Üdv!Az lenne a kérdésem,hogy a kürtnek gondolom nem kell akkor működnie,ha a gyújtáskulcs éppen megszakított vagy egyáltalán nincs a helyén.Mert én ha kihúzom a helyéről,akkor működik a kürtöm és a hátsó féklámpám is.
A kürt és a féklámpa ettől független és külön áramkörök, amik kell hogy működjenek minden helyzetben.
Tehát ez így jól van.
az első foglalatban a körték nem gyulladnak fel sem a km óra kis izzója.
A Pannónia érdekessége ez, együtt van jelen az egyenáramú kör az akksiról meg a váltóáramú a tekercsekről a motor működése közben.
Most az első foglalat 31-es pólusából még egy „test” szál kell akkor a 31/51 es pólusba!??A „B” pólusból a szálat pedig a kürtbe kell kötni vagy pedig vezessem rá az akksi pozitív részéhez?
A kürtnek a pozitív jön közvetlenül az akksitól és tovább van vive a gyújtáskapcsolóba. Ezért ha jól emlékszem az a két szál a kötegből ki is lóg a kürt környékén.
Leave a comment: