Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Nagyon szívesen, azért pontosítanék egy keveset. Van egy 125/50-es vázam úgy emlékeztem a száma BB-s, de megnéztem ma és BD-vel kezdődik. Ettől függetlenül biztos hogy a gyártás elején készült a blokk, még 53 előtt. Szerintem a kategóriájában ritkának számít. Egy D-Csepel blokkot könnyebb találni.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 júl. 01, 21:10.

    Komment


      #62
      Köszi a segítséget!Erről van szó:
      Attached Files
      Eric Heijdens kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Üdv!
        Kedves Csepel 125-ös márka társak..!

        Az én motorom számai alapján tudna valaki segíteni?
        Többek között ennek sincs papírja..

        váznyakban LF 502 KP 6477 valamint jobb hátsó váz részben fent ,5/12 008098 motorban 9/ 11 1245.

        Ez egyáltalán melyik tipusra lenne jellemző?
        Ezek alapján beazonosítható lenne konkrétan akár a motorkerékpár?

        hogyan lehetne újra lepapírozni é névre iratni.?


        Előre is köszönöm figyelmetek!
        Előre is köszönöm

        Komment


          #64
          váznyakban LF 502 KP 6477
          58 előtti gyártás, 59 től rendszámozták át őket.
          A váz 55 12. havi még lehet T Csepel is.
          A blokk 59 11.havi, D Csepel.
          OT vizsgával, összeépítésivel.
          Che kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #65
            Köszönöm a hozzászólást.


            Csak azért érdeklődnék,mert tegnap volt szerencsém a helyi okmány irodánál ez ügyben járnom és nagyon lehangoló vége lett az érdeklődésemnek..

            Persze, a " hivatal " ami egy szervezett bűnszövetkezetre hasonlít, nem sok mindenre lehet számítani...
            ( Már a vázszám és rendszám kérdésénél fennakadt a kommunikációnk az ügyintézőnél..)
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Sajnos ez a lehangoltság általános... papírok nélkül nagyon nagyon rögös út van.. :S

              Komment


                #67
                Sziasztok,


                A szerszám doboz feletti csövön vannak az alábbi számok:
                77 1730

                A motorszám is ugyanez, ami nem is lenne probléma...DE:
                Papírjai szerint 1959-es Csepel, törzskönyv is megvan hozzá, eredet vizsgán is volt, az is rendben volt.

                Lehet, hogy valami simlisség van a dologban vagy ne aggódjak? most akkor D Csepel?
                Segítsetek.
                Köszönöm!!
                Ricsi95D és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  Szervusz Natloz!

                  Amennyiben van törzskönyv és minden fórum rendben talált mindent,akkor miért aggódnál?A számok csak számok,azok nem sokat érnek,a Csepel számrendszerét,aki igazán ismerte,az meg már az örök vadászmezőkön pöfög és a legkevésbé érdekli,a te kis Csepelednek a számozása.A simli meg azért van,hogy a szemünket megvédje a sugárzó nap fényétől,ha éppen arra fordulunk és süt egyáltalán!

                  Ne aggódj,csak húzd a gázt,-jó utat kívánok!

                  Üdvözlettel:Che
                  Titus és Natloz kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Szia Che,

                    Nagyon szépen köszönöm, rendben, nem aggódom!

                    További szép napot!
                    Üdv,
                    Zoli - Natloz-
                    Che kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Szia!

                      A szerszám doboz feletti csövön vannak az alábbi számok:
                      77 1730
                      A motorszám és vázszám alapján ez egy 1957.júliusában gyártott D-Csepel! 1955-től D-Csepel néven a Danuvia gyárban gyártották a 125-ös Csepeleket,ezért nem pontosan értem miért írtak a papírjaiban "Csepelt"
                      Az 1959 nem az első forgalomba helyezésre vonatkozik?
                      Natloz kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        Nekem 56-os a kis Csepel, és a forgalmiban a gyártmánya Danuvia, a típusa Csepel 125.
                        Natloz kedvelte ezt.

                        Komment


                          #72
                          Szia,

                          Hát tényleg nagyon szépen köszönök minden választ ) most már ezt is tudom, nekem a pláne ebben az, hogy júliusi születésű vagyok-1991-.
                          Lehetséges, hogy az első forgalomba helyezésre vonatkozik, mert a váznyakban az alábbi betű/szám kombináció szerepel:KZ28950138 (95 azaz 59) ?
                          Ricsi95D kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            a váznyakban az alábbi betű/szám kombináció szerepel:KZ28950138 (95 azaz 59) ?
                            Ott a váznyakban ezek a régi rendszámai, ami nem egyértelműen utal a gyártás idejére. Ricsi már megmondta a frankót 57-es a géped. Ennyi, ne görcsölj rajta inkább élvezd vele a motorozást.
                            Titus, Ricsi95D és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              Sinter! A forgalmikba elég sok badarságot írtak be régen. (na meg most is.)
                              Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                #75
                                Hú bizony! Tudnék mesélni, mivel nap mint nap nézegetem őket.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X