Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia világítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • demeter
    replied
    Megoldás az lehetne, ha a fényváltókapcsoló úgy kapcsolná oda-vissza a tompítottat és az országútit, hogy közben nem szakad meg az áramkör.
    Igen, "lusta" ez a bilux kapcsoló, én nem is kapcsolgatom.
    Nem értek hozzá, de azt tudom hogy miközben épp megszakad a két érintkező közötti útján az áram, a hátsó izzó van kitéve túlterhelésnek. Az érdekes, hogy nem ég ki, elől meg visszakapcsoláskor egy jóval vastagabb izzószál igen.

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    Szükségmegoldás hogy hátra 12V-os égőt teszel. Nekem 2 égővel csinálta ezt. De mióta 12V-os van hátul azóta ilyen probléma nincs.
    Na meg készül egy kis zener diódás ketyere, ami ,ha 7,5V fölé menne a fesz, ad neki egy kis plusz terhelést. Aztán végre hátra is betehetném a LED-es fényforrást

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • t1-rider78
    replied
    Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne a világitással,hogy menetközben a refire kapcsolom és onét vissza tompitottra és akkor kiveri a tompitotat.Tud valaki erre valamit mondani hogy miért van ? Vagy mi bajlehet?

    Leave a comment:


  • Balumester
    replied
    Újra van delejezve!
    Állítólag tekercs baja is lehet, vagy kondi.

    Leave a comment:


  • TLF65
    replied
    mert melegen kicsi a szikra
    ez lehet amiatt is, hogy melegen csökken a lendkerék mágnesessége... ez amúgy jellemző az állandó mágnesekre, lehet hogy delejeztetni kellene?

    Leave a comment:


  • Balumester
    replied
    Sajnos nekem is újra elő jött a probléma, sok gyertya csere és ideg után, most a gyertyahézagot vettem kisebbre, mert kb. 0,8 mm volt, de azt olvastam hogy lendkerekes gyújtásnál elég A 0,4 mm, így most tökéletes, ismétlem most, de szerintem még a kondit is ki fogom cserélni mert melegen kicsi a szikra meglátjuk mi lesz. Természetesen majd írok hogy mit tapasztalok!
    Utoljára szerkesztve a következő által: Balumester; 2014 júl. 07, 12:59.

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    a régin pedig fekete (kicsit kormos).
    Kormos gyertya: túl dús keverék és/vagy elégtelen szikra.

    Szerintem is, így mutatkozik meg a gyújtás és az égés tökéletlensége.
    Egyébként én magamat elektromos téren elég hülyének tartom, de azt megtanultam hogy ezek a 40-60 éves állórészek ritkán jók úgy ahogy vannak. Már bárhol lehet áthúzás, zárlat, nem egyszer szedtem szét teljesen őket újraszigetelés miatt. Ha kerti traktorba megy, akkor meg egyszerűen vissza sem rakok a megszakító-kondenzátor-gyújtótekercs hármason kívül semmit. Ha vannak pluszban alkatrészeid, érdemes lenne összeállítani egy állórészt a nulláról és csak felpattintani próbára.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Igen BP7HS-ről van szó. A gyertyakép barna színű, a régin pedig fekete (kicsit kormos).

    -

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    NGK 7HS termékről van szó
    Gondolom úgy érted B7HS vagy esetleg BP7HS, mert sima 7HS-t nem ismerek, de a BP-s verziót szerintem nagyon szereti a Pannónia. Mint régen az Isolator 225-öst.
    A hőértéke biztosan jó (kevés eséllyel esetleg inkább magas), gyertyakép milyen?

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Az eredeti hiba megoldódott a cserével, az új gyetyával megtett 150km alatt nem is jött elő. Egy pihenő után egyszerűen nem akart beindulni a motor, szerencsére nálam volt a régi gyertya azzal pöcc-röff indult, viszont visszatért vele a "világítás - gyújtáskimaradás" probléma is. Szerintetek a hőérték rendben van?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Sziasztok,
    A korábbi "világítás-kihagyó gyújtás" problémát megoldotta a gyújtógyertya cseréje. Viszont alig mentem 150km az új gyertyával az megadta magát. NGK 7HS termékről van szó, még bejáratós a motor - lehet, hogy alacsony hőértékű a gyertya és ez miatt ment tönkre?

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X