Akkor vissza a gáyri K-301-est? Ugyan ezt mondták a K-301-re , ilyenkor most kinek higyek. Egyik azt mondja jó a másik meg azt mondja hogy nem
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!
Collapse
X
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn még K-68-cal jól működő motort nem láttam."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Most néztem a karbik végén hogy mennyire is szív a dög nem tudom mennyire kéne érződnie a szívásnak a karbi végén ezért aztán nem tudok mihez viszonyatani.
Vagy inkább kompressziómérővel nézzem meg azzal többre megyek?
Uraim az lenne a kérdésem hogy a 2 hengernél a munkaütemeknek egyszerre kell-e történnie, vagy jó-e az hogy az egyik gyújt amíg a másik kipufog?
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUraim az lenne a kérdésem hogy a 2 hengernél a munkaütemeknek egyszerre kell-e történnie, vagy jó-e az hogy az egyik gyújt amíg a másik kipufog?
Komment
-
De akkor már kifogytam a hibákból ha jó a szelepek járása nem tudom mi lehet szar és a gyújtást is hússzor állítottam és mindig jól. Még egy olyan kérdésem lenne hogy akkor nem mindegy hogy melyik hengeren állítom a gyújtást mert ha holt ponton van akkor az eggyik oldali szelepek zárva vannak a másik olldalon feszülnek. Vagy hogy van ez mert akkor az egész el van állítva valaki magyarázza már el a beállítás menetét hogy biztosan jó legyen ha meg jó akkor meg leellenőrzöm a dolgokat úgy is!!!!
Megnéztem hogy is van pontosan szóval amikor a ball oldali henger holt ponton van akkor van zárva mind két szelepe de e közben a jobb oldal is holtponton van de ott ekkor kezdődik a szívás ekkor a következő hajtáskor kezd visszamenni a dugó és a jobb oldalt ekkor kezd kinyitni a szívó szelep. Most akkor az a kérdés hogy ennek így kell e lennie vagy állítsunk és ha igen akkor hogyan is van ez pontosan. Köszönöm előre mindenkinek
Komment
-
Most én is ellvasgattam a rég i bejegyzéseket és a K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait. És most be vannak állítva. De akkor méges mindegy hogy melyik henger gyújtását állítjuk. Szóval amikor az adott hengernél lazák a szelepek szóval zárva vannak akkor kell annak a gyújtását belőni és utána a másik hengerét.De ha a szelep vezérlés jó és a gyújtás is meg be vannak csiszolva a szelepek és tömítenek rendesen akkor már be kéne indúlnia. De még sem indúl. Igaz most megint beálítom a gyújtást és megnézem mit művel.
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait.
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseakkor már be kéne indúlnia
TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVagy ez egy orosz sajátosság???
Makarenko, remélem nem csak a szelepmozgásból következtetsz a felső holtpontra...
Mikor levetted a hengerfejet, nem láttál semmi rendellenes dolgot? Valamit, ami problémára utalna...mondjuk olajat a hengerben, a dugón a szeleptányér nyomát, valamit, ami alapján elindulhatnánk."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Uraim még egy gyors kérdés mi lehet a szar ha az aksit rákötöm a helyére akkor semmi nem indúl vagyis így állapítottam meg és ha a trafóhoz kötjük direktre akkor jó! Jah meg ha rárakjuk az aksit és nem rakjuk gyújtásra akkor is ég a lámpa. AZ eggyik részében feszszabájzóra tipplnék a másik esetbe pedig elkötésről ebben az esetben küldjön már valaki egy rendes életképes kábelezési rajzot nagyon megköszönném!!!
Komment
-
Ez esetben a fesszabályzó a rossz. Ez alapján nézd meg a kábelezést...amúgy nem nehéz átvezetékelni, én is magam csináltam.
Ha esetleg nem ilyen a vezetékelésed, van még vagy 3 fajta
Ha az angol jobban megy mint az orosz, ez a neked való:
http://www.goodkarmaproductions.com/...nepr_MT-10.gif
Az oldalon találsz leírást a generátorhoz is és a fesszabályzóhoz is.
http://www.goodkarmaproductions.comUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 13, 23:37."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Van egy kis gond....ez gyujtáselosztós-dinamós gyujtáshoz jó, ide nem!!!
Tontyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa leveszed a lámpafejet a kapcsoló középtengelyében van egy hosszú érintkező ami adja az áramot a gyújtásnak."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment