Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia világítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Balumester
    replied
    Gyújtáskapcsoló volt a ludas! Kettőből csináltam egyet most már stabilan pöfög a gép világításon is!

    Leave a comment:


  • zgyula
    replied
    Szia !
    Nagy valószínűséggel a tekercsek testelésével van gond. Pl: a vasmagra forrasztott tekercsvég fellazult, amit újra kell forrasztani .

    Leave a comment:


  • Balumester
    replied
    Lekötöttem a 2-es szálat a gyújtáskapcsolóról, így most eddig nem jelentkezett a hiba.Csak ugye, így nem áll le!
    De ezt már megoldom.Köszönöm a segítséget!

    Leave a comment:


  • Balumester
    replied
    Köszi! Akkor ezekkel majd próbálkozok!

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...28/index5.html
    48. hozzászólástól. Kísértetiesen hasonló a hiba.

    Leave a comment:


  • Balumester
    replied
    Bosszantó rejtett hibák!

    Természetesen azért indítom a témát mert én is sokszor küszködök ilyen rejtett hibákkal.
    A legújabb problémám az hogy ha ráadom a világítást vagy leáll vagy csak alapjáraton kihagy a gyújtás, vagy van amikor semmi baja nincs a motornak!Lendkerék mágnes újra lett delejezve, és világítás nélkül is szépen ketyeg a motor.Ja és néha melegen nehezen akar indulni, de ez is csak néha jön elő! Találkoztatok már ilyen problémával??? Egyébként egyhengeres Pannóniáról van szó!

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    sziasztok, a gyertya cseréje megoldotta a hibát. Tegnap kicseréltem egy új NGK gyertyára a régit, mentem vele egy nagy kőrt, nem jött elő a gyújtás kimaradása. Köszönöm az ötleteket :-)

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Igen, a világítás lekapcsolásával rögtön megszűnik a probléma. A mágnes nemrégen (kb fél éve) volt delejezve...

    Leave a comment:


  • TLF65
    replied
    Ezzel én is egyet értek, mert nekem is előfordult, főleg hidegen, hogy a világítás felkapcsolása után ment el a gyujtásom... Egész biztos, hogy a lendkerék alatt történnek valamilyen "átfedések" mert ilyen elvileg nem lehetne...
    A tekercsek elég közel vannak egymáshoz, és pl. a töltőtekercs vasmagja közelebb a gyujtáshoz, meg a világitó tekercshez, mint a mágnesekhez... szinte biztos vagyok hogy "átdolgoznak" egymásba...Most hogy akkumlátoros a gyujtásom, és a gyári gyujtáskapcsolót használom, csak úgy tudtunk mindent bekötni bele, hogy a világítás állandóan megy. Tehát az első rugástól. És azonnal indul, világít stb. mert külön van a két rendszer.

    Korábban csak kikapcsolt világítással indult...
    Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2014 jún. 04, 13:52.

    Leave a comment:


  • Zotyaapu
    replied
    Szia, ezzel a problémával én is sokáig küzdöttem, mindent kicseréltem, mégse változott semmi. Aztán kaptam egy tippet, az bevált: gyertyacsere. Látszólag semmi köze a gyújtásnak a világításhoz, ezért nem gondol rá senki. Állítólag a gyertyák áramszükséglete idővel megnő, így már nincs elég delej a gyújtáshoz és a világításhoz. Nekem egy ősrégi Bakony gyertya volt a motorban, a gyertyacsere óta minden rendben.

    Leave a comment:


  • nyemi
    replied
    Én három dologra tippelnék.
    Először is nagy a megszakító hézag , kicsi a zárás szög , és így kevés energiát tud tárolni a gyújtó tekercs.
    A második meg, hogy gyengék a mágnesek (vagy csak egy mágnes) a lendkerékben és ha nagyobb hő és terhelés éri ez gyújtás problémákban nyilvánul meg.
    Mert tudni illik hogy a lenkerék alatt egy relatíve homogén (de forgó) mágneses tér uralkodik.
    Amit például nagyon meg tud zavarni, akár egy hő hatására menetzárlatossá váló nem használt tekercs is. Javaslom, hogy ezeket nézd meg.
    Utoljára szerkesztve a következő által: nyemi; 2014 jún. 04, 08:10.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    Leave a comment:


  • heeegany
    replied
    oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok

    Köszönöm a válaszokat. A hétvégén megejtettem a gyújtáskapcsoló cseréjét (2 db is próbáltam) de sajnos maradt a probléma. Egy lényeges dolgot nem írtam még le, mégpedig azt, hogy csak meleg motornál jelentkezik hiba.
    Érdekes, mert a gyújtás és a világítás független egymástól.
    Ha menet közben lekapcsolod a világítást a probléma rögtön megszűnik? Valamint ha átkapcsolod aksis üzemmódba akkor mi történik?

    Leave a comment:


  • oldbiker73
    replied
    Sziasztok

    Köszönöm a válaszokat. A hétvégén megejtettem a gyújtáskapcsoló cseréjét (2 db is próbáltam) de sajnos maradt a probléma. Egy lényeges dolgot nem írtam még le, mégpedig azt, hogy csak meleg motornál jelentkezik hiba.

    Leave a comment:


  • -t5-
    replied
    zala eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    csak most kapott egy oldalkocsit is
    Szia Zala!
    Gyönyörű a fogat, gratulálok!
    Simán össze műszakizták, vagy összeépítési engedéllyel?

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X