Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Újonc vagyok - milyen motort javasoltok?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Mondom én, hogy messze vagyok...

    Komment


      #62
      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      MZ TS 125 /bejáratós/ eladó. Soltvadkert ”¢ OLX.hu nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron
      Három az egyben tartozék: chopper lábtartó+bukókeret+sárkaparó. És nem kenguruhoz, hanem németesen Kän (kan) Guruhoz

      Komment


        #63
        Amíg az igazira várok, viszont szívesen tanulmányoznám a motor részeit, a blokk, meg minden karbantartását, ha tudtok ilyen oldalakat, vagy valamit, megköszönném! (ezt is)

        Komment


          #64
          Na , felhívtam , tényleg lábtartó . Mozgáskorlátozott a fickó és így kényelmes neki . De nem igazán az ő motorja -most szerezte aztán adná tovább -------bármit kérdeztem : " nem tudom , az előző gazdája mit csinált vele ", .....stb

          Komment


            #65
            nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron
            Tuti boka törő ha beleakad a lábad boruláskor... Quadokon is van taposónak nevezve de abba nem tudsz legalább belelépni...
            bármit kérdeztem : „nem tudom , az előző gazdája mit csinált vele”, ...stb
            Hát ezek után nekem a felejtős kategória lenne erősen... Bár én eddig szinte csak "lego" motort vettem, úgyhogy nem tudom milyen lehet az indítható is
            Az utolsó piros 1984-es az viszont nagyon csábítóan szép. Az nekem is tetszene.
            Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2015 jan. 16, 09:39.

            Komment


              #66
              ha tudtok ilyen oldalakat
              lehet hogy nem ezzel kellene kezdened, mindenesetre érdemes eltenni a rajzok miatt, később nagy segítség lehet:

              Ersatzteile für Ihre MZ TS 125, 150, 250 0-1 !

              Komment


                #67
                Amikor a 20. életévemet betöltöttem "A" kategóriás jogsim lett...a többi mellett...
                Előtte viszont már rég húztuk a bajszát a kis és kisebb (otto-motorral szerelt) vasaknak (Verhovina, Riga, Komar Jawa-mustang, hogy párat említsek) persze engedély nélkül /kihagytam az smkp. papírt/ mivel a gépek benzinnel mentek...
                Amikor megkaptam az első /nagy/motoromat, már szép előéletem volt. Később az engedély is "előkerült".
                Említettem egyik posztomban, hogy milyen álmom volt ( P20-21)de, mire odáig jutottam, már nem gyártották -sajnos. Azonban megmaradt a két henger szeretete, igaz,más gyártmány személyében, és helyette kaptam egy 350-es CZ-t ( amit most ismét elővettem, felújítok) és bejártam vele -majdnem- az egész országot.
                Az akkori viszonyokhoz képest nem sok bajom akadt vele. Volt egy nagyon jó szerelő barátom (kétütemű specialista) és vele karöltve javítottuk a járgányt, amely úgy nézett ki, hogy én hajtottam, Ő szerelte...a szokásos felállás fiatalon
                Sok barátom volt akkoriban, akik az egy hengeresnél kötöttek ki és esküdt is tettek -volna-rá.
                Az igazat megvallva az országjárás közepette nekik több baj volt a szekérrel,mint nekem egy év alatt...(higyjétek el, nem vagyok elfogult )
                Jelenleg egy Simson S51-em van (innen az elfogulatlanság) azzal intézem az ügyes-bajos dolgaimat, ha akad, na meg a városban nem is kell ennél jobb társ. (tudom, ez is egyhengeres )
                Engem, már akkor elbűvölt a két henger...ú.mint hangja, nyomatéka, egyebek...most is ugyan az a helyzet...
                Volt, pár éves járgányom (Aprilia Pegaso 650 iE, természetesen egyhengeres) de túladtam rajta,mert -mégis csak Olasz- sok volt vele a bajom.
                A jelenleg megszűnt, szocialista érából származó gépeknek a neten se szeri se száma, különböző árakat adnak meg, nem akarom minősíteni egyiket sem. Azt azért kijelenthetjük, hogy, aki szerelni és motorozni is akar, annak a legjobb kihívás egy ilyen "vas"...ezen megtanulható mindkét dolog! Amikor elsajátította mindkettőt vagy csak az egyiket profi módon ( és még mindig szerelmes belé) utána már a többi megy,mint a karikacsapás...
                Így volt/van ez nálunk/velünk is...szerintem

                Komment


                  #68
                  Köszi, még kínai a rajz is, de később biztos jó lesz.
                  A bonyhádi 71 000 km-es Ts-gazda válaszolt, azt mondta: "A hengerfejet síkba csiszolták,újra lett ragasztva a persely.A töltése meg lett csinálva,kapott új lábtartót,fékpedált.A gyújtás pontosan beállítva.A karburátorba eredeti méretű fúvókák kerültek,beállítottuk az úszószintet.A stb alatt égőcseréket,biztosítékcseréket értek.Kapott új olajat is. Mindennap járok vele, minden jól működik rajta."
                  Szóval a kérdés, hogy ennek fejében mit mondotok? Ugyan nekem ez is kínai, de talán kompenzálódik az a sok csúnya kilométer.
                  Ja, és már 75 000 Ft, úgy néz ki, tényleg sürgős neki.
                  Ma lesz a napja, hogy írok a motoros ismerősömnek, hogy egyáltalán vevő-e a témára.

                  Komment


                    #69
                    „A hengerfejet síkba csiszolták,újra lett ragasztva a persely.A töltése meg lett csinálva,kapott új lábtartót,fékpedált.A gyújtás pontosan beállítva.A karburátorba eredeti méretű fúvókák kerültek,beállítottuk az úszószintet.A stb alatt égőcseréket,biztosítékcseréket értek.Kapott új olajat is. Mindennap járok vele, minden jól működik rajta.”
                    Ezek mit mondanak nekem?
                    Azt, hogy túl sok volt vele a baj! Az ilyennel -néha- még a szakik is befürödnek, ha nem vesznek észre valamit...nagyon ritkán lehet hinni az emberekben, főleg a mai világban!
                    Lehet, paranoiás vagyok?

                    Komment


                      #70
                      Ha már egy perselyt ragasztani és nem illeszteni kell az ka ás! Azért egyet tudjál olcsót ,szépet és megbízhatót venni szinte lehetetlen.Valamelyiket fel kell áldozni és még egy a jogsira még gyűjtsél mert rosszak az információid az árakról. Egy smkp.jogsi is kb. 65-70.000 akkor az A1 sem lehet olcsóbb így gyűjtögess. Egy lemerült aksit is végy gyanakvással mert általában az már eldobós.

                      Komment


                        #71
                        Nem vagy, én is ezért kérdeztem
                        Az nem A1, hanem B-125 lenne nekem, így a B-s jogsi után már csak a 25 ezer különbözet marad

                        Komment


                          #72
                          Az nem A1, hanem B-125 lenne nekem, így a B-s jogsi után már csak a 25 ezer különbözet
                          Csak lesek ki a fejemből, hogy miket hadováltok ! Én ( anno ) 3600 ft-ért csináltam az A-B-C jogsit. Igaz, most a párom is kifizetett a B ért 170.000 környékén. De neki a motor jogsija már megvan 28 éve !

                          - - - Updated - - -

                          Egyébként, csak gratulálni tudok Szergejnek ! Itt még nem volt olyan bemutatkozó, aki 5 nap alatt megtöltött 8 oldalt, és begyűjtött 221 elismerést !

                          Komment


                            #73
                            Egyébként, csak gratulálni tudok Szergejnek ! Itt még nem volt olyan bemutatkozó, aki 5 nap alatt megtöltött 8 oldalt, és begyűjtött 221 elismerést !
                            Gondolom, ez nem irígység volt .....csak úgy, megjegyezted?!
                            Innen is látszik, hogy változik a Világ...néha, jó felé is

                            Bárki megsértése Teljesen kizárva!!!

                            Komment


                              #74
                              Szergej67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem vagy, én is ezért kérdeztem
                              Az nem A1, hanem B-125 lenne nekem, így a B-s jogsi után már csak a 25 ezer különbözet marad
                              Tény, hogy az kb annyi. De azt ugye tudod hogy az alábbiak nélkül vizsgán a motorra se ülhetsz föl? :
                              - Szabályos bukósisak plexivel vagy szemüveggel
                              - Hosszú szárú zárt lábbeli
                              - Protektoros motoros kesztyű
                              - Protektoros kabát gerinc, váll és könyökvédővel (vagy ezek a protektorok valamilyen kabát alá)
                              - Protektoros nadrág vagy térdvédő és hosszúnadrág.

                              Ha motorozni is szeretnél azért érdemes venni protektoros ruházatot. Vizsgán is jobb a sajátba, később meg úgyis jó ha van. Sajnos sok a hülye az utakon. Valamint te is emberből vagy, tehát hibázhatsz. Ha meg közelebb kerülsz az aszfalthoz azért jó ha van rajtad egy jó ruha.

                              Én elég olcsó felszerelést vettem, de azért nem a legszarabbat, hát így is összesen 100 ezer körül volt...
                              (bár szerencsére hamar gondolkodtam és így összesen több mint egy év alatt szereztem be mindent apránként)

                              Komment


                                #75
                                Kedves Mir- Mur! Azok az összegek még a múlt évezredben voltak mikor mi vizsgáztunk és mindezt nem dicsekvésként írom csak száraz tényként emlegetem.A lányomnak ezen összeg fedte be a smkp.-ost. semmit nem romlott a pénzünk .

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X