Üdv mindenkinek!Én egy 20 as éveim végét taposó Czetkás vagyok.Gyermekkoromban kerültem először kapcsolatba motorkerékpárokkal, akképpen, hogy nem volt autó a családunkban, viszont motor annál több.Még a kéményseprő is meglepődött,hogy még a padon is motor állt.Egyik nagyapám 125/50 es csepivel rótta az utakat a másik p10 es pannóniával, apámnak 175 ös olajszivattyús Czetkája volt, nagybátyámnak Verhovina 4 es.Gyermekkoromban először a Cz,majd a p10 es tankján utaztam.Nekem a rámhagyott Verhovina volt az első motorom(nagybátyám cserébe elvitte a pancsit), amivel mindíg 2 en mentünk motorozni, mert a hegyet nem bírtaKésőbb ez orvosolva lett a csepel blokk és édesapám közreműködése által.(nem kell felhördülni,a csepel továbbra is megvan,bár nagyon rozsdás állapotban, szinte lehetetlen a felújítása, vagyis mindent venni kellene hozzá)Első fizetésemből pedig megvettem az első nagymotoromat,egy 1980-as 350-es Czetkát,amit azóta is napi használatban van,sajnos a család régebbi motorjai elkallódtak az idők során.Birtokomba került még pár motorkerékpár az eltelt idő alatt,Mz Ts 125, Cz 175 450-ek(3 db),Izs Planeta 2, ezek az idén eladósorba kerültek egy négyütemű szovjet(orosz vagy rossz esetben ukrán) álom miatt
Viszont a 350 es Czetka az marad
És szivesen segítek bárkinek, elég nagy robbantottábra-alkatrészkatalógus-javítási könyv gyüjteményem jött össze az idők során...Elsősorban Jawa,Cz,Mz,Pancsi,Dnepr,Ural. Ha kell valami szólj, szivesen segitek, akár típusazonosításban is.
Viszont a 350 es Czetka az marad
És szivesen segítek bárkinek, elég nagy robbantottábra-alkatrészkatalógus-javítási könyv gyüjteményem jött össze az idők során...Elsősorban Jawa,Cz,Mz,Pancsi,Dnepr,Ural. Ha kell valami szólj, szivesen segitek, akár típusazonosításban is.
Komment