Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sajnos "kis Csepel" már nagyon korlátozott számban van papírokkal. Hasonló cipőben járok mint Kollarg, de egyszer hátha jön egy szépen papírozható példány.
ne szomorkodj csinálj egy szép pannoniát. Aztán majd csak ráakadsz egy papirozható csepelre.
Ó, szomorkodásnak nyoma sincs, már van idehaza két forgalmis-műszakis fekete Pannonia...
Azért hajtom ennek a Csepelnek a papírjait, mert a nagyapámnak is volt 3 Csepelje (az egyik egy T lehetett), utána vette a T1-est. Nos T1-esem már van...
Egyébként a nagyapám a Pannonia után egy GAZ 69-et vásárolt...
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Igen sajnos én is ezt tapasztalom hogy kevés csepel rendelkezik papirokkal, sajna az enyémnek sincs. A gaz69 nekem is tetszik ja meg a wv bogár de inkább amíg lehet megpróbálom uralni a helyzetet és visszafogom magam, maradok a motoroknál. Ez tudom mit jelent hogy volt a nagypapának csepelje, faternak 21-ese volt sokat mesélt róla nekem is kellet egy.
A fentebb említett motornál a "48***" vázszámot hogy lehet, hogy nem a szokásos helyre ütötték be a bakteleszkópok tetejére jobb oldalt, hanem ennek bal oldalon van, a bakteleszkóp előtti kis "háromszögben".
Pirossal ki van emelve, máshol számnak csiszolásnak nyoma sincs, forgalmi 1961-ből való, ott is ez a szám van benne, nem volt átszámozva stb.
Ez egy korai 125-ös Csepel blokkja lehet. A 125/49 (még lemezvillásnál) a blokkszám formulája M125/xxxx. 125/50-től kezdve BB xxxx, BC xxxx és így tovább.
Komment