Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Forgalomból kivont járművek visszahelyezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    forgalomból végleg kivonva. Ügyintéző azt mondta, hogy ez így jelenlegi állapotában egy darab vas, nem kell átíratnom
    Az én motorom is ilyen papírügyileg. A központi okm.ir.-ból ugyanezt a tájékoztatást adták. Ilyen esetben nem vonatkozik a 15 nap, stb...
    oldbiker73 és dott kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Sziasztok
      Köszönöm mindenkinek a kérdésemhez történő hozzászólását, sikeren túl vagyok az egészen:
      -07:00 - 11:00 gödöllői nkh, műszaki vizsga adatlapra
      -12:00 - 12:45 eredetiség vizsgálat
      -13:30 - 14:00 okmányirdai ügyintézés
      -14:01 -kezemben az új rendszám és az új forgalmi természetesen két év műszakival :-).
      Az okmányirodában nem problémáztak egyből elfogadtak minden papírt. Kicsit csodálkoztak a szürke forgalmin (élőben nem láttak még ilyet) de ment minden mint a karikacsapás (nem került szóba NAV-os bírság).
      Titus, mir-mur és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Happy end Gratulálok! Jöhet a jól megérdemelt gondtalan motorás!

        Komment


          #64
          Kedves Oldbiker 73!
          Akkor én a sorrendet illetően eddig tévedésben voltam!
          Jól értem tehát, hogy egy a régi tulajdonos nevére szóló szürke forgalmival, (benne szerepel, hogy a gépet 82-ben végleg kivonták a forgalomból) és egy öt éve kelt ajándékozási szerződéssel mehetek
          - elsőre műszaki vizsgára,
          - aztán eredetiség vizsgára,
          - ezt követően az okmányirodába, ahol átírják a motort a szerződés alapján és megkapom az új forgalmit?
          Előre is kösz a válaszodat, üdv: Jankó51

          Komment


            #65
            Én először erediségvizsgára mentem, de mivel a szürke forgalmi nem tartalmaz minden ma előírt adatot, azt kérték hogy menjek már vissza a műszaki vizsga után, mert az ott kapott műszaki adatlapból tudnak dolgozni.
            Ez teljesen logikus is, hiszen az az adatlap az alapja az okmányirodai nyilvántartásba vételnek is.

            Komment


              #66
              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én először erediségvizsgára mentem, de mivel a szürke forgalmi nem tartalmaz minden ma előírt adatot, azt kérték hogy menjek már vissza a műszaki vizsga után, mert az ott kapott műszaki adatlapból tudnak dolgozni
              Ezek szerint ahány ház annyi szokás
              .
              Én legelőször eredetiségvizsgálatra vittem, szó nélkül megcsinálták.
              Ja, és a biztosítás kötést el ne feledd! Anélkül nem állnak szóba veled sem a műszaki vizsgán, sem az önkormányzatnál.

              Komment


                #67
                Jankó51
                A pontos sorrend, ahogy én az ügyeket intéztem:
                - Kötelező felelősségbiztosítás megkötése (forgalomba történő visszahelyezés, címszóval kötöttem szerződést)
                -Műszaki vizsga (azért következett ez mert az eredetiség vizsgához nem tartalmazott elég információt a szürke forgalmi, pl összsúly..), a műszaki vizsgát csak az NKH-nál tudod megcsinálni. Elég alaposan átnézték a motort, főleg a fékeket, a másik motor amit vittünk egy TLF el is vérzett a fékpadon
                -Eredetiség vizsgálat,
                -Okmányiroda: adásvételi szerződés (1995-ös dátum szerepelt rajta), bizotsítási kötvény, műszaki vizsga adatlap, eredetvizsga papírok, szürke forgalmi, ezeket a papírokat vittem, nem problémáztak
                -árak:
                műszaki vizsga 4300ft
                eredetiség vizsgálat 15500ft
                okmányiroda 21385ft
                üdv
                Utoljára szerkesztve a következő által: oldbiker73; 2014 ápr. 07, 11:22.
                dongos78 kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  Kedves oldbiker73!

                  Azt írod: "Elég alaposan átnézték a motort, főleg a fékeket, a másik motor amit vittünk egy TLF el is vérzett a fékpadon"

                  Én is most készítem a Pannóniámat, és a fékpofák becsiszolásával kínlódom (új fékbetétek lettek ragasztva és még nem fekszik fel teljes felületen), elég babra munka...

                  Tudom, nézik, hogy mennyit változik a fékerő, stb...

                  Mi volt a probléma, mi nem felelt meg? Hátha tudok belőle okulni...

                  Üdvözlettel: Lemezjáték

                  Komment


                    #69
                    Nem volt szabályozva a fékdob, fékezés közben változott a fékerő... A vizsgabiztos szerint nem ritka, hogy a modern 3-4 éves tárcsafékes motorokat is meghúzzák.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: oldbiker73; 2014 ápr. 07, 12:05.
                    Lemezjáték kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      fékezés közben változott a fékerő
                      Ennek másik oka lehet (ahogy az én esetemben is), hogy a gumi nem fekszik a ráfba mindenütt egyformán, illetve a ráf deformálódott.
                      Szóval a kerék, illetve a fék az nagyon kényes pont a vizsgán, nagyon oda kell rá figyelni.
                      Nálam rendes volt a vizsgabiztos, mert mondta, hogy ha legközelebb viszem, előbb kopogjak be hozzá, és előzetesen megméri nekem, mielőtt kiadnám azt a 4-5 ezer forintot a vizsgára...
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 ápr. 07, 11:59.
                      Lemezjáték kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        dongos78
                        Látom gödöllői vagy nem vagyunk egymástól messze, Te hol vizsgáztatod a motorodat?

                        Komment


                          #72
                          oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Látom gödöllői vagy nem vagyunk egymástól messze, Te hol vizsgáztatod a motorodat?
                          Itt Gödöllőn az NKH-nál. Máshol nem is tudom, mert szürke forgalmis, forgalomból kivont, rendszám nélküli a gépem.
                          Egyébként amikor első nekifutásom volt, abszolút segítőkészek voltak a vizsgabiztosok. Meg is csodálták az öreg Trophymat, nosztalgiáztak egy cseppet a láttán. Kürt, indexek vizsgálatakor mondták, hogy nyugodtan indítsam be, mert tudják jól, hogy a 6V-os rendszer olyan amilyen. A fékpadon is négyszer próbálta a vizsgabiztos, hátha át tudja nekem lökni valahogy. Játszott a fékkarral, eresztett a guminyomásból, hátha... Szóval én pozitívan csalódtam.

                          Komment


                            #73
                            Na akkor egy helyen voltunk, velünk is rendesek voltak. A TLF-nek többször is nekifutottak de nem sikerült. Nem gondoltam volna, hogy ilyen komoly a műszaki vizsga. A fékpados mérésnél mit néznek? Lassulás, egyenletes fékhatás?
                            dongos78 kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              Enyém volt a bukó TLF. Most készítjük fel a következő nekifutásra. Új gumik, új fékbetétek, odafigyelve összerakva, mégis megbukott, mert "ütött" a fékezésnél, ingadozott a fékhatás. Menet közben ebből nem igazán vettem észre semmit. Tényleg rendes volt a vizsgabiztos, nem szívózott, ami hiba az hiba, javítjuk, megyek második körre. Hogy ebből tudsz-e okulni azt nem tudom, még én magam sem tudom, hogyan tökéletesítsek a féken Kifűzzük és elvisszük beszabályozni a dobot és a pofákat együtt, hátha. A gumiszerelésnél még jobban figyelek, hogy biztosan jól feküdjön fel körben a gumi, hátha az is okozott gondot. A szétszedéskor nem tűnt fel kopás, folt vagy rendellenesség a betéteken és a dobon. De bukott meg újabb motor (nem veterán) gyári betéttel tárcsával, innentől meg végképp nem tudom, mi kell a fékpadra. A többi dolog rendben, van világítás, kürt, visszajelző, féklámpa. A TLF sárga felső búrája alá piros izzó van betéve, gondolom a sárgának nem örültek volna.

                              Komment


                                #75
                                Kifűzzük és elvisszük beszabályozni a dobot és a pofákat együtt, hátha.

                                Ki ne fűzd! Centírozás után gumit le, és úgy szabályoztasd föl. Nagy padon elforog. Az enyémet is úgy csinálták. 0,5 mm-es fogással kijött tisztára. Igaz ez Jawa kerék volt. Tehát 18"-os.
                                Titus, wsievers és sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X