Igen, a forgalomba helyezésre gondolok, biztos tanulságos.
Sorban a válaszok:
- ha szépen megkéred a KEKKH-t, szerintem kiküldik a néhai tulaj címére is. Hátha valaki még lakik ott, aki tud valamit a tulajról.
- nem kell elkezdeni addig a felújítást, amíg végig nem játszod a papírozást. És akkor nincs buknivalód. Egy Dancihoz szerintem két év múlva is mindent meg tud venni börzén a srác, nem marad le semmiről. Addig meg vesz egy ötvenegyes Szimót, és addig is tud valamivel hivatalokba mászkálni, nem kopik le a lába. Még szerelni is megtanul. Ne mondd, hogy inkább Danuvián tanuljon, mint Simsonon.
- ha megtalálják a nyilvántartásban a motort, akkor minek összeépítési? Ha meg nem, akkor tök mindegy, így kapásból nincs más ötletem, amivel esélyed lenne tisztázni a tulajdonosi láncolatot. Persze ha mind írtak adásvételit, elkezdhetsz hátrafelé sétálni a láncolaton, de akkor sem tudod, meddig kell visszamenni. Két hetente mehetsz okmányirodába, hogy jó lesz-e már. Ettől függetlenül persze valóban röhej az összeépítési. Amúgy nem 15 év az elbirtoklás? Mintha valamikor a 2000-es évek elején módosították volna a PTK-t.
- továbbra is fenntartom, hogy ki-ki döntse el, mibe mer belevágni. Persze érthető, hogy meg akarod kímélni szerencsétlen júzert a forgalomba helyezési szívásoktól, de a hozzászólásod azt sugallja, hogy egyáltalán nem a régi járművek megmentése a cél, hanem hogy megmutathasd, milyen fasza gyerek vagy, hogy ilyen retró bringán mész csajozni. Na, végülis én is ezért vettem veteránkorú motort (a pénztelenség mellett), de ennyi erővel inkább vettem volna virágot vagy bonbont.
Lehet, hogy túlzottan virágnyelven, vagy zavarosan fogalmazok, de akkor összefoglalom úgy, hogy sokkal királyabbnak érzem megmenteni egy olyan pusztulásra ítélt, régen még forgalomban lévő dögöt, amiben más a papírok hiánya miatt nem lát lehetőséget, pontosabban nem érzi magát elég tökösnek/ügyesnek/szerencsésnek, hogy végigcsinálja. Királyabbnak, mint megvenni egy zöld forgalmis, első tulajos Pétizest. Pedig ez utóbbi is nagyon jó dolog. Képzelheted akkor a papírmentest!
Sorban a válaszok:
- ha szépen megkéred a KEKKH-t, szerintem kiküldik a néhai tulaj címére is. Hátha valaki még lakik ott, aki tud valamit a tulajról.
- nem kell elkezdeni addig a felújítást, amíg végig nem játszod a papírozást. És akkor nincs buknivalód. Egy Dancihoz szerintem két év múlva is mindent meg tud venni börzén a srác, nem marad le semmiről. Addig meg vesz egy ötvenegyes Szimót, és addig is tud valamivel hivatalokba mászkálni, nem kopik le a lába. Még szerelni is megtanul. Ne mondd, hogy inkább Danuvián tanuljon, mint Simsonon.
- ha megtalálják a nyilvántartásban a motort, akkor minek összeépítési? Ha meg nem, akkor tök mindegy, így kapásból nincs más ötletem, amivel esélyed lenne tisztázni a tulajdonosi láncolatot. Persze ha mind írtak adásvételit, elkezdhetsz hátrafelé sétálni a láncolaton, de akkor sem tudod, meddig kell visszamenni. Két hetente mehetsz okmányirodába, hogy jó lesz-e már. Ettől függetlenül persze valóban röhej az összeépítési. Amúgy nem 15 év az elbirtoklás? Mintha valamikor a 2000-es évek elején módosították volna a PTK-t.
- továbbra is fenntartom, hogy ki-ki döntse el, mibe mer belevágni. Persze érthető, hogy meg akarod kímélni szerencsétlen júzert a forgalomba helyezési szívásoktól, de a hozzászólásod azt sugallja, hogy egyáltalán nem a régi járművek megmentése a cél, hanem hogy megmutathasd, milyen fasza gyerek vagy, hogy ilyen retró bringán mész csajozni. Na, végülis én is ezért vettem veteránkorú motort (a pénztelenség mellett), de ennyi erővel inkább vettem volna virágot vagy bonbont.
Lehet, hogy túlzottan virágnyelven, vagy zavarosan fogalmazok, de akkor összefoglalom úgy, hogy sokkal királyabbnak érzem megmenteni egy olyan pusztulásra ítélt, régen még forgalomban lévő dögöt, amiben más a papírok hiánya miatt nem lát lehetőséget, pontosabban nem érzi magát elég tökösnek/ügyesnek/szerencsésnek, hogy végigcsinálja. Királyabbnak, mint megvenni egy zöld forgalmis, első tulajos Pétizest. Pedig ez utóbbi is nagyon jó dolog. Képzelheted akkor a papírmentest!
Komment