Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia világítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • -t5-
    replied
    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gyújtáskapcsoló gyanús a dolog.
    heeegany szakinak igaza van, az én motorom is produkált már ilyen tüneteket! Gyújtáskapcsoló cserével megoldódott a probléma!

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok,
    Egy T5-ös Pannonia produkálja az alábbi hibajelenséget: világítás bekapcsolása nélkül tökéletesen működik, ha felkapcsolom a világítás egyenetlenné válik a motor járása olyan mintha kihagyna a gyújtás. Menet közben is előfordult már, hogy leállt a motor, gyorsan lekapcsoltam a világítást erre visszajött a gyújtás. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?
    Gyújtáskapcsoló gyanús a dolog.
    Gyújtás 2-es kapcsáról a kábelt szedd le és próbáld ki így a gépet. Ha így nem produkálja a hibát akkor gyújtáskapcsoló szét, a többit pedig már ide tartozik:
    http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...-javitas-2256/

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Sziasztok,
    Egy T5-ös Pannonia produkálja az alábbi hibajelenséget: világítás bekapcsolása nélkül tökéletesen működik, ha felkapcsolom a világítás egyenetlenné válik a motor járása olyan mintha kihagyna a gyújtás. Menet közben is előfordult már, hogy leállt a motor, gyorsan lekapcsoltam a világítást erre visszajött a gyújtás. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    Létezik ilyen foglalattal:
    Motorkerékpár, robogó alkatrész | Motoralkatrész24 | Robogó és motor alkatrész, motor gumi webáruház

    Leave a comment:


  • Duke
    replied
    Sziasztok!
    A lámpabúrába való BA20D bilux izzó helyére létezik 12V-35/35W-nál nagyobb fényerejű típus? Robogó gyújtásom van, és elbírna nagyobb teljesítményt is. Valaki próbálkozott ilyen izzócserével?

    Leave a comment:


  • zala
    replied
    Köszi a válaszokat mindenkinek!
    Most már csak a delejezés nem tiszta!
    Igen! A képen látható Pancsiról van szó, csak most kapott egy oldalkocsit is maga mellé!
    Most így néz ki:
    Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	203.5 KB
ID:	139934
    Üdv. Zala

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Heeegany én is ezt a megoldást választottam ,hogy ne legyenek gondjaim. Saru a vezeték végén és a kormány kifli lefogató csavarjához fogatva, még mielőtt útközben lenne valahol gondom.

    Leave a comment:


  • zahi
    replied
    Szép jó estét !

    Természetesem az enyémen is oda van minden hová vezetve az egy szál barna vezeték , (a köteg saját gyártmány!) és ráadásul minden szál leforrasztva a csatlakozókhoz, és a kábelvégekhez is , amiből az ónozottat használom.... de nem spóroltam a zsugorcsővel sem , és az egyik topiktárs segítségévek sikerült hozzájutnom a vezetékvédő csőhöz is (amiért nem tudok elég hálás lenni!!!) . Bár az enyém dinamós rendszer, így talán egy picivel stabilabb a feszültsége , de a 6V-os rendszer a legkisebb kontakt hibát sem tolerálja (ezért fontos a víz elleni védelem is a kényes helyeken) A lámpafejbe is felvittem a külön testet , de hozzá van kötve a gyári testelési ponthoz is , már csak a látszak és a kormánykapcsoló kesvéért ! (ezt a gumis szigetelést nem értem , mert az én fényváltó kapcsolóm alsó részén speciel egy réz érintkező lemez biztosítja a kürt számára a testet , de vittem hozzá "zsinóron" is) Természetesen az akksi és a blokk is össze van kötve , a hátsó lámpát pedig a foglalattartó csavarnál testeltem .

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami remekül szuperál Norbi, rá se kell nézni az akksira. Egy 6V - 7,2 Ah zárt szünetmentes akksit használok az oldalára fordítva, buborékos fóliába csomagolva és még szivaccsal is kitámasztva a dobozfedél mögött.
    Na örülök neki Legalább az aksival nem kell foglalkoznod a motoron

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    Éppen azért csináltam ezt, mert a gyári testpontot a villahídon nem kötöttem be. Az akksitól elhúztam közvetlenül a gyújtáskapcsolóhoz egy plusz szálat (ezt a kürtnél még kihurkoltam a burkolatból és a felfogató csavarral közvetlenül a vázra kötöttem), és a gyújtáskapcsoló bekötési pontjáról a villahíd helyett inkább a bilux kapcsoló bilincse alá vittem mert befért még abba a kötegbe is egy plusz szál.
    Aztán van még egy harmadik szál is abból a csomópontból a gyújtáskapcsolóról az izzófoglalathoz.
    Ja és az izzófoglalattól még vittem tovább a heeegany-féle töltésszabályzóhoz.
    Ami remekül szuperál Norbi, rá se kell nézni az akksira. Egy 6V - 7,2 Ah zárt szünetmentes akksit használok az oldalára fordítva, buborékos fóliába csomagolva és még szivaccsal is kitámasztva a dobozfedél mögött.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az jó, de nem tudtam hogy a kormánynyak vastagon zsírzott golyóin mennyire lesz kontakt a vázzal. Vagy a zsír vezeti az áramot?
    A csapágy különösen rossz vezető jelen esetben. De talán egyszerűbb a kormánykifli egy eldugottabb részéhez rögzíteni a test kábelt. Mondjuk a kormány tartójához alulról. Onnan meg az alun és a krómozott alkatrészeken keresztül elég biztos a kontakt.
    Legalábbis szerintem. De igazából nem a megvalósítás a lényeg, hanem hogy minden ami a testre van kötve össze legyen kötve vezetékkel is.

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    Az jó, de nem tudtam hogy a kormánynyak vastagon zsírzott golyóin mennyire lesz kontakt a vázzal. Vagy a zsír vezeti az áramot?

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én még a bilux kapcsoló alá, a kormányra is húztam egy szálat.
    Azért jó esetben a szép krómozott kormány jól vezető. De az a legbiztosabb ha oda is megy egy szál

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Oda egy gumi lapot kell tenni, hogy ne testeljen le legalább is nekem eddig míg eredeti volt így üzemelt.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X