wsievers eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!
Collapse
X
-
MEGVAGYOK még élek sajna nincs 50 lábam de én sosem tologattam volna ha nem lennének ilyen okos ismerőseim itt a környéken. Minden megvan 10 hónap után sikerült beindítanom az első Dnepremet a szelep állítást elírtam mert jól állítottma be csak valami hülyeséget írtam jah és a dugattyú gyűrűk voltak a szarok meg a szelepek már kicsit elkoptak faszán ketyeg az egész jószág már csak difi áttétel kéne bele mert szétkopott egy pindurit jah és egy normális kerék. És ez egy olyan kérdésem lenne még Hogy az Ural kerék jó a Dneprebe vagy sem????? ÉS KÖSZÖNÖK MINDENKINEK MINDENT HOGY SEGÍTŐKÉSZEK VOLTATOK EGY KIS TAKNYOS KEZDŐHÖZ!!!!
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs ez egy olyan kérdésem lenne még Hogy az Ural kerék jó a Dneprebe vagy sem???
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemeg a szelepek már kicsit elkoptakIgor kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Üdvözlet Uraim egy olyan kérdésem lenne hogy a lükverc kapcsolásnak milyen hibái lehetnek. mert nekem nem nagyon akarja berakni hiába tépem semmi ha nem húzom a kuplungot logikusan darál a fogaskerék ha meg behúzom akkor sincs semmi. de ahogy láttam maga a lükverc kapcsoló egy karból,emelő "villából" és egy fogaskerékből áll remélem nem hiányzik semmi belőle. előre is köszönöm
Komment
-
2 fogaskerékből áll...maga a tolókerék, és a felső csapon a közkerék.
Elég nehéz betenni, csak üresben és pontosan beváltva(amikor világít az üresjelző)lehet jól kapcsolni.
Lehet hogy annyira lóg a programtárcsád, hogy a rükverc villájának a kivágásába nem tud beletalálni.
Esetleg a karról ment le a bordázás, vagy nincs meghúzva a csavarja.
alkatrészkihagyáson kívül több dolgot nem tudok elképzelni.
A képen leellenőrizhető a bevetésben részt vevő egységek létszáma:
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 12, 00:02."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésejól láttm még hely is lenne még egy fogaskeréknek fökötte.
A lemez a váltóházra van csavarozva belülről egy süllyesztett fejű sliccelt csavarral, a fogaskereket tartó csap a váltófedélen van."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Üdvözlök mindenkit urai rég írtam a fórumhoz mert addig lecsaptam még egy példányra egy oldakocsis Mt -11-re minden rendben van vele tanúltam a hibáimból de még a gyújtást nem tudtam megtanúlni hogyan is állítják a SZOVJET NAGYVADAKON ha esetleg tudna valaki ebben segíteni megköszönném!!!!! Üdv Makerenko
Komment
-
Annyival kiegészíteném hogy az MT-n már üzem kozben is lehet forgatni az alaplapot, így akár ha már beindult, hang alapján is be lehet állítani(utoljára így pontosítottunk az időzitésen egy MT11 nél )"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment