Kedves ApaE és retromotorshun!
Vagy avassatok be légyszíves minket kívülállókat is, hogy miért estek folyton egymásnak, látszólag csip-csup hülyeségeken, vagy folytassátok privátban, mondjuk egy sör mellett, mert ez így nekem homályos.Egyre inkább az kezd az érzésem lenni, hogy a jelen beírt cívódásotok mögött múltbeli sérelmek állnak, de remélem ez az érzésem téves. És mivel ez egy fórum, ahol mindenki elmondhatja a véleményét, én is megteszem.
Vélemény 1: szerintem kár lovagolni azon, hogy ki mit mennyiért hirdet meg. Nyilván, ha az ár irreális, a nyakán marad és vagy enged, vagy szenved. Ha valaki 1,7 millióért akar adni egy motort, tegye. Felőlem akár meghirdetheti 4 millióért is. Teljesen lényegtelennek tartom azt vitatni, hogy miből tevődik össze az ár. Ebből, abból meg még a hasamra is ütök egyet és a közben eszembe jutó összeggel is megfejelem. Emberek! Pusztul a Föld, változik a klíma, fogy a kőolaj, állítólag a pólusok is mozognak és az a legfontosabb, hogy a gumiszerelő szakember órabére és az eladó villany és gázszámlájának motorra vetített összege része-e a motor árának? Vagy valamiből kimaradtunk volna?
Vélemény 2: Függetlenül bármilyen költségvetési becsléstől, valamint a bekerülési ár definiálásának mellőzésével azt azért hogy is mondjam, kétkedve fogadom, hogy valaki pusztán embertársai iránt érzett szeretetből több tucat motort újít fel, az anyagi megtérülésre való törekvés legkisebb jele nélkül. És most mindenféle iróniát mellőzve megjegyezném, hogy amit itt látunk, az azért számomra több, mint hobbi. Bár bármiféle cégszerűségre utaló nyomot nehezebb találni, mint interneten információt egy közelgő CIA projektről. Mindazonáltal a motorok tetszenek, erre az IWL-re be is neveznék, ha lenne egy csomó fölösleges pénzem. Úgyhogy, ha be tudtok avatni a nagy titkokba, tegyétek meg légy szíves, mert most ha akarom ilyen, ha akarom olyan.
U.i.: Egyébként a magyar szabályozás nem engedi oldalkocsis motorral utánfutó vontatását.
Na most itt ki a provokátor, kérem szépen? Vagy inkább ki a nagyobb veterános?
Vagy avassatok be légyszíves minket kívülállókat is, hogy miért estek folyton egymásnak, látszólag csip-csup hülyeségeken, vagy folytassátok privátban, mondjuk egy sör mellett, mert ez így nekem homályos.Egyre inkább az kezd az érzésem lenni, hogy a jelen beírt cívódásotok mögött múltbeli sérelmek állnak, de remélem ez az érzésem téves. És mivel ez egy fórum, ahol mindenki elmondhatja a véleményét, én is megteszem.
Vélemény 1: szerintem kár lovagolni azon, hogy ki mit mennyiért hirdet meg. Nyilván, ha az ár irreális, a nyakán marad és vagy enged, vagy szenved. Ha valaki 1,7 millióért akar adni egy motort, tegye. Felőlem akár meghirdetheti 4 millióért is. Teljesen lényegtelennek tartom azt vitatni, hogy miből tevődik össze az ár. Ebből, abból meg még a hasamra is ütök egyet és a közben eszembe jutó összeggel is megfejelem. Emberek! Pusztul a Föld, változik a klíma, fogy a kőolaj, állítólag a pólusok is mozognak és az a legfontosabb, hogy a gumiszerelő szakember órabére és az eladó villany és gázszámlájának motorra vetített összege része-e a motor árának? Vagy valamiből kimaradtunk volna?
Vélemény 2: Függetlenül bármilyen költségvetési becsléstől, valamint a bekerülési ár definiálásának mellőzésével azt azért hogy is mondjam, kétkedve fogadom, hogy valaki pusztán embertársai iránt érzett szeretetből több tucat motort újít fel, az anyagi megtérülésre való törekvés legkisebb jele nélkül. És most mindenféle iróniát mellőzve megjegyezném, hogy amit itt látunk, az azért számomra több, mint hobbi. Bár bármiféle cégszerűségre utaló nyomot nehezebb találni, mint interneten információt egy közelgő CIA projektről. Mindazonáltal a motorok tetszenek, erre az IWL-re be is neveznék, ha lenne egy csomó fölösleges pénzem. Úgyhogy, ha be tudtok avatni a nagy titkokba, tegyétek meg légy szíves, mert most ha akarom ilyen, ha akarom olyan.
U.i.: Egyébként a magyar szabályozás nem engedi oldalkocsis motorral utánfutó vontatását.
retromotorshun eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Komment