dott eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Forgalomból kivont járművek visszahelyezése
Collapse
X
-
oldbiker73 és dott kedvelte ezt.
- 2 likes
-
Sziasztok
Köszönöm mindenkinek a kérdésemhez történő hozzászólását, sikeren túl vagyok az egészen:
-07:00 - 11:00 gödöllői nkh, műszaki vizsga adatlapra
-12:00 - 12:45 eredetiség vizsgálat
-13:30 - 14:00 okmányirdai ügyintézés
-14:01 -kezemben az új rendszám és az új forgalmi természetesen két év műszakival :-).
Az okmányirodában nem problémáztak egyből elfogadtak minden papírt. Kicsit csodálkoztak a szürke forgalmin (élőben nem láttak még ilyet) de ment minden mint a karikacsapás (nem került szóba NAV-os bírság).
- 7 likes
Komment
-
Kedves Oldbiker 73!
Akkor én a sorrendet illetően eddig tévedésben voltam!
Jól értem tehát, hogy egy a régi tulajdonos nevére szóló szürke forgalmival, (benne szerepel, hogy a gépet 82-ben végleg kivonták a forgalomból) és egy öt éve kelt ajándékozási szerződéssel mehetek
- elsőre műszaki vizsgára,
- aztán eredetiség vizsgára,
- ezt követően az okmányirodába, ahol átírják a motort a szerződés alapján és megkapom az új forgalmit?
Előre is kösz a válaszodat, üdv: Jankó51
Komment
-
Én először erediségvizsgára mentem, de mivel a szürke forgalmi nem tartalmaz minden ma előírt adatot, azt kérték hogy menjek már vissza a műszaki vizsga után, mert az ott kapott műszaki adatlapból tudnak dolgozni.
Ez teljesen logikus is, hiszen az az adatlap az alapja az okmányirodai nyilvántartásba vételnek is.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn először erediségvizsgára mentem, de mivel a szürke forgalmi nem tartalmaz minden ma előírt adatot, azt kérték hogy menjek már vissza a műszaki vizsga után, mert az ott kapott műszaki adatlapból tudnak dolgozni
.
Én legelőször eredetiségvizsgálatra vittem, szó nélkül megcsinálták.
Ja, és a biztosítás kötést el ne feledd! Anélkül nem állnak szóba veled sem a műszaki vizsgán, sem az önkormányzatnál.
Komment
-
Jankó51
A pontos sorrend, ahogy én az ügyeket intéztem:
- Kötelező felelősségbiztosítás megkötése (forgalomba történő visszahelyezés, címszóval kötöttem szerződést)
-Műszaki vizsga (azért következett ez mert az eredetiség vizsgához nem tartalmazott elég információt a szürke forgalmi, pl összsúly..), a műszaki vizsgát csak az NKH-nál tudod megcsinálni. Elég alaposan átnézték a motort, főleg a fékeket, a másik motor amit vittünk egy TLF el is vérzett a fékpadon
-Eredetiség vizsgálat,
-Okmányiroda: adásvételi szerződés (1995-ös dátum szerepelt rajta), bizotsítási kötvény, műszaki vizsga adatlap, eredetvizsga papírok, szürke forgalmi, ezeket a papírokat vittem, nem problémáztak
-árak:
műszaki vizsga 4300ft
eredetiség vizsgálat 15500ft
okmányiroda 21385ft
üdvUtoljára szerkesztve a következő által: oldbiker73; 2014 ápr. 07, 12:22.dongos78 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves oldbiker73!
Azt írod: "Elég alaposan átnézték a motort, főleg a fékeket, a másik motor amit vittünk egy TLF el is vérzett a fékpadon"
Én is most készítem a Pannóniámat, és a fékpofák becsiszolásával kínlódom (új fékbetétek lettek ragasztva és még nem fekszik fel teljes felületen), elég babra munka...
Tudom, nézik, hogy mennyit változik a fékerő, stb...
Mi volt a probléma, mi nem felelt meg? Hátha tudok belőle okulni...
Üdvözlettel: Lemezjáték
Komment
-
Nem volt szabályozva a fékdob, fékezés közben változott a fékerő... A vizsgabiztos szerint nem ritka, hogy a modern 3-4 éves tárcsafékes motorokat is meghúzzák.Utoljára szerkesztve a következő által: oldbiker73; 2014 ápr. 07, 13:05.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefékezés közben változott a fékerő
Szóval a kerék, illetve a fék az nagyon kényes pont a vizsgán, nagyon oda kell rá figyelni.
Nálam rendes volt a vizsgabiztos, mert mondta, hogy ha legközelebb viszem, előbb kopogjak be hozzá, és előzetesen megméri nekem, mielőtt kiadnám azt a 4-5 ezer forintot a vizsgára...Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 ápr. 07, 12:59.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
oldbiker73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLátom gödöllői vagy nem vagyunk egymástól messze, Te hol vizsgáztatod a motorodat?
Egyébként amikor első nekifutásom volt, abszolút segítőkészek voltak a vizsgabiztosok. Meg is csodálták az öreg Trophymat, nosztalgiáztak egy cseppet a láttán. Kürt, indexek vizsgálatakor mondták, hogy nyugodtan indítsam be, mert tudják jól, hogy a 6V-os rendszer olyan amilyen. A fékpadon is négyszer próbálta a vizsgabiztos, hátha át tudja nekem lökni valahogy. Játszott a fékkarral, eresztett a guminyomásból, hátha... Szóval én pozitívan csalódtam.
Komment
-
Enyém volt a bukó TLF. Most készítjük fel a következő nekifutásra. Új gumik, új fékbetétek, odafigyelve összerakva, mégis megbukott, mert "ütött" a fékezésnél, ingadozott a fékhatás. Menet közben ebből nem igazán vettem észre semmit. Tényleg rendes volt a vizsgabiztos, nem szívózott, ami hiba az hiba, javítjuk, megyek második körre. Hogy ebből tudsz-e okulni azt nem tudom, még én magam sem tudom, hogyan tökéletesítsek a féken Kifűzzük és elvisszük beszabályozni a dobot és a pofákat együtt, hátha. A gumiszerelésnél még jobban figyelek, hogy biztosan jól feküdjön fel körben a gumi, hátha az is okozott gondot. A szétszedéskor nem tűnt fel kopás, folt vagy rendellenesség a betéteken és a dobon. De bukott meg újabb motor (nem veterán) gyári betéttel tárcsával, innentől meg végképp nem tudom, mi kell a fékpadra. A többi dolog rendben, van világítás, kürt, visszajelző, féklámpa. A TLF sárga felső búrája alá piros izzó van betéve, gondolom a sárgának nem örültek volna.
Komment
Komment