gépkönyvben benne vannak az ellenállás értékek, lemérhetők a tekercsek, a nagyfesz tekercs, a jeladó, a fesszab stb. Felszerelés előtt tudod, hogy jó-e.
    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jún. 24, 06:43.

    Leave a comment:


  • mir-mur
    replied
    Hova tervezed rögzíteni?
    Fulton már megcsinálta a junakon !

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Viszont itt megint az a baj hogy hiába LED-esítesz, látni aligha fogsz mert a fényszóró nem LED-hez van kitalálva. Tehát nem oda és nem úgy fog világítani ahogy kéne.
    Amit találtam, azok nem olcsók, de ezek alapján kell léteznie működő led égőknek...meg az ebay-en lehet olcsóbb is:

    http://www.dynamoregulatorconversion...boards-etc.php

    - - - Updated - - -


    Ha már elektronika akkor ki kell vezetni a tekercsek másik végét is és egy 2 fázisú fesz szabályzóval megoldani a töltést. Annak azért jobb a hatásfoka mint egy ilyen elektronikának.
    A 2 fázisú azt jelenti, hogy 2 tekecsem van eltérő fázisban és ő ebből képes egyenáramot csinálni az akksinak?

    Ez van 6 Voltosban is?

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Folytatva a 173-as hozzászólásomat: találtam egy feszültségszabályzót: LM317

    LED display LM317 Adjustable Voltage Regulator Step-down module AC/DC to 5v 12v | eBay

    Ilyennel nem lehetne rávenni a 2 Pannónia világító tekercset, hogy töltsön mondjuk egy 6 Voltos akksit?

    (Vagy ha ez nem jó, akkor valami mással???)

    ...És akkor ha találnék valamit, ami jó, az akksiról üzemeltetnék minden lámpát led-égővel, ide értve az indexeket is.
    Úgy nézegettem, hogy nagyságrendel kisebb a ledes égők fogyasztása, mint a hagyományosé...Azaz sikerülne a meglévő kevéske megtermelt wattocskával is kiszolgálni mindent...
    Ha már elektronika akkor ki kell vezetni a tekercsek másik végét is és egy 2 fázisú fesz szabályzóval megoldani a töltést. Annak azért jobb a hatásfoka mint egy ilyen elektronikának.

    Viszont itt megint az a baj hogy hiába LED-esítesz, látni aligha fogsz mert a fényszóró nem LED-hez van kitalálva. Tehát nem oda és nem úgy fog világítani ahogy kéne.

    De valaki rendelhetne már párféle ilyen LED-es égőt és írhatna róla egy cikket. Kíváncsi vagyok hogy mennyivel rosszabb mint a normál égő.


    Ha eszembe lesz Keszire viszek két db LED-es lámpát amikben ugyan olyan 3W-os LED van, ugyanolyan tápellátással és ugyan olyan LED meghajtóval A különbség hogy az egyiknél csak egy plexi van a LED előtt, a másiknál meg egy 15°-os optika.
    Az optika nélküli 120°-ban mindent szépen bevilágít. De 4m-el arrébb már nem látni a fényétől. A másikkal meg átvilágítók a Tisza másik oldalára kb.
    Csak ennyit jelent a megfelelő fókuszálás.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Folytatva a 173-as hozzászólásomat: találtam egy feszültségszabályzót: LM317

    LED display LM317 Adjustable Voltage Regulator Step-down module AC/DC to 5v 12v | eBay

    Ilyennel nem lehetne rávenni a 2 Pannónia világító tekercset, hogy töltsön mondjuk egy 6 Voltos akksit?

    (Vagy ha ez nem jó, akkor valami mással???)

    ...És akkor ha találnék valamit, ami jó, az akksiról üzemeltetnék minden lámpát led-égővel, ide értve az indexeket is.
    Úgy nézegettem, hogy nagyságrendel kisebb a ledes égők fogyasztása, mint a hagyományosé...Azaz sikerülne a meglévő kevéske megtermelt wattocskával is kiszolgálni mindent...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 jún. 23, 20:26.

    Leave a comment:


  • dkari
    replied
    Ezeket is nézted?


    Honda nsr 125 alkatrészek - XVII. kerület, Budapest

    Honda NSR 125 alkatrészek - Csögle, Veszprém

    Honda NSR 125 JC20 F és R bontott alkatrészek eladók - Várpalota, Veszprém

    Honda nsr 125 jc20 blokk alkatrészek eladók - Kesztölc, Komárom-Esztergom

    Honda NSR 125 Bontása - Debrecen, Hajdú-Bihar


    Vagy van a Vaterán, igaz itt külön külön de lehet egyben is adja:


    http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=honda+nsr&c=0
    Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2016 jún. 23, 17:44.

    Leave a comment:


  • OdinHEM
    replied
    Akinek van, tudna segíteni forrással az NSR gyújtás ügyében? jofo...s-on egy álló rész van deklivel és kész. Tényleg ennyire ritka madár már?

    Leave a comment:


  • dkari
    replied
    Ezeket a véleményeket el sem merem mondani a haveromnak ! Annyira örül cuccnak, de még nincs beépítve.
    Remélem azért több szerencséje lesz!

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Te Heegany, ez az autó generáto hogy fogja kiadni? Hova tervezed rögzíteni?
    Szigszalaggal meg gyorskötözővel mindent meg lehet oldani

    De pontosabbat majd képek formájában akkor ha esetleg lesz belőle valami.

    Leave a comment:


  • OdinHEM
    replied
    Te Heegany, ez az autó generáto hogy fogja kiadni? Hova tervezed rögzíteni?

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ezt rakuldod a pancsi fotengelyre teljes terhelesen, akkor leallitja alapjaraton. Mellekesen: hova, miert, minek, hogyan, mennyit (ittál)?
    Nem kell ehhez alkohol, csak már tele a t..öm ezzel a sok szarakodással. Hiába faragok akármit, világítás nincs csak gyertyafény, városban meg gyorsabban merül az aksi mint ahogy töltődik...
    A cérna talán ott pattant el végképp amikor haver MZ-jébe este némi szigszalaggal belefaragtuk a H4-es tartalék izzómat, aztán(nem igazán bízva a műben) hazakísértem. De ha nem mögötte megyek akkor nem látok mást csak az árnyékomat...
    Hazafelé meg végig 3-asban kínoztam szegény motort hogy legalább a nagyobb aszfaltfolytonossági hibákat észrevegyem olyan távon belül ahol talán még ki is tudom kerülni őket...

    Minek? Hogy akár hegeszteni is lehessen vele (na jó, valójában csak azért hogy beleb@szhassam a kapható legnagyobb teljesítményű H4-es izzót és pirítsam vele az utat este is. Jelenleg alapjáraton az irányjelzőm fénye jobb mint a fényszóróé... Pedig elég magas az alapjárat.)
    A hogy és hova kérdést meg majd képekkel megválaszolom ha sikerül. Ha nem akkor meg úgyis tárgytalan.

    fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Több "háztájit" is alakítottam már stift generátorosra és szépen viszi.Teljes terhelésen (kb.450W fogyasztó)lehet hogy lefullasztja az alapjáratot,de azért elég nehéz ennyit összehozni.Az eredeti pont tízszerese ugye.
    Max 100W terhelést ha kapna. Azon azért vinnie kellene alapjáraton is. (hangcuccot nem akarok a motorra, ülésfűtésen meg majd télen ráérek gondolkodni )

    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azt tudod, hogy kb mi van benne? Logikai ickkel egy ilyen megoldhato (ilyen zajos kornyezetben...), de attol meg valahonnan tudnia kellene, hogy melyik ket gyujtast hagyja ki, kulonben rossz helyen gyujt. Ha meg nem valogatja le es 3x szikrazik, nem gond ha belegyujt mondjuk a feltoltesi utembe?
    Van egy CDI gyújtótrafó ami szerintem valami univerzális gyári cucc. Valamint, amit Szabolcs készít a vezérlése. Egy fekete műanyag doboz, beöntve műgyantával.
    Kézzel forgatva úgy tűnik hogy 3x szikrázik fordulatonként. De ebből kettő semmit sem csinál, nem gyújta be a bent lévő keveréket.
    Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2016 jún. 23, 10:53.

    Leave a comment:


  • bokor28
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Pontos működését nem tudom, erről kérdezd Szabolcsot, de ha jól tudom akkor polaritásváltásnál gyújt. Tehát fordulatonként 3x(amiből kettő semmit sem csinál).
    Azt tudod, hogy kb mi van benne? Logikai ickkel egy ilyen megoldhato (ilyen zajos kornyezetben...), de attol meg valahonnan tudnia kellene, hogy melyik ket gyujtast hagyja ki, kulonben rossz helyen gyujt. Ha meg nem valogatja le es 3x szikrazik, nem gond ha belegyujt mondjuk a feltoltesi utembe?
    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jún. 23, 06:35.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X