Mondom én, hogy messze vagyok...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Újonc vagyok - milyen motort javasoltok?
Collapse
X
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMZ TS 125 /bejáratós/ eladó. Soltvadkert ”¢ OLX.hu nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron
- 4 likes
Komment
-
nem tudom elképzelni mi a fene lehet ez a vas a motoron
bármit kérdeztem : „nem tudom , az előző gazdája mit csinált vele”, ...stb
Az utolsó piros 1984-es az viszont nagyon csábítóan szép. Az nekem is tetszene.Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2015 jan. 16, 09:39.
- 4 likes
Komment
-
ha tudtok ilyen oldalakat
Ersatzteile für Ihre MZ TS 125, 150, 250 0-1 !
Komment
-
Amikor a 20. életévemet betöltöttem "A" kategóriás jogsim lett...a többi mellett...
Előtte viszont már rég húztuk a bajszát a kis és kisebb (otto-motorral szerelt) vasaknak (Verhovina, Riga, Komar Jawa-mustang, hogy párat említsek) persze engedély nélkül /kihagytam az smkp. papírt/ mivel a gépek benzinnel mentek...
Amikor megkaptam az első /nagy/motoromat, már szép előéletem volt. Később az engedély is "előkerült".
Említettem egyik posztomban, hogy milyen álmom volt ( P20-21)de, mire odáig jutottam, már nem gyártották -sajnos. Azonban megmaradt a két henger szeretete, igaz,más gyártmány személyében, és helyette kaptam egy 350-es CZ-t ( amit most ismét elővettem, felújítok) és bejártam vele -majdnem- az egész országot.
Az akkori viszonyokhoz képest nem sok bajom akadt vele. Volt egy nagyon jó szerelő barátom (kétütemű specialista) és vele karöltve javítottuk a járgányt, amely úgy nézett ki, hogy én hajtottam, Ő szerelte...a szokásos felállás fiatalon
Sok barátom volt akkoriban, akik az egy hengeresnél kötöttek ki és esküdt is tettek -volna-rá.
Az igazat megvallva az országjárás közepette nekik több baj volt a szekérrel,mint nekem egy év alatt...(higyjétek el, nem vagyok elfogult )
Jelenleg egy Simson S51-em van (innen az elfogulatlanság) azzal intézem az ügyes-bajos dolgaimat, ha akad, na meg a városban nem is kell ennél jobb társ. (tudom, ez is egyhengeres )
Engem, már akkor elbűvölt a két henger...ú.mint hangja, nyomatéka, egyebek...most is ugyan az a helyzet...
Volt, pár éves járgányom (Aprilia Pegaso 650 iE, természetesen egyhengeres) de túladtam rajta,mert -mégis csak Olasz- sok volt vele a bajom.
A jelenleg megszűnt, szocialista érából származó gépeknek a neten se szeri se száma, különböző árakat adnak meg, nem akarom minősíteni egyiket sem. Azt azért kijelenthetjük, hogy, aki szerelni és motorozni is akar, annak a legjobb kihívás egy ilyen "vas"...ezen megtanulható mindkét dolog! Amikor elsajátította mindkettőt vagy csak az egyiket profi módon ( és még mindig szerelmes belé) utána már a többi megy,mint a karikacsapás...
Így volt/van ez nálunk/velünk is...szerintem
- 8 likes
Komment
-
Köszi, még kínai a rajz is, de később biztos jó lesz.
A bonyhádi 71 000 km-es Ts-gazda válaszolt, azt mondta: "A hengerfejet síkba csiszolták,újra lett ragasztva a persely.A töltése meg lett csinálva,kapott új lábtartót,fékpedált.A gyújtás pontosan beállítva.A karburátorba eredeti méretű fúvókák kerültek,beállítottuk az úszószintet.A stb alatt égőcseréket,biztosítékcseréket értek.Kapott új olajat is. Mindennap járok vele, minden jól működik rajta."
Szóval a kérdés, hogy ennek fejében mit mondotok? Ugyan nekem ez is kínai, de talán kompenzálódik az a sok csúnya kilométer.
Ja, és már 75 000 Ft, úgy néz ki, tényleg sürgős neki.
Ma lesz a napja, hogy írok a motoros ismerősömnek, hogy egyáltalán vevő-e a témára.
Komment
-
„A hengerfejet síkba csiszolták,újra lett ragasztva a persely.A töltése meg lett csinálva,kapott új lábtartót,fékpedált.A gyújtás pontosan beállítva.A karburátorba eredeti méretű fúvókák kerültek,beállítottuk az úszószintet.A stb alatt égőcseréket,biztosítékcseréket értek.Kapott új olajat is. Mindennap járok vele, minden jól működik rajta.”
Azt, hogy túl sok volt vele a baj! Az ilyennel -néha- még a szakik is befürödnek, ha nem vesznek észre valamit...nagyon ritkán lehet hinni az emberekben, főleg a mai világban!
Lehet, paranoiás vagyok?
- 3 likes
Komment
-
Ha már egy perselyt ragasztani és nem illeszteni kell az ka ás! Azért egyet tudjál olcsót ,szépet és megbízhatót venni szinte lehetetlen.Valamelyiket fel kell áldozni és még egy a jogsira még gyűjtsél mert rosszak az információid az árakról. Egy smkp.jogsi is kb. 65-70.000 akkor az A1 sem lehet olcsóbb így gyűjtögess. Egy lemerült aksit is végy gyanakvással mert általában az már eldobós.
Komment
-
Az nem A1, hanem B-125 lenne nekem, így a B-s jogsi után már csak a 25 ezer különbözet
- - - Updated - - -
Egyébként, csak gratulálni tudok Szergejnek ! Itt még nem volt olyan bemutatkozó, aki 5 nap alatt megtöltött 8 oldalt, és begyűjtött 221 elismerést !
- 4 likes
Komment
-
Egyébként, csak gratulálni tudok Szergejnek ! Itt még nem volt olyan bemutatkozó, aki 5 nap alatt megtöltött 8 oldalt, és begyűjtött 221 elismerést !
Innen is látszik, hogy változik a Világ...néha, jó felé is
Bárki megsértése Teljesen kizárva!!!
- 3 likes
Komment
-
Szergej67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem vagy, én is ezért kérdeztem
Az nem A1, hanem B-125 lenne nekem, így a B-s jogsi után már csak a 25 ezer különbözet marad
- Szabályos bukósisak plexivel vagy szemüveggel
- Hosszú szárú zárt lábbeli
- Protektoros motoros kesztyű
- Protektoros kabát gerinc, váll és könyökvédővel (vagy ezek a protektorok valamilyen kabát alá)
- Protektoros nadrág vagy térdvédő és hosszúnadrág.
Ha motorozni is szeretnél azért érdemes venni protektoros ruházatot. Vizsgán is jobb a sajátba, később meg úgyis jó ha van. Sajnos sok a hülye az utakon. Valamint te is emberből vagy, tehát hibázhatsz. Ha meg közelebb kerülsz az aszfalthoz azért jó ha van rajtad egy jó ruha.
Én elég olcsó felszerelést vettem, de azért nem a legszarabbat, hát így is összesen 100 ezer körül volt...
(bár szerencsére hamar gondolkodtam és így összesen több mint egy év alatt szereztem be mindent apránként)
- 3 likes
Komment
Komment