Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Problémás papírozás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    A motorszam az itt nem szerepel a forgalmiba vagy is nem ugy mint otthon a motorcseret nem jegyzi senki .Gondolom Piaggio blokkrol van szo valoszinu otthon a vazszam alapjan biztos visszakeresik az eredeti bozza valo blokkot ami nem biztos hogy ugyan az a szam mont a vaz .SOK esetben csak a henger es a vezerles amit cserelnek
    dott és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Nem tudom jól tévedek-e de úgy hallottam hogy külföldről bejött gépjármű esetében a kinti állapotot nézik, például ha egy jobb kormányos autót átalakíttatsz balosra még mielőtt magyarítod azt akkor úgy vesz ia hatóság hogy már eleve úgy volt és olcsóbb is mintha magyar papírozva akarod ugyanezt.
      dott és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Erről, hogy a kinti forgalmiban nincs motorszám már hallottam én is. Mert kinn nagyon nem foglalkoznak a motorcserével (vagyis nem így mint itt). Amúgy jah Piaggio rotyogóról volna szó. Csak elő kell szednem az autós cimborákat, mert hiába olcsó, ha rendszáma véletlen nem lesz.
        Szobadísznek meg még nem annyira öreg járgány.

        Ps: Ennek sajnos az egész blokkját cserélték, de jófej tulaj megtartotta a régi blokk számozott oldalát... tarcsiba.

        Komment


          #49
          Ra kerdezek hogy ebben az esetben hogy kell eljarni .

          - - - Updated - - -

          Az en motoromra is vegre kerult rendszam sajnos a motorkuli az fonn akadt a Magyar burolracia mesterkelt esztelen halojan
          OdinHEM és dott kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            Erről, hogy a kinti forgalmiban nincs motorszám már hallottam én is
            Az én Transporterem 2013 év végén jött az országba és annak forgalmijában már csak motorkód van!!!
            mátéapu és dott kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              Movisz! Ha nem itthon lennénk, nem hinném hogy gond volna egy ilyen manőver, DE! itthon simán megeshet hogy sose lesz papírja egy viszonylag jó motornak. Ha veterán (na annak meg aztán végképp), ha nem... a veteránoknál meg szerintem egy "ördögi kör" tartja fenn ezt a papírozás ellenes helyzetet.... nem célja senkinek sem megoldani hogy lehessen legálisan papírozni, többször, több embertől olvastam már, hogy tőlünk nyugatabbra mennyivel másképp állnak ehhez a témához!
              Papíros motorkuliból szerintem két kezemen megszámlálom mennyi papírosat láttam eddig.. sajna.. pedig jópofa egy szerkezet szerintem.

              Emu! A motorkóddal már bajban lennék... mert nyilván Piaggio-ék a 180 cm3 és a 150 cm3 re is más motorkódot adtak.
              OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Kedves Fórumtársak!

                A következő szituációra szeretnék tanácsot kérni.
                Nagyapám régi Csepel motorját szeretném felújítani és újra forgalomba helyezni. Ő már a 80-as évek elején meghalt és nagyanyám is már 5 éve.
                A családi elbeszéléseken kívül hivatalos papírt nem találtam, hogy az övé volt a motor. A szürke forgalmi sem került elő. Merre induljak? Van rá mód ?
                Okmányirodában milyen adattal próbálkozzak (vázszám....)? A témában teljes kezdő vagyok.

                K

                Komment


                  #53
                  Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ő már a 80-as évek elején meghalt és nagyanyám is már 5 éve.
                  Volt valamiféle öröklési procedúra amiről jegyzőkönyv készült? Ezután indulva a pót-hagyatéki eljárással kiegészítve:lenne egy biztos elindulási alapod .
                  Lemezjáték és sepy kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                    Volt valamiféle öröklési procedúra amiről jegyzőkönyv készült? Ezután indulva a pót-hagyatéki eljárással kiegészítve:lenne egy biztos elindulási alapod .
                    Köszönöm a választ. Utánanézek. Akkor is járható ez az út ha azt sem tudom bizonyítani, hogy a nagyapám tulajdona volt?

                    Komment


                      #55
                      Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Akkor is járható ez az út ha azt sem tudom bizonyítani, hogy a nagyapám tulajdona volt?
                      Ha az ügyvédedet rátudod venni,hogy bizonyítottan örökölted:ezt írásban igazolja akkor ki akarná megcáfolni?
                      wsievers kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #56
                        Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A családi elbeszéléseken kívül hivatalos papírt nem találtam, hogy az övé volt a motor. A szürke forgalmi sem került elő. Merre induljak? Van rá mód ?
                        Okmányirodában milyen adattal próbálkozzak (vázszám....)?
                        Keresd meg a régi rendszámot, be van ütve a Csepelnél a villanyakba. Azzal a rendszámmal, és a motor adataival, alváz és motorszám, csináltasd a póthagyatékit. Írasd bele, hogy a forgalmi engedély és a rendszám le lett adva a motor kivonásakor. El kell hogy fogadják, és ennek elégnek kell lennie az okmányirodán. Ez ugyanolyan hívatalos papír, mint a forgalmi engedély. A többit meg kell oldaniuk hívatalból.
                        Lemezjáték, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #57
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Keresd meg a régi rendszámot, be van ütve a Csepelnél a villanyakba. Azzal a rendszámmal, és a motor adataival, alváz és motorszám, csináltasd a póthagyatékit. Írasd bele, hogy a forgalmi engedély és a rendszám le lett adva a motor kivonásakor. El kell hogy fogadják, és ennek elégnek kell lennie az okmányirodán. Ez ugyanolyan hívatalos papír, mint a forgalmi engedély. A többit meg kell oldaniuk hívatalból.
                          Köszönöm a segítséget! Megpróbálkozom vele és jelzem, hogy működött-e a dolog.

                          Komment


                            #58
                            wsievers eredeti hozzászólása
                            Keresd meg a régi rendszámot, be van ütve a Csepelnél a villanyakba. Azzal a rendszámmal, és a motor adataival, alváz és motorszám, csináltasd a póthagyatékit. Írasd bele, hogy a forgalmi engedély és a rendszám le lett adva a motor kivonásakor. El kell hogy fogadják, és ennek elégnek kell lennie az okmányirodán. Ez ugyanolyan hívatalos papír, mint a forgalmi engedély. A többit meg kell oldaniuk hívatalból."


                            Nos,a két dolgot külön kell választani.
                            A pót hagyatéki eljárás lesz a jogalapja annak,hogy az Okmányiroda adatot kérjen a Központi Nyilvántartótól,vagy egy-esetlegesen- előkerült adásvételi.
                            Az frsz leolvasása a kormány nyakról JÓ ÖTLET,ugyanis mot/alsz szám alapján nincs papír alapú keresés.

                            Én biztos,hogy a nagypapa adásvételijét vinném(természetesen AKKOR,és CSAK AKKOR,ha biztosak vagyunk a papa tulajdonjogába,nem a testvér,mama,stb,mert ha más lenne az utólag ismert tulaj,az nagyon nem lenne jó)akár nem viszterhes szerződés is jó,de ha van Közjegyzői az a legjobb.

                            És utána,a köz vagy magán okiratba foglalt,ismert frsz ismeretében lesz jogalap arra,hogy kérelmezzük az okmányirodába a műszaki adatokat,amit majd Ők lekérnek.
                            Aztán a Pesti fejesek által küldött adatokat fogja 1 az 1 be beleírni az "Igazolás műszaki adatokról" lévő igazolásba,ami után sima ügy a műszaki,eredetiség,stb
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Mann; 2019 jan. 30, 20:04.
                            Lemezjáték kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Mann ! Nézd már meg a jobb felső sarkot az üzeneteknél !

                              Komment


                                #60
                                Tegnap voltam hagyatéki tárgyaláson, bele akartam íratni apám motorjához, hogy forgalomból az okmányiroda által kivonva, de a közjegyző nem volt erre hajlandó, majd utána egy 10-15 percet mesélt arról hogy mindenféle pajtaszökevény Pannóniával zaklatják póthagyatéki ügyben, és jön a döbbenet, hogy a hagyatéki tárgyalás már 22 éve megvolt.
                                Majd érdeklődött hogy mitől megy ennyire fel a valamikor értéktelen Pannoniák ára.
                                Majd elvonultam fizetni, és ekkor ötlött fel bennem a kérdés hogy a póthagyatékinak mi a díjtétele???? mert ha azért is elkérnek 70ezer Ftot akkor kérdés érdemes-e, márpedig szerintem ingyen nem dolgozik ennyit.
                                Lemezjáték kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X