Sziasztok "veteránok"! Köszönöm, hogy írhatok!
A K.G.S.T. korban etz 250-esem volt. Már akkor nagyon megtetszett a P 20-21-es, külleme, hangja, image-e.
Hosszú ideig csak négy keréken gurultam, de hiányzott a motorozás. 2004-ben vettem egy R1-et, és 1 pár Akrapovics dobot. Eufórikus élmény, de azóta is vágyom vissza a veterán motorokhoz, évek óta nézegetem a Pannónia hírdetéseket. Áruk elég magas, ellenben a 350-es Jawa-t már kb. harmad áron lehet venni, ahogy nézem az alkatrész ellátásával sincs gond.
Kérném a véleményeteket, tanácsotokat, melyiket-és miért?
Szeretnék úgy eljutni a szomszédos kisvárosba egy-egy kávéra. hogy közben a tájat is lássam. Hiányzik a motor jellegzetes "szaga", a szerelgetés, a retro feeling.
A hozzászólásokat, tanácsokat előre köszönöm!
A K.G.S.T. korban etz 250-esem volt. Már akkor nagyon megtetszett a P 20-21-es, külleme, hangja, image-e.
Hosszú ideig csak négy keréken gurultam, de hiányzott a motorozás. 2004-ben vettem egy R1-et, és 1 pár Akrapovics dobot. Eufórikus élmény, de azóta is vágyom vissza a veterán motorokhoz, évek óta nézegetem a Pannónia hírdetéseket. Áruk elég magas, ellenben a 350-es Jawa-t már kb. harmad áron lehet venni, ahogy nézem az alkatrész ellátásával sincs gond.
Kérném a véleményeteket, tanácsotokat, melyiket-és miért?
Szeretnék úgy eljutni a szomszédos kisvárosba egy-egy kávéra. hogy közben a tájat is lássam. Hiányzik a motor jellegzetes "szaga", a szerelgetés, a retro feeling.
A hozzászólásokat, tanácsokat előre köszönöm!
Komment