Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr indításával kapcsolatos kérdések!!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Akkor vissza a gáyri K-301-est? Ugyan ezt mondták a K-301-re , ilyenkor most kinek higyek. Egyik azt mondja jó a másik meg azt mondja hogy nem

    Komment


      #32
      UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Én még K-68-cal jól működő motort nem láttam.
      UK! Wadember Ural M63-asán nem K-68 van? Mintha úgy emlékeznék...Ő mit mond?
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #33
        A K-301-es se jó. Mert azok meg általában szét vannak kopva meg gányolva.
        Everything is better when you decide you don't care.

        Komment


          #34
          Most néztem a karbik végén hogy mennyire is szív a dög nem tudom mennyire kéne érződnie a szívásnak a karbi végén ezért aztán nem tudok mihez viszonyatani.




          Vagy inkább kompressziómérővel nézzem meg azzal többre megyek?




          Uraim az lenne a kérdésem hogy a 2 hengernél a munkaütemeknek egyszerre kell-e történnie, vagy jó-e az hogy az egyik gyújt amíg a másik kipufog?

          Komment


            #35
            Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Uraim az lenne a kérdésem hogy a 2 hengernél a munkaütemeknek egyszerre kell-e történnie, vagy jó-e az hogy az egyik gyújt amíg a másik kipufog?
            Nem vagyok Dnepr mágus, de az eddig olvasottak alapján a második verzió a jó.

            Komment


              #36
              De akkor már kifogytam a hibákból ha jó a szelepek járása nem tudom mi lehet szar és a gyújtást is hússzor állítottam és mindig jól. Még egy olyan kérdésem lenne hogy akkor nem mindegy hogy melyik hengeren állítom a gyújtást mert ha holt ponton van akkor az eggyik oldali szelepek zárva vannak a másik olldalon feszülnek. Vagy hogy van ez mert akkor az egész el van állítva valaki magyarázza már el a beállítás menetét hogy biztosan jó legyen ha meg jó akkor meg leellenőrzöm a dolgokat úgy is!!!!




              Megnéztem hogy is van pontosan szóval amikor a ball oldali henger holt ponton van akkor van zárva mind két szelepe de e közben a jobb oldal is holtponton van de ott ekkor kezdődik a szívás ekkor a következő hajtáskor kezd visszamenni a dugó és a jobb oldalt ekkor kezd kinyitni a szívó szelep. Most akkor az a kérdés hogy ennek így kell e lennie vagy állítsunk és ha igen akkor hogyan is van ez pontosan. Köszönöm előre mindenkinek

              Komment


                #37
                Most én is ellvasgattam a rég i bejegyzéseket és a K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait. És most be vannak állítva. De akkor méges mindegy hogy melyik henger gyújtását állítjuk. Szóval amikor az adott hengernél lazák a szelepek szóval zárva vannak akkor kell annak a gyújtását belőni és utána a másik hengerét.De ha a szelep vezérlés jó és a gyújtás is meg be vannak csiszolva a szelepek és tömítenek rendesen akkor már be kéne indúlnia. De még sem indúl. Igaz most megint beálítom a gyújtást és megnézem mit művel.

                Komment


                  #38
                  Ez már egy brazil szappan opera. Nem értem ,ha minden okés, akkor mért NE indulna??? Vagy ez egy orosz sajátosság???

                  Komment


                    #39
                    Úgy látszik de inkább az én szaktudásommal van a probléma!

                    Komment


                      #40
                      Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      a K-750 is úgy van hogy amikor az egyik henger szelepei lazák akkor a másikon feszesek és ebbena helyzetben kell állítani a nyitott szelepes henger szelep hézagjait.
                      Ez így is van. Szelepváltáskor kell, amikor mindkét szelep nyitva van mondjuk a bal hengeren,és éppen irányt váltanak, akkor kell a jobb oldalon beállítani mindkét hézagot, és fordítva.

                      Makarenko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      akkor már be kéne indúlnia
                      Be bizony.




                      TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Vagy ez egy orosz sajátosság???
                      Igen az.
                      Makarenko, remélem nem csak a szelepmozgásból következtetsz a felső holtpontra...
                      Mikor levetted a hengerfejet, nem láttál semmi rendellenes dolgot? Valamit, ami problémára utalna...mondjuk olajat a hengerben, a dugón a szeleptányér nyomát, valamit, ami alapján elindulhatnánk.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Igen ez eddig meg van most akkor megnézem a rendelleneségeket hogy észlelek e valamit ha igen azonnal írok.

                        Komment


                          #42
                          Uraim még egy gyors kérdés mi lehet a szar ha az aksit rákötöm a helyére akkor semmi nem indúl vagyis így állapítottam meg és ha a trafóhoz kötjük direktre akkor jó! Jah meg ha rárakjuk az aksit és nem rakjuk gyújtásra akkor is ég a lámpa. AZ eggyik részében feszszabájzóra tipplnék a másik esetbe pedig elkötésről ebben az esetben küldjön már valaki egy rendes életképes kábelezési rajzot nagyon megköszönném!!!

                          Komment


                            #43
                            Ez esetben a fesszabályzó a rossz. Ez alapján nézd meg a kábelezést...amúgy nem nehéz átvezetékelni, én is magam csináltam.
                            Click image for larger version

Name:	DneprM10.jpg
Views:	2
Size:	193.5 KB
ID:	133800
                            Ha esetleg nem ilyen a vezetékelésed, van még vagy 3 fajta
                            Ha az angol jobban megy mint az orosz, ez a neked való:
                            http://www.goodkarmaproductions.com/...nepr_MT-10.gif
                            Az oldalon találsz leírást a generátorhoz is és a fesszabályzóhoz is.
                            http://www.goodkarmaproductions.com
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 13, 22:37.
                            stalker és Che kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #44
                              Üdv. Megnézném a gyújtáskapcsolót is. Ha leveszed a lámpafejet a kapcsoló középtengelyében van egy hosszú érintkező ami adja az áramot a gyújtásnak. Lehet ,hogy az alapérintkező elfordult és nincs kontaktus.A biztosítékot is célszerű megnézni Ezt a rajzot én is itt találtamClick image for larger version

Name:	bekötési ábra.jpg
Views:	2
Size:	92.7 KB
ID:	133850

                              Komment


                                #45
                                Van egy kis gond....ez gyujtáselosztós-dinamós gyujtáshoz jó, ide nem!!!


                                Tontyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ha leveszed a lámpafejet a kapcsoló középtengelyében van egy hosszú érintkező ami adja az áramot a gyújtásnak.
                                elvileg más a gyujtáskapcsolója is már, de ebben nem vagyok biztos(Az MT11-MT16 más az tuti, mint amit mi 6 voltosok megszoktunk a gyártól)
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X