Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Igen, elsősorban kismotorra ki lett osztva újból a 70-es években-bár nekem a 350 es Czetkámnak is K-s rendszáma volt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #32
      Az eredeti kérdésemhez visszakanyarodva/ BC-18113 -váz és motorszám/ , elöl-hátul teleszkópos , kis lámpafej, öntvény kezelőkarok, sima dobozfedelek,stb. Szerintem is korai T-csepel csak azthittem valaki a számok után tud pontos évjáratot,kivitelt. A BC-s sorozat alapján nem lehet következtetni évjáratra?

      Komment


        #33
        Hello!

        Az én motorom száma pedig 3/10 0612. Igazából azon gondolkozom hogy 53-as vagy 63-as lehet.

        Közben utána néztem a neten, a henger, lendkerék, kuplung oldali dekni (nem olajbeöntős változat) alapján az én blokkom 53-as lehet, töltő rész kivezetéssel.
        Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2012 nov. 04, 20:53.

        Komment


          #34
          tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az eredeti kérdésemhez visszakanyarodva
          Úgy néz ki nincs szerencsék a számazonosítással. Én is örülnék ha lenne valami biztos infó.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #35
            kollarg, Kezdem én is ezt hinni, na mindegy nem adjuk fel!

            Komment


              #36
              tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kezdem én is ezt hinni, na mindegy nem adjuk fel!
              Bizony!

              Mondjuk elkezdtem végigolvasni a Csepeles index-fórumot, de még ott sem leletem infót - igaz a negyedéig se jutottam még. Mivel én már nekiálltam a megbontásnak (magyarul leszedtem a két dobozt meg kikaptam a két baktelót), ráadásul az alkatrészkeresésnek is neki kellene állni, ezért jó lenne.

              Ha az enyém tényleg '54-es, és lehet valamennyire hinni kinézet tekintetében a veteranapro-n hirdetett motoroknak, akkor fekete alap, fehér csíkozás, ovális jelvény és kevés króm összeállítás is lehetett (ami szerintem nagyon jól állna a gépnek). De majd kiderül, ha gyárilag ezüst volt a tank oldala, akkor sem fogom elsírni magamat...
              dott kedvelte ezt.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #37
                A csepel fórum olvasását múltkor én is elkezdtem. De nem volt időm/türelmem sokat bogarászni.
                Akikkel én eddig összefutottam Csepel motorokról számozás tekintetében nem túl sokat tudtak... valószínűleg nem sok adat maradt fenn, s 50 év alatt a motorokon található alkatrészeket jól összecserélgették.

                Komment


                  #38
                  Kollarg :Izlés kérdése a szín, de nekem jobban tetszik az ezüst-betétes tankal a t-csepel. Ha már ezüstnél vagyunk az enyém is lehetet ezüst betétes? Vagy a sima doboz kizáró ok? Szerintem az ényém is hasonló lehetett mint amit te emlitettél( egyszinű fekete). Ja úgy emlékszem a régi 2betű-3szám rendszáma mintha IL-XXX / a számkarakterekre nem emlékszem pontossan/ , mikor adhaták ki ezt a betűkombinációt?

                  Komment


                    #39
                    Ma kaptam levelet a KEKKH-tól és ezáltal kiderült egy félreértés (konkrétan T1 Pancsit öröklök, nem 125T-t) - lehet mégsem lesz a közeljövőben papíros Csepelem - mivel még csak a vázam van meg, ezért ha nincs papír nem teszek bele pénzt egyenlőre, addig amíg a KEKKH nem válaszol a mai küldeményre biztosan nem.

                    tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha már ezüstnél vagyunk az enyém is lehetet ezüst betétes? Vagy a sima doboz kizáró ok?
                    Sajnos Csepel-ügyben elég kevés az információm, de sima dobozt inkább korábbi gépeken lehet látni, mint 125/50 szerintem.

                    tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    úgy emlékszem a régi 2betű-3szám rendszáma mintha IL-XXX / a számkarakterekre nem emlékszem pontossan/ , mikor adhaták ki ezt a betűkombinációt?
                    Az enyém IV-035, a váz 4/87.. számú, de sajnos nincs pontos infóm.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #40
                      ...nem mindegy Csepel vagy Pannónia ---mond hogy te kérdeztél rosszul , kérj bocsánatot , aztán gyorsan hozd el a papírt amit adnak......
                      kollarg kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        de sima dobozt inkább korábbi gépeken lehet látni, mint 125/50 szerintem.
                        Azon tuti hogy az van...nekem is olyan oldaldobozom van hozzáXD
                        Nekem meg ott a tuti papír, a vázzal meg már a 3. lakatos hajtott el
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #42
                          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ...nem mindegy Csepel vagy Pannónia ---mond hogy te kérdeztél rosszul , kérj bocsánatot , aztán gyorsan hozd el a papírt amit adnak...
                          Ezt fogom tenni - megint kiszúrt velem, hogy tulajdonképpen a márkájuk ezeknek egyformán Csepel, a Pannonia lényegében kereskedelmi megnevezés. Két egyformán rozsdás, teljesen csupasz, ismeretlen tulajdonosú, de rendszámbeütéses vázat hoztam el egy nénikétől (egy 125T és egy T1 ugye); aztán egyszerre postáztam a kapcsolatfelvételi kérelmeket, egyszerre küldték ki - már én sem tudom néha mikor melyik motormaradványról van szó.

                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          a vázzal meg már a 3. lakatos hajtott el
                          Hm... Látod, ha kis-Csepelről van szó senkinek sem akar kijönni a lépés.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #43
                            kollarg, Igen a 125/50-es en sima doboz van mint az elődőkön de, úgytudom hogy a korai T-csepelen is egyideig sima doboz volt, valamelyik könyvben is láttam fotót és elől hátul teleszkopos volt tehát 50-es nem lehetett. Ennek a motornak volt egyszínű fekete fényezése másfajta emblémája és csikozása stb.. Nem a saját kérdésemre akarok válaszolni/ ezt tudtam eddig is / csak azt akartam hogy valaki megerősítse. Vagy megcáfolja. De aztán az is lehet hogy nem rávaló a doboz az enyémen, ki tudja ennyi év távlatából.

                            Komment


                              #44
                              tata21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              csak azt akartam hogy valaki megerősítse. Vagy megcáfolja
                              Sajnos ahhoz hogy ezt egyértelműen meg tudjam tenni nincs elég információm. De ismerve a Pannoniák változatait és átmeneti keveredéseket típusok között el tudom képzelni - végülis ugyanaz a gyár.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                #45
                                kollarg, Most olvastam vissza, szerintem se ölj bele komolyabb pénzt ha nem tiszta a jogviszony. Viszont ne szomorkodj csinálj egy szép pannoniát. Aztán majd csak ráakadsz egy papirozható csepelre.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X