
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia világítás
Collapse
X
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTovábbá a testet is nézd át hogy rendesen megérkezik -e az izzóhoz , nem veszik el a festésen a "nafta" ?
Amikor én csináltam csak a lámpatököt nem kötöttem össze külön a vázzal. Működött is, addig amíg a km spirál a helyén volt. (az adta a testet...)
Szóval egy kábel a blokktól az aksiig, onnan a hátsó lámpáig(én annak a búra mögött kifúrtam a tartólemezét, amihez az égők kapcsolódnak és oda kötöttem a testet) és a lámpatöktől is az aksiig. Az a biztos.
- 2 likes
Leave a comment:
-
Üdv !
Hoppá , teljesen igazad van , nem tudom hogy maradhatott ki !!!!!!!
Ott a pont !
Köszönöm az észlelést , természetesen kell a "nem " szócska !
Leave a comment:
-
Guest replied
- 1 like
Leave a comment:
-
Üdv !
Ha a képen látható motorkerékpárról van szó, és lendkerékmágneses az áramellátó-gyujtó rendszere (nem a dinamós verzió ami elsősorban az NDK-s piacra szántak) akkor a világítás fényereje, javában függ az izzóhoz eljutó feszültség nagyságától , illetve attól hogy a v.tekercs képes -e a kívánt áramerősségre hogy az izzószál valóban izzon ! ( ennél a rendszernél tudja az akkumulátorból pótolni a hiányt! Ezért nézd meg a V.tekercset, a mágnes delejezést, és az összes csatlakozási pontot , a kapcsolókat is , hogy nincs -e valahol feszültségesés a rendszerben .Továbbá a testet is nézd át hogy rendesen megérkezik -e az izzóhoz , nem veszik el a festésen a "nafta" ?
Kellemes időtöltést , és kívánom hogy megtaláld a hibát !!
- 2 likes
Leave a comment:
-
zala eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok!
Nekem a kérdésem az lenne, hogy- hogyan lehet az első világításnál erősebb fényt varázsolni?
Mert nekem a világításom olyan akár egy gyertyával világítanék az úttestre!
Előre is köszönöm!
És persze jó foncsor és tiszta üveg.
Aztán, ha korhű akarsz maradni akkor ennyi.
Ha nem akkor le lehet cserélni az egész elektromos rendszert. Pl Vape gyújtásra, vagy robogó gyújtására. Így rögtön lesz 12V és teljesítményben is elég lesz normális égőhöz. (és a gyújtás is jobb lesz)
Vagy, egyszerűbb és olcsóbb megoldás az összes többi fényforrás LED-essé alakítása. Így amit ott megspórolsz azt a fényszórónál tudod hasznosítani.
- 4 likes
Leave a comment:
-
Sziasztok!
Nekem a kérdésem az lenne, hogy- hogyan lehet az első világításnál erősebb fényt varázsolni?
Mert nekem a világításom olyan akár egy gyertyával világítanék az úttestre!
Előre is köszönöm!
Leave a comment:
-
2mm vastag alu lemezt vágtam ki a régi rendszám méretére
- 2 likes
Leave a comment:
-
A repedt konzolba lett belehegesztve egy erősítés/merevítés. Igen festeni fogom újra, nekem a rendszám nem a régi helyén van fenn, hanem alatta a mostani "szabvány" műanyag rendszámtábla tartó van fenn s a lámpa alsó csavarja tartja. De annak "örülök" vagyis persze nem, mert másnak is bosszúság, de akkor nem egyedi eset.Igaz az jutott eszembe, hogy lehet a problémát az adja, hogy a rendszámtábla mint írtam, nem az eredeti helyén van...
Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 márc. 22, 23:23.
Leave a comment:
-
Tisztelt dott !
Igen , nekem már jó párszor előfordult ! A problémát úgy oldottuk meg , hogy a belső (rendszám által takart ) oldalon kicsit vastagabb hegesztési varratot alkalmaztunk (CO-val) , de az igazsághoz hozzátartozik az is , hogy a lámpa és egyben rendszámtartó felső rész merevsége csak akkor lesz megfelelő, ha a rendszám alsó éle is a gyári alsó tartó darabban rögzítve van . Ezt viszont a sárvédőn lévő furatok távolsága miatt nem egészen megoldható. Hozzáteszem a rendszer merevségét a régi rendszám vastag anyagához és méretéhez állapították meg a gyártók , amit a mostani rendszámok közel sem tudnak teljesíteni . Ezt a problémát áthidalandó , azt a megoldást alkalmaztam , hogy egy 2mm vastag alu lemezt vágtam ki a régi rendszám méretére és a csavarokat fixre húzva rögzítettem azt .(ezt le lehet polírozni viszonylag könnyedén , és néz is ki valahogy) Ezek után a rendszámtartót erre csavaroztam fel, és az általad is tapasztalt problémák megoldódni látszanak ! Nem látok repedést . (kb 250 km) Sajnos ha a lámpakonzolt hegesztetted , valószínű festeni is kell majd . Egyébként nekem ez a megoldás bevált .
- 4 likes
Leave a comment:
-
Hello!
A következő dolgot szeretném kérdezni, lámpa témában írom, mert végül is arról van szó, még ha nem is teljesen.
A problémám az volna, hogy a T5H motoromon a VT6 lámpa a felfogatásnál eltörik (ahol meg van hajlítva a lemez). Pontosabban úgy fogalmaznék, hogy szép lassan elreped.
Csomagtartó nincs rajta, így nem az feszíti.
A megvásárlásakor is meg volt már javítva a lámpa, hiába, eltört. Raktam rá egy másikat, az is szép lassan elrepedt.
Az rendbe van hogy a motor picit rázkódik hidegen, de egyáltalán nem veszélyes mértékbe, blokk szépen jár, hibamentesen motorozom vele.
Most Kollarg kolléga tanácsára lazábban meghúzott csavarokkal, és gumialátéttel próbálkozom. ( A törött lámpát "kissé" megerősítettük apámmal, így biztos jobban bírja a strapát.)
De azért érdekel, hogy másnak volt e ilyen problémája.
- 1 like
Leave a comment:
-
060asgabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHol lehet beszerezni újat?
De biztos láttam máshol is, végig kell böngészni a hirdetési oldalakat.
Leave a comment:
-
Sziasztok!
Pannónia világítás tekercsekre lenne szükségem. Van itthon egy pár darab, de sajnos egyik sem működik. Hol lehet beszerezni újat? Esetleg valaki foglalkozik a tekercseléssel?
Leave a comment:
-
Sziasztok! Egy valószínűleg egyszerűű de annál butább kérdés: sükségem lenne egy töltőtekercsre a tlf emhez. A 6voltos tekercsekből van több féle? Mert egy veterán alkatrészekkel foglalkozó webshopban csak egy van ami 6v 21w -s. Előre is köszi
Leave a comment:
-
Gaszi88,
Siekerült megoldást találnod a bekötésre? Nekem is erre lenne szükségem.
Leave a comment:
Leave a comment: