Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A gyári a legjobb hozzá ,de csak a jó ! az MF-karbival elfogadható,de az a tűszelepet zabálja..Okosba ieiglenesen x alakban gyorskötöző,ha jól működik egy esztergályossal vágatsz új menetet és kupakot a karbira.

    Észbontó ára van a gyári karbinak nézz utána..
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      Hello! Valakinek nem lenne egy felesleges gépkönyve mpm10hez?????

      Komment


        Gabi91 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hello! Valakinek nem lenne egy felesleges gépkönyve mpm10hez?????
        Helló !

        Van de nem adom...!

        Egy fénymásolatom van,sajnos nem tehetjük fel az oldalra,mostanában nem igazán érek rá,de azt lefotózom azt ami fontos neked és privátban átküldöm.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Köszi de mar úgy elküldtek sok képet, de szeretném a kezemben tartani is azért keresek????????

          Komment


            Sajnos csak nem müködik a gép amit vettem , karburátor kipucolva , uj gyertya , benzintank kimosva friss benzinnel felöntve , kezdem feladni , amit produkál beindul hidegen viszonylag könnyen , megörülök lemegyek vele a kertbe a kertvégén lő cicen egyet kettőt és utánna már nem indul cipelhetem fel mit nézzek még meg gyertya uj szikra van benzin van viszont olyanokat visszaránt hogy az ujjam majdnem eltöri
            Utoljára szerkesztve a következő által: Kákos; 2021 ápr. 06, 19:09.

            Komment


              Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              kezdem feladni , amit produkál beindul hidegen viszonylag könnyen
              Tudtommal Jikovkarbi van rajta.. Mindenkinek írom , legtöbbször a tűszelep a bibis menetközben felakad :évente cserélni kell,sűrű használatnál én csináltam olyan trükköt,hogy a tűszelep felső kiálló pálcáját átfúrtam 1-mm fúróval és kis akasztót csináltam az úszóra kiegyengetett golyóstollrugóból egy ideig működött ,de utána a kopás miatt sokszor túlfolyt...
              A visszarántás oka a nagy előgyújtás,visszább kell venni.A meleg-leállás másik oka a simeringek kopása....
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Értem ,köszönöm a választ megprobálkozok még a gyujtást nem néztem meg rajta hátha az a gond , a lendkerék allatt találom? Vagy ezen merre van ? Van valami trükje vagy egyszerü hozzáférni? Meg rendeltem kinábol egy karbit hát na proba szerencse majd megirom hogy működik e vele

                Komment


                  Komment


                    Na igy néz ki azt irja 250cc 300cc motorhoz univerzális kiváncsi leszek 5000ft körűl van postaval mindennel együtt meglássuk csakugye sokára ér ide addig a sajátjával kinlódok

                    Komment


                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A visszarántás oka a nagy előgyújtás,visszább kell venni.A meleg-leállás másik oka a simeringek kopása....
                      Vagy a kinyílt/kinyitott kipufogó.

                      Komment


                        Tehát ma is szereltem nagyon meg szeretném csinálni mert munka lenne vele de csak az időm pazarlom , kdresek egy szerelőt mostmár feladtam , megszakitot megnéztem megcsiszolgattam , gyujtás alaplap teljesen elvan tekerve oramutató járásával megegyezőleg annyira hogy már tovább nem is lehet kicsikét visszább álitottam szedhetem megint le a lendkereket mert még szikra sem lett , visszaraktam ahogy volt igy indul szépen jár már azthiszem hogy jó megrotáciozok 100métert oda vissza következő lemenetnél megál de nem felbőgve mint amikor szimeringes hanem ilyen cc hang és annyi utána be sem indul , hidegen két rántásra szépen indul , nincs a siber kiakadva megnéztem , jolettvolna mert nagyon kellene mert 6kilométer uborka bakhátat kellene megrobizni a közit megtalajmaróztam de a sort csak rotálni tudom holnap keresek egy szerelőt csak sajnos az se nagyon van a környéken

                        Komment


                          Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          hanem ilyen cc hang és annyi utána be sem indul
                          Szervusztok! Azt mondja CC és megáll.. Okoskodjunk együtt! Azt mondom talán a henger környékét kéne alaposan megnézni első körben! CC hang? Talán kifúj a hengerfejnél? Főtengely szimmerig is lehet...

                          Komment


                            Minap aznindex fórumon egy emberke írta, hogy feltelik a kaburátor, nem tud szintet állítani, új úszó+ tűszelep. Meg talán a hengerbe is befolyik a keverék. Kicserêlte a főtengely szimeringeket és meg szűnt a hiba. Keress rá. 3-5 napja volt az írás kb.

                            Komment


                              Főtengely szimeringet kivilőr ki tudom cserélni vagy szét kell huzzam? Esetleg méretet nem tudtok mondani hogy megvenném mielőtt nekilátok még azt csak megpróbálom akkor , viszont a főtengely mozgatásakor érzek egy kis holtjátékot akkor vettem észre amikor a gyujtást állitottam bedugtam egy csavarhuzót a gyertya helyére kerestem a felső holtpontot és a dugó áll a főtengelyt meg tudom mozgatni ugyhogy van egy kis kottyanás , vajon az nem befojásolhatja ezt a jelenséget

                              Komment


                                Az index fórumon a "rotációs kapa" olvass vissza, vedd fel a kapcsolatot a hozzászólóval.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X