Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egy kis-Csepel felújításának története

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Egy kis-Csepel felújításának története

    Kedves Fórumozók.

    Találtam itthon egy Csepelt, nő létemre, körülbelül ennyit tudok megállapítani róla.
    Apukámnak, szeretném kicsit rendbe pofozni. Nem profi szinten, csak, hogy egyáltalán beinduljon.
    Kb 10 évvel ezelőtt, még működött, úgyhogy reményeim szerint egy szerelő ismerősöm életet tud verni bele.
    Van valami ötletetek,hogy hogyan is álljunk neki? Mit lehet tudni erről a motorról, Évjárat, Pontos típus?
    Köszönöm a segítséget.

    Angyalka
    Click image for larger version

Name:	39b.jpg
Views:	1
Size:	197.8 KB
ID:	154625

    #2
    Szia Angyalka !
    Csepelben nem vagyok otthon de örülünk hogy itt vagy, és ilyen " nemes " gondolatok járnak a buksidban. ( Remélem nem volt sértő a kifejezés ) De itt barátok között vagy. Nagyon szép és egybelévő a mocid . Biztos hogy csak benzin kell bele.
    kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszönöm a köszöntést.
      Sajnos azt hiszem benzinnél többre lesz itt szükség...kicsit benőtte már a pók a motor minden részét.
      Szerintetek:
      Külső állapotát tekintve, homokfúvás és fényezés? Biztosan ilyen fekete volt ez mindig?
      Az ülés eleje, varrott, az jó úgy?

      Komment


        #4
        Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Külső állapotát tekintve, homokfúvás és fényezés? Biztosan ilyen fekete volt ez mindig?
        Az ülés eleje, varrott, az jó úgy?
        Szia!!
        Ha van még lehetőség mindkét oldalról kicsit közelebbről felülről képeket készíts

        A feltámasztás szerintem tipikus női munka takarítani kell
        - karburátor benzincsapot kitakarítani
        - gyújtásnál gyertya ki és síkráztasd meg. ha van öröm ha nincs gyertya takarítás vagy csere. Esetleg nincs e lógó v. szakadt kábel.
        Ha 10 éve pöfögött több nem nagyon kell.


        A képet látva én meghagynám az állapotát. nekem olyan autentikus Bár a fényezés minőségét csak közelről látni. De ha nem ecsettel kenték le akkor meghagynám mindenképpen. letörölgetni rozsda foltokat kezelni
        Ricsi95D és kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia Angyalka!

          A kép alapján, ha csak annyit szeretnél, hogy beinduljon, akkor nem nagyon kell homokfúvatni, meg fényezgetni, "csak" lepucolni a koszt, külsőleg szerintem ennyi, a varrott űléshez nem tudok hozzászólni, azt meghagyom másnak...

          A többi, és elengedhetetlen feltételeket pedig BeniP10&P21 leírta, talán még a benzintankot sem ártana kilötykölni, ha nem rozsdás belülről ennyi elég is lehet.
          Mintha lenne egy benzinszűrő is a tank alatt, akkor azt is cserélni illene, hirtelen ennyi...

          Külsőleg nagyon egybenlévőnek tűnik a gép, én is inkább meghagynám így, ahogy van...
          Utoljára szerkesztve a következő által: Intrepid; 2012 aug. 22, 13:42.
          sepy és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            NEM -NEM ,nem homok és fényezés ! Gyujtás , karbi rendbetétel,tank kimosása , estleg kicsi fék és bovden átvizsálás , JAVITGATÁS ,talán a legfontosabb : 2db új belső gumi ------aztán irány az égalja .

            Majd 2 szezon motorozgatás több kevesebb sikerrel-- és sok ismeretség kötés , infó raktározás után hozzá lehet kezedeni ---ha még mindig akarod !

            Az itt lakozók ugyanis biztos tudnak mesélni néhány történetet : frissenvetmotor---rögtönszétszed---homokolókrómózó --bermuda háromszögben éltünt járművekről . . Persze ezt most biztos nem így gondolod --mert más vagy mint más--de az élet az meg , csak az élet.

            De persze ez csak az én tanácsom......
            sepy, és 4 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Rendben
              Én sem gondolom,hogy annyira fényezni kellene, nem ecsetes, hanem szép a fényezése. A képen, csak leslagoltam a sok porból,de biztos szép lesz ha rendesen eltakarítjuk.
              Valaki , "hozzáértő", azt mondta: neki se álljunk az autószerelő ismerőssel a gyújtás, gyertya, motor kimosás, stb-nek, mert egy tömítés sem lesz hozzá, és nem fogjuk tudni összerakni utána.

              Másik dolog:
              Ha minden igaz,akkor ez egy lemezvillás darab.
              Van nekünk egy forgalmink is (ezer éves), de állítólag nem ezé a motoré...(beszkennelem)
              Hogyan fogjuk ezt mi levizsgáztatni, hogy kapjon rendszámot?

              A 2 szezon motorozgatásra visszatérve, én ezzel biztosan nem fogok menni, meghagyom édesapámnak..én megmaradok a jól bevált Fjr 1300-nál
              sepy, korompaiistvan és kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                én megmaradok a jól bevált Fjr 1300-nál
                Nem aprózod el!

                Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Van nekünk egy forgalmink is (ezer éves), de állítólag nem ezé a motoré...
                Össze kellene nézni a motor számait a forgalmiban lévővel, az inkább mérvadó lehet...

                Komment


                  #9
                  Csak annyit tennék hozzá, hogy a forgalmi, motorszám stb. hivatalos számokat inkább jobb nem feltölteni a netre... Inkább takard ki a számokat és úgy szkenneld be a forgalmit. Szerencsémre nincsen rossz tapasztalatom, de hallottam már rossz dolgokról...
                  DCS

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm
                    Így tettem.

                    Nem találom a motoron a számokat, hol keressem?
                    Click image for larger version

Name:	Scan0021j.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	131829Click image for larger version

Name:	Scan0022.jpg
Views:	1
Size:	201.7 KB
ID:	131830
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Anangyalka; 2012 aug. 22, 15:07.

                    Komment


                      #11
                      Na megvan, úgy kezdődik,hogy: 2/7....ez van a motoron, a forgalmiban meg: 7/9...ez azt jelenti, hogy a motor 1952.7. havi? A forgalmi meg 1957.9. havi??

                      Akkor ez valahogy nem stimmel...
                      Hogy lesz ebből vizsga?

                      Komment


                        #12
                        Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Akkor ez valahogy nem stimmel...
                        Hogy lesz ebből vizsga?
                        A forgalmiban szereplő utolsó tulajt kellene valahogy megtalálni, vagy azon a vonalon elindulni, hogy hogyan került hozzátok a motor, gondolom erről apukád tudna többet mesélni, de ha jól értettem, akkor meglepinek szánnád neki a motort, vagyis kicsit bonyolult... (és sajnos egyébként sem egyszerű )

                        Komment


                          #13
                          Az utolsó tulaj 76-ban volt...szerintem már nem is él...

                          Komment


                            #14
                            Pont tegnap kaptam meg a levelet az utoljára 77 ben futott motorról hogy él a tulaja... erre se sok esély volt
                            You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                            Komment


                              #15
                              Értelemszerűen, ha nem ugyanaz a vázszám a mocin és a forgalmiban, akkor a kettő nem illik össze. A blokkszám nem annyira mérvadó, azt szokás (volt és az is még mindig) cserélgetni. Ha nem a gépé a forgalmi, akkor meg kell keresni a rendszámbeütést az aktuális motoron (2 betű 4 szám ugye), aztán a blogbejegyzések között megtalálod Soveny fórumtársunk írásában, hogy miként kell megpróbálni felderíteni a tulajt a KEKKH-n keresztül.

                              Az aktuális gépet amin dolgozgatok 1980 januárjában vonták ki a forgalomból, azóta volt szőlőbe járós motor, egy másik úriember dísznek használta, aztán feküdt egy nepper tárolójában - és mégis előkerült az eredeti tulaj aki 1980-ban eladta.
                              Egy próbát, illetve 1400 + postaköltséget megér a dolog szerintem.


                              FJR1300? Ugye nem zöld vagy fehér alapon kék-sárga-piros csíkos?
                              Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 aug. 22, 17:30.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X