Igen a nagy az eredeti nivaronint kérdezd a méretről sajnos már nincs a környékemen ilyen.Szerintem is az a legjobb ha a kulcsfontosságú dolgokat beszerzed bontva,nem látom értelmét használatra szánt gépet restaurálni.Pótolni meg az kell ami kopik és minél olcsóbban.motor,önindító,adagoló,hengerfely,hűtő,vízszivattyú,dinamó helyett inkáb generátor,váltókulissza,kerekek,.....stb
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
k25
Collapse
X
-
Mielőbbi felépülést mátéapusepy és RedBull477 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
nem tüsszög.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 febr. 10, 20:56."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Halihó!k25-ben nincs új főtengely.Az enyém 3. túlméretet kiadta.Csapágy van bármilyen méretű a boltba,nem kell gyártatni.A nyugvókat vonalba kell fúrni,mivel nyers a csapágy.Ez mindjárt 115 ezer volt-a forgácsoló munka.A legvadabb a hengerfej.Magyarországon ha van 3 db ami jó akkor összeteszem a kezem.Én 4db-ból tudtam választani egyet-ezt felújította egy műhely. Új szelepek bele,porlasztó helyek szelepfészkek marása ,síkba köszörülés stb 120ezer.Itt van még az önindító a kakukk tojás.Semmivel nem helyettesíthető,mivel fordított a forgásiránya.Nehéz beszerezni.Ezek ha ki vannak pipálva, a többi bagatel.A váltó, 13 darab csapágy igen szép nagyok.Mivel ezek a gépek öregek el van használódva minden, kopottak az alkatrészek.Én feltettem magamnak a kérdést:vagy megcsinálom fajinul-akkor kevés probléma menet közben, vagy összelapátolom és szopok vele állandóan.Előbbi lett.A motor összeállt kész volt-400- ba került
- - - Updated - - -
Azért írom ezeket le,hogy hitelesen ,objektíven lásd.Amikor kész és jó- felemelő és semmivel nem összehasonlítható érzés.A semmiből teremtettél valamit.Ez a FÉM GENEZIS.Űzzük!!!
- 5 likes
Komment
-
Halihó!Motorból váltóból az olajokat leengedni.Utána stratégiai terv:mivel kezdjünk?Motort javaslom először.Hengerfej ,első dekni, alsó rész,vagyis kartel le.Hátsó rész,kuplungharang lendkerekestől ,tárcsával nyelestengellyel.Ha lent van a hengerfej látjuk milyen állapotban van a hüvely.Ja, mielőtt bármi történne természetesen vegyük ki a motort.Ezt az izgalmakat átélni szétszerelni egy 60 éves traktort,és arra gondolni hogy életet is tudunk neki adni-hihetetlen.Metál Genezis.Űzzük!!!
- 6 likes
Komment
-
Üdv!
Én is a motorra koncentrálnék első körben mert üzemképtelenül vettem,(össze folyt a víz az olajjal) a hengerfej már le volt véve. Azt tervezem ha megjön ez enyhébb idő akkor feltöltöm a hengerfej síkjáig vízzel, hátha látszik alulról hogy hol cseppen. A hétvégét sem töltöttem azért tétlenül, botoltam kettő db hátsó kereket(eredeti nagy), kézifék kart, szerszámos dobozt, és talán eredeti ülést. Az ülésben majd kérem a segítségeteket hogy eredeti-e, képet majd később rakok fel mert még nem hoztam el a cuccokat.
- - - Updated - - -
Mátéapu remélem már javul az állapotod !
- 2 likes
Komment
Komment