Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Problémás papírozás!

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #46
    A motorszam az itt nem szerepel a forgalmiba vagy is nem ugy mint otthon a motorcseret nem jegyzi senki .Gondolom Piaggio blokkrol van szo valoszinu otthon a vazszam alapjan biztos visszakeresik az eredeti bozza valo blokkot ami nem biztos hogy ugyan az a szam mont a vaz .SOK esetben csak a henger es a vezerles amit cserelnek
    dott és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


    • #47
      Nem tudom jól tévedek-e de úgy hallottam hogy külföldről bejött gépjármű esetében a kinti állapotot nézik, például ha egy jobb kormányos autót átalakíttatsz balosra még mielőtt magyarítod azt akkor úgy vesz ia hatóság hogy már eleve úgy volt és olcsóbb is mintha magyar papírozva akarod ugyanezt.
      dott és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


      • #48
        Erről, hogy a kinti forgalmiban nincs motorszám már hallottam én is. Mert kinn nagyon nem foglalkoznak a motorcserével (vagyis nem így mint itt). Amúgy jah Piaggio rotyogóról volna szó. Csak elő kell szednem az autós cimborákat, mert hiába olcsó, ha rendszáma véletlen nem lesz.
        Szobadísznek meg még nem annyira öreg járgány.

        Ps: Ennek sajnos az egész blokkját cserélték, de jófej tulaj megtartotta a régi blokk számozott oldalát... tarcsiba.

        Komment


        • #49
          Ra kerdezek hogy ebben az esetben hogy kell eljarni .

          - - - Updated - - -

          Az en motoromra is vegre kerult rendszam sajnos a motorkuli az fonn akadt a Magyar burolracia mesterkelt esztelen halojan
          OdinHEM és dott kedvelte ezt.

          Komment


          • #50
            Erről, hogy a kinti forgalmiban nincs motorszám már hallottam én is
            Az én Transporterem 2013 év végén jött az országba és annak forgalmijában már csak motorkód van!!!
            mátéapu és dott kedvelte ezt.

            Komment


            • #51
              Movisz! Ha nem itthon lennénk, nem hinném hogy gond volna egy ilyen manőver, DE! itthon simán megeshet hogy sose lesz papírja egy viszonylag jó motornak. Ha veterán (na annak meg aztán végképp), ha nem... a veteránoknál meg szerintem egy "ördögi kör" tartja fenn ezt a papírozás ellenes helyzetet.... nem célja senkinek sem megoldani hogy lehessen legálisan papírozni, többször, több embertől olvastam már, hogy tőlünk nyugatabbra mennyivel másképp állnak ehhez a témához!
              Papíros motorkuliból szerintem két kezemen megszámlálom mennyi papírosat láttam eddig.. sajna.. pedig jópofa egy szerkezet szerintem.

              Emu! A motorkóddal már bajban lennék... mert nyilván Piaggio-ék a 180 cm3 és a 150 cm3 re is más motorkódot adtak.
              OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment

              Working...
              X