Mindenki a műhelyben?Semmi látókörszélesítés,nyálcsorgatás.Pedig ez is kell higgyétek el.Kimozdulni.
							
						
					Közlemény
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
k25
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Azt már látjuk,hogy nem kelnek és nem fejlődnek a növények.Azt meg tudjuk,ha nincs termés,akkor hiány keletkezik és ettől minden drágább lesz.Az érdekes viszont,ha rekord termés volt,van lesz az árak akkor is csak felfelé mennek,de a tőke már csak ilyen,sokasodni akar.
Üdvözlettel:Chemátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sajnos igazad van, rengeteg csapadék hiányzik a földből...nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAtom szárazság!Üdv! Nem kelnek a növények.Drága lesz minden!
Azt olvastam, pénteken esik. Úgy legyen!
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Üdv mindenkinek. Szerintem utál a k25öm. 2 éve történt hogy nem kapott olajat (a karterba lévő szűrő teljesen eldugult). Kapott új dugó hüvely garnitúrát hajtókar és főtengely csapágyat. Összepakoltuk és egyszerűen nem jó. A himbatengely nem kap egy csöpp olajat se és kb 20 perc járás után a szelepemelők mellett olajgőz jön föl. Olajnyomás alapjáraton 2-2.5 bar. A hűtő visszatérő csöve is gyanúsan meleg ahhoz képest hogy csak alapjáraton jár. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud segítsen. Előre is köszipasetta kedvelte ezt.
- 1 like
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Szervusz! Nem ismerem a gépet. Ezt kapásból leszögezem, mert így tisztességes. Hasonló jelenséggel gyártósor-karbantartóként tapasztaltam. Egy hidraulika szivattyú nyomta az olajat kersztül-kasul a rendszeren, míg egy 3 hónapi állás után nem tudtuk beindítani. A hiba egy szelep olajátvezető furat dugulása volt. Pici, de az első az olajszűrő után. Lehet hasonló átvezető furat a gépben? Belülről málló olajnyomó cső?golden002 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea karterba lévő szűrő teljesen eldugult
- 4 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Szétszereléskor....ismerve az előző problémát..golden002 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÖsszepakoltuk és egyszerűen nem jó.
  Olajzás rendszer teszt...   persze alapos áttisztítás után.
- 4 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sok esetben egy nem túl fontos siklócsapágy elmozdul és elzárja a továbbvezető furatot,nagyon fontos minden furat és átfolyónyílás ellenőrzése(kifúvatása) minden szerelésnél.Az újj siklócsapágy furatai sem mindig egyeznek részben takarásban vannak.golden002 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOlajnyomás alapjáraton 2-2.5 bar."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
 
Komment
 
Komment