heeegany eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia világítás
Collapse
X
-
- 1 like
-
oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok,
Egy T5-ös Pannonia produkálja az alábbi hibajelenséget: világítás bekapcsolása nélkül tökéletesen működik, ha felkapcsolom a világítás egyenetlenné válik a motor járása olyan mintha kihagyna a gyújtás. Menet közben is előfordult már, hogy leállt a motor, gyorsan lekapcsoltam a világítást erre visszajött a gyújtás. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?
Gyújtás 2-es kapcsáról a kábelt szedd le és próbáld ki így a gépet. Ha így nem produkálja a hibát akkor gyújtáskapcsoló szét, a többit pedig már ide tartozik:
http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...-javitas-2256/
- 2 likes
Leave a comment:
-
Sziasztok,
Egy T5-ös Pannonia produkálja az alábbi hibajelenséget: világítás bekapcsolása nélkül tökéletesen működik, ha felkapcsolom a világítás egyenetlenné válik a motor járása olyan mintha kihagyna a gyújtás. Menet közben is előfordult már, hogy leállt a motor, gyorsan lekapcsoltam a világítást erre visszajött a gyújtás. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?
Leave a comment:
-
Létezik ilyen foglalattal:
Motorkerékpár, robogó alkatrész | Motoralkatrész24 | Robogó és motor alkatrész, motor gumi webáruház
- 2 likes
Leave a comment:
-
Sziasztok!
A lámpabúrába való BA20D bilux izzó helyére létezik 12V-35/35W-nál nagyobb fényerejű típus? Robogó gyújtásom van, és elbírna nagyobb teljesítményt is. Valaki próbálkozott ilyen izzócserével?
Leave a comment:
-
-
Heeegany én is ezt a megoldást választottam ,hogy ne legyenek gondjaim. Saru a vezeték végén és a kormány kifli lefogató csavarjához fogatva, még mielőtt útközben lenne valahol gondom.
Leave a comment:
-
Szép jó estét !
Természetesem az enyémen is oda van minden hová vezetve az egy szál barna vezeték , (a köteg saját gyártmány!) és ráadásul minden szál leforrasztva a csatlakozókhoz, és a kábelvégekhez is , amiből az ónozottat használom.... de nem spóroltam a zsugorcsővel sem , és az egyik topiktárs segítségévek sikerült hozzájutnom a vezetékvédő csőhöz is (amiért nem tudok elég hálás lenni!!!) . Bár az enyém dinamós rendszer, így talán egy picivel stabilabb a feszültsége , de a 6V-os rendszer a legkisebb kontakt hibát sem tolerálja (ezért fontos a víz elleni védelem is a kényes helyeken) A lámpafejbe is felvittem a külön testet , de hozzá van kötve a gyári testelési ponthoz is , már csak a látszak és a kormánykapcsoló kesvéért ! (ezt a gumis szigetelést nem értem , mert az én fényváltó kapcsolóm alsó részén speciel egy réz érintkező lemez biztosítja a kürt számára a testet , de vittem hozzá "zsinóron" is) Természetesen az akksi és a blokk is össze van kötve , a hátsó lámpát pedig a foglalattartó csavarnál testeltem .
- 1 like
Leave a comment:
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmi remekül szuperál Norbi, rá se kell nézni az akksira. Egy 6V - 7,2 Ah zárt szünetmentes akksit használok az oldalára fordítva, buborékos fóliába csomagolva és még szivaccsal is kitámasztva a dobozfedél mögött.Legalább az aksival nem kell foglalkoznod a motoron
Leave a comment:
-
Éppen azért csináltam ezt, mert a gyári testpontot a villahídon nem kötöttem be. Az akksitól elhúztam közvetlenül a gyújtáskapcsolóhoz egy plusz szálat (ezt a kürtnél még kihurkoltam a burkolatból és a felfogató csavarral közvetlenül a vázra kötöttem), és a gyújtáskapcsoló bekötési pontjáról a villahíd helyett inkább a bilux kapcsoló bilincse alá vittem mert befért még abba a kötegbe is egy plusz szál.
Aztán van még egy harmadik szál is abból a csomópontból a gyújtáskapcsolóról az izzófoglalathoz.
Ja és az izzófoglalattól még vittem tovább a heeegany-féle töltésszabályzóhoz.
Ami remekül szuperál Norbi, rá se kell nézni az akksira. Egy 6V - 7,2 Ah zárt szünetmentes akksit használok az oldalára fordítva, buborékos fóliába csomagolva és még szivaccsal is kitámasztva a dobozfedél mögött.
- 4 likes
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz jó, de nem tudtam hogy a kormánynyak vastagon zsírzott golyóin mennyire lesz kontakt a vázzal. Vagy a zsír vezeti az áramot?
Legalábbis szerintem. De igazából nem a megvalósítás a lényeg, hanem hogy minden ami a testre van kötve össze legyen kötve vezetékkel is.
- 1 like
Leave a comment:
-
Az jó, de nem tudtam hogy a kormánynyak vastagon zsírzott golyóin mennyire lesz kontakt a vázzal. Vagy a zsír vezeti az áramot?
Leave a comment:
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn még a bilux kapcsoló alá, a kormányra is húztam egy szálat.
Leave a comment:
-
Oda egy gumi lapot kell tenni, hogy ne testeljen le legalább is nekem eddig míg eredeti volt így üzemelt.
Leave a comment:
Leave a comment: