A minap cseréltem gyújtáskapcsolót. A kapcsoló új volt.Mint az előzőekben említettem az érintkező elfordult.Forrasztással rögzítettem.Most célszerű az egész vezeték hálózatot kicserélni mert van rá idő.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!
Collapse
X
-
Tontyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseForrasztással rögzítettem
Én is újrahúztam az egészet, mindet fekete kábellel még egy fél órára sem mertem otthagyni, mert féltem, hogy elfelejtem hol járok"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
"tévedtem mondta a kis sün és lemászott a WC keféről" kösz az infót. Azért gondoltam a gyújtáskapcsolóra mert direktbe működik üdv
Nekem sikerült színes vezetéket találnom (50 évig villanyszerelőként dolgoztam) Amikor sok az egyszínű vezeték a saruk lehetnek színesek vagy megszínezni a sarut pl zsugor csövekkel vagy végső esetben fehér szigetelő szalag megszámozom. A számozást füzetben rögzítem. Az elméleti lehetőség végtelen,de a gyakorlat próbára teszi az embertwsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Tisztelt uraim ahgy észrevettem a fszszabok is különböznek az egyik fajtának ami nkem van 4 db kivezetése van 3 egymás mellett és egy fölűl a többinek mit valószínüleg veszek annak csak 3 van ha lehtséges és van ilyenhez bekötés és ha valaki átküldené hálás lennék. ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKI SEGÍTSÉGÉT A SZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN!!!!!!!!! A VÉGÉRE CSAK ÖSSZEJÖN VALAMIDDDDDD
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePP-302
A Бœ-424-es generátorhoz a PP-302A, 1963(6V) - 1974--ig lett beépítve . Az ezutáni a PP-330, és a 33.3702 1992-től a következő típusokon alkalmazva: MW-650, MW-650M, MT-10, MT-10.36, MT-11, MT-14, MT-16
A PP-302 volt az utolsó 6 voltos, és az első 12 voltos(PP-302A-ilyenben van 6 voltos is) fesszabályzó a Dneprnél.
Itt megtalálsz róla mindent:
PP-302
http://www.goodkarmaproductions.com/..._for_G414_.pdf
PP-330
http://www.goodkarmaproductions.com/HTML/PDF/
Russian_Regulators_Part_III__PP_330_for_the_G424_Alt__rev_2.pdf
33.3702
http://www.goodkarmaproductions.com/...424__rev_2.pdfUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 18, 16:09."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemár megint nem tudom mi baja lehet!!!
Ha kiveszed a gyertyát, és odafogod a blokkhoz, van szikra? Nincs az akksi lemerülve? Töltésed jó volt? Amikor nem volt töltésem, nekem addig beindult, amíg a kürtöm megnyekkent. Hogyha nem szólt, akkor már nem.
Elvileg a Бœ-424 150WUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 08, 19:03."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLEHET hogy a generátor megdta magát vagy gyengécske már?
Próbáltál másik gyertyát? Láttam már olyat, hogy nyomás alatt nem adott szikrát. Mennyire kormos?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Hát elég gyengécskén de most néztük nagyon kompressziója sincs azt mondták kell a hengerfejhez tömítés csak azt nem tudom hogy az Mt-10-hez van gyárilag tömítés? Mert tényleg szar a kompresszió és szivárog is a benya a hengerfejnél ha benyomok a gyertyához!
Szikra az van elég szépen úgy hogy nem ott van a probléma na meg a gyújtás is be lett állítva a karbi is le lett tömítve faszán mert utólag derűlt ki ott is mellészívott de most már minden klappol!!
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMert tényleg szar a kompresszió és szivárog is a benya a hengerfejnél ha benyomok a gyertyához!
Ural, Dnepr, K-750 tömítéskészlet
Továbbá, mikor becsavarod, meghúzod a gyertyát, öntsd körbe olajjal vagy benzinnel( hideg motort!) és forgasd meg a berúgókarral. Nekem ott engedte el a nyomás egy részét, bugyborékolt rendesen. Azóta vastagabb azbesztes gyertyatömítést használok.
Hogy mennyire kormos, azért kérdeztem, mert az esetlegesen kopott gyűrűk olajat nyomnak fel a hengerbe, és az rövid időn belül kicsinálja a gyertyát.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 03, 14:12."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMost én is ellvasgattam a rég i bejegyzéseket és a K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait.
Lehet már felvágta az ereit, olyan rég szólt hozzá. Végigolvastam az egészet, az Öreg halász és a tenger ehhez képest csak egy gyenge novella.
Makarenko! Ha még élsz adj hírt magadról, elmegyek vagy elhozod és beindítjuk.Utoljára szerkesztve a következő által: Hajtókar; 2013 ápr. 04, 14:47.
Komment
Komment