Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    A minap cseréltem gyújtáskapcsolót. A kapcsoló új volt.Mint az előzőekben említettem az érintkező elfordult.Forrasztással rögzítettem.Most célszerű az egész vezeték hálózatot kicserélni mert van rá idő.

    Komment


      #47
      Tontyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Forrasztással rögzítettem
      nekem is azt kellett ha a drót egy kissé feszítette a sarut, nem volt kontakt XD
      Én is újrahúztam az egészet, mindet fekete kábellel még egy fél órára sem mertem otthagyni, mert féltem, hogy elfelejtem hol járok
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #48
        "tévedtem mondta a kis sün és lemászott a WC keféről" kösz az infót. Azért gondoltam a gyújtáskapcsolóra mert direktbe működik üdv




        Nekem sikerült színes vezetéket találnom (50 évig villanyszerelőként dolgoztam) Amikor sok az egyszínű vezeték a saruk lehetnek színesek vagy megszínezni a sarut pl zsugor csövekkel vagy végső esetben fehér szigetelő szalag megszámozom. A számozást füzetben rögzítem. Az elméleti lehetőség végtelen,de a gyakorlat próbára teszi az embert
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Tisztelt uraim ahgy észrevettem a fszszabok is különböznek az egyik fajtának ami nkem van 4 db kivezetése van 3 egymás mellett és egy fölűl a többinek mit valószínüleg veszek annak csak 3 van ha lehtséges és van ilyenhez bekötés és ha valaki átküldené hálás lennék. ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKI SEGÍTSÉGÉT A SZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN!!!!!!!!! A VÉGÉRE CSAK ÖSSZEJÖN VALAMIDDDDDD

          Komment


            #50
            PP-330 as fesszabályzó, ez való a tiédre.
            Click image for larger version

Name:	PP330.JPG
Views:	1
Size:	54.5 KB
ID:	134303
            ezt is szokták rátenni:
            Click image for larger version

Name:	001.547.JPG
Views:	1
Size:	33.6 KB
ID:	134304
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #51
              Igen ez az de ilyet hol lehetne vagy kitől beszerezni mert én csak PP-302 ,PP-303 láttam. Vagy az is jó bele?

              Komment


                #52
                Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                PP-302
                Az 6 voltos a Бœ-414 es egyenáramú generátorhoz(dinamó)való , a K-650, késői K-750, K-750M, MW-750, MW-750M, MT-8, MT-9, MT-12 typusokhoz.
                A Бœ-424-es generátorhoz a PP-302A, 1963(6V) - 1974--ig lett beépítve . Az ezutáni a PP-330, és a 33.3702 1992-től a következő típusokon alkalmazva: MW-650, MW-650M, MT-10, MT-10.36, MT-11, MT-14, MT-16
                A PP-302 volt az utolsó 6 voltos, és az első 12 voltos(PP-302A-ilyenben van 6 voltos is) fesszabályzó a Dneprnél.

                Itt megtalálsz róla mindent:
                PP-302
                http://www.goodkarmaproductions.com/..._for_G414_.pdf
                PP-330
                http://www.goodkarmaproductions.com/HTML/PDF/
                Russian_Regulators_Part_III__PP_330_for_the_G424_Alt__rev_2.pdf

                33.3702
                http://www.goodkarmaproductions.com/...424__rev_2.pdf
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 18, 16:09.
                soveny és Che kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #53
                  köszöntem szépen a segítséget

                  Komment


                    #54
                    Tisztelt Uraim egy olyan kérdésem lenne hogy lehetséges e az hogy a 7ah aksi nem elég ahoz hogy elég nagy szikrát generáljon a gyertyáknak úgy hogy még a lámpák is égnek és hogy lada tarfók vannak bekötve mert már megint nem tudom mi baja lehet!!!

                    Komment


                      #55
                      Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      már megint nem tudom mi baja lehet!!!
                      Elvileg elégnek kellene lennie. Bár sokan a csónakba betesznek inkább egy autóakksit, mert ha a generátor alacsony fordulaton nem ad le elég áramot, előfordulhat ,hogy túlmerül a kis amperórás akkumlátor(pláne hogyha sok és nagy fogyasztó van). Továbbá nem árt összeszámlálni, és összehangolni a fogyasztók watteljesítményét a generátor(dinamóra is igaz) teljesítményével.
                      Ha kiveszed a gyertyát, és odafogod a blokkhoz, van szikra? Nincs az akksi lemerülve? Töltésed jó volt? Amikor nem volt töltésem, nekem addig beindult, amíg a kürtöm megnyekkent. Hogyha nem szólt, akkor már nem.

                      Elvileg a Бœ-424 150W
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 08, 19:03.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #56
                        vadonat új zselés aksi van benne szikrát ad mind két gyertya és a kürt is szól meg minden klappol faszán indexek lámp,féklámpa minen jó még egy másik feszszab is van benne ami már nem kattog és nem szívja el az áramot se!!




                        LEHET hogy a generátor megdta magát vagy gyengécske már?

                        Komment


                          #57
                          Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          LEHET hogy a generátor megdta magát vagy gyengécske már?
                          Azt észrevetted volna. Nem hiszem amúgy, mert töltés nélkül is amíg az akksiban van áram mennie kell.
                          Próbáltál másik gyertyát? Láttam már olyat, hogy nyomás alatt nem adott szikrát. Mennyire kormos?
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #58
                            Hát elég gyengécskén de most néztük nagyon kompressziója sincs azt mondták kell a hengerfejhez tömítés csak azt nem tudom hogy az Mt-10-hez van gyárilag tömítés? Mert tényleg szar a kompresszió és szivárog is a benya a hengerfejnél ha benyomok a gyertyához!




                            Szikra az van elég szépen úgy hogy nem ott van a probléma na meg a gyújtás is be lett állítva a karbi is le lett tömítve faszán mert utólag derűlt ki ott is mellészívott de most már minden klappol!!

                            Komment


                              #59
                              Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mert tényleg szar a kompresszió és szivárog is a benya a hengerfejnél ha benyomok a gyertyához!
                              Mikor ment a motor, és bemelegedett,majd kihült, után kell húzni a csavarokat...és igen, kell tömítés itt kaphatsz:
                              Ural, Dnepr, K-750 tömítéskészlet
                              Továbbá, mikor becsavarod, meghúzod a gyertyát, öntsd körbe olajjal vagy benzinnel( hideg motort!) és forgasd meg a berúgókarral. Nekem ott engedte el a nyomás egy részét, bugyborékolt rendesen. Azóta vastagabb azbesztes gyertyatömítést használok.

                              Hogy mennyire kormos, azért kérdeztem, mert az esetlegesen kopott gyűrűk olajat nyomnak fel a hengerbe, és az rövid időn belül kicsinálja a gyertyát.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 03, 14:12.
                              Hajtókar, soveny és Igor kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #60
                                Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Most én is ellvasgattam a rég i bejegyzéseket és a K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait.
                                Ha így állította be a srác, tehát nyitott szelepeknél állított hézagot bakker......!

                                Lehet már felvágta az ereit, olyan rég szólt hozzá. Végigolvastam az egészet, az Öreg halász és a tenger ehhez képest csak egy gyenge novella.
                                Makarenko! Ha még élsz adj hírt magadról, elmegyek vagy elhozod és beindítjuk.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Hajtókar; 2013 ápr. 04, 14:47.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X