Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szelepváltáskor kell, amikor mindkét szelep nyitva van mondjuk a bal hengeren,és éppen irányt váltanak, akkor kell a jobb oldalon beállítani mindkét hézagot, és fordítva.
    Én ezt írtam akkor neki...
    Hajtókar kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #62
      Reméljük megfogadta. Akkor nem ő az 50-es jobbos vádlijú srác akit láttam...

      Komment


        #63
        MEGVAGYOK még élek sajna nincs 50 lábam de én sosem tologattam volna ha nem lennének ilyen okos ismerőseim itt a környéken. Minden megvan 10 hónap után sikerült beindítanom az első Dnepremet a szelep állítást elírtam mert jól állítottma be csak valami hülyeséget írtam jah és a dugattyú gyűrűk voltak a szarok meg a szelepek már kicsit elkoptak faszán ketyeg az egész jószág már csak difi áttétel kéne bele mert szétkopott egy pindurit jah és egy normális kerék. És ez egy olyan kérdésem lenne még Hogy az Ural kerék jó a Dneprebe vagy sem????? ÉS KÖSZÖNÖK MINDENKINEK MINDENT HOGY SEGÍTŐKÉSZEK VOLTATOK EGY KIS TAKNYOS KEZDŐHÖZ!!!!

        Komment


          #64
          Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          És ez egy olyan kérdésem lenne még Hogy az Ural kerék jó a Dneprebe vagy sem???
          Bele lehet tenni.
          Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          meg a szelepek már kicsit elkoptak
          Mondtam Ha egy Dnepr nem indul az 30%-ban gyujtás, 70%-ban tömítetlenségi probléma. 2 hete kinlódtam én is egy 650-essel. Szerintetek mennyivel volt a gyujtásjel odébb a megfelelő pozíciótól? 15 mm-rel Péntek délutáni gyártás lehetett...
          Igor kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #65
            Hát igen most már mindent tudok és értek mert végig zongoráztunk minden hibalhetőséget ami szóba jöhet
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Üdvözlet Uraim egy olyan kérdésem lenne hogy a lükverc kapcsolásnak milyen hibái lehetnek. mert nekem nem nagyon akarja berakni hiába tépem semmi ha nem húzom a kuplungot logikusan darál a fogaskerék ha meg behúzom akkor sincs semmi. de ahogy láttam maga a lükverc kapcsoló egy karból,emelő "villából" és egy fogaskerékből áll remélem nem hiányzik semmi belőle. előre is köszönöm

              Komment


                #67
                2 fogaskerékből áll...maga a tolókerék, és a felső csapon a közkerék.
                Elég nehéz betenni, csak üresben és pontosan beváltva(amikor világít az üresjelző)lehet jól kapcsolni.
                Lehet hogy annyira lóg a programtárcsád, hogy a rükverc villájának a kivágásába nem tud beletalálni.
                Esetleg a karról ment le a bordázás, vagy nincs meghúzva a csavarja.
                alkatrészkihagyáson kívül több dolgot nem tudok elképzelni.
                A képen leellenőrizhető a bevetésben részt vevő egységek létszáma:
                Click image for larger version

Name:	rükverc.JPG
Views:	1
Size:	82.8 KB
ID:	137370
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 11, 23:02.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #68
                  Igen nekem csak egy kerék van maga az amit a kar emel és ennyi főlötte vagy alatta nincs semmi ha jól láttm még hely is lenne még egy fogaskeréknek fökötte.

                  Komment


                    #69
                    Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    jól láttm még hely is lenne még egy fogaskeréknek fökötte.
                    Fölötte van egy csap, oda megy egy kis fogaskerék(3-as számmal szerepel az ábrán), aminek bronzperselyes a közepe. És még egy darab lemez, ami a fogaskereket a helyén tartja.
                    A lemez a váltóházra van csavarozva belülről egy süllyesztett fejű sliccelt csavarral, a fogaskereket tartó csap a váltófedélen van.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #70
                      Üdvözlök mindenkit urai rég írtam a fórumhoz mert addig lecsaptam még egy példányra egy oldakocsis Mt -11-re minden rendben van vele tanúltam a hibáimból de még a gyújtást nem tudtam megtanúlni hogyan is állítják a SZOVJET NAGYVADAKON ha esetleg tudna valaki ebben segíteni megköszönném!!!!! Üdv Makerenko

                      Komment


                        #71
                        Makarenko: Ennek a topiknak az első oldalán van leírva, wsievers írja le, az mt-k gyújtásállítását!
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #72
                          Annyival kiegészíteném hogy az MT-n már üzem kozben is lehet forgatni az alaplapot, így akár ha már beindult, hang alapján is be lehet állítani(utoljára így pontosítottunk az időzitésen egy MT11 nél )
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #73
                            Tistelt Uraim egy újabb hibát mutata az mt-11. Nemm indúl be durrog a motor még be se tudom indítani hogy működés közbe tujam állítani a gyújtást. A gyertya benzines szikra van.

                            Komment


                              #74
                              El tudnám képzelni hogy a két henger gyertyapipája megcserélődött.
                              Ha mégsem akkor valahol a szívőcsőnél felesleges levegőt kap pl a gumicső megrepedezett vagy megkeményedett
                              Titus kedvelte ezt.

                              Komment


                                #75
                                AZ NAGYOn valószínű mert a szívócsá nem gyári és még légszűrő betét sincs benne!!!!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X