annak már kora van
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 09, 12:16."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
-
Az 5000km-es futásteljesítmény biztos nem olyan használat mellett jön, amit én adok a gépnek. Lassan kb. ennyit raktam bele én és egy baromi kopott, de tapadóból indulva lassan elérem a kopójelet. A hátsón. Az elsőn nem látszik semmi nyoma a használatnak.
Ez a megromlás mostanában divat. És tényleg úgy gyártják, hogy pár év alatt felkeményedik az anyag. 2000előtti Michelin autógumit (talán 1997) 13 évesen rakattam fel és koptattam le teljesen. Puha volt a végéig.Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 márc. 09, 12:27.
- 3 likes
Komment
-
Viszont öreg Ural gumi belső nélkül sem lapult,flexel kellett szerelnem."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 6 likes
Komment
-
Atti69
Viszont öreg Ural gumi belső nélkül sem lapult,flexel kellett szerelnem.
Nekem is volt orosz gumim, sok éves...a bakelit jelenthetett volna neki keménységből...
- - - Updated - - -
bokor28
Az 5000km-es futásteljesítmény biztos nem olyan használat mellett jön, amit én adok a gépnek.
Én csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere, Mz-hez szoktam még az átkosban, ott jóval többet megtettem az akkori cociailsta gumikkal, ami valszeg nem a technika csúcsa volt...talán a gyér lőerő?!
Igaz, nem is szoktam csikorogva fékezni...
- 4 likes
Komment
-
A Pannónia fékeit úgy méretezték, hogy ne bántsa a gumikat!!!
Én csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere,újszerűt raktam fel."A Leggyorsabb INDIAN-t "imitálva kibokszoltam,jobb volt mint az új hátsó
:ami két év után rondább lett mint az öreg.És élveztem mikor a nagyvérű motorokat otthagytam:mert nem mertek 50-el menni,
nesze neked slic.gumi......
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere
Sport gépen biztos így van. Metzeler tourance gumira 20ezret mondanak.
A lóerő sokat számíthat meg a rossz fékezés is. Pancsin a hátsó féket használtam csak (mivel az első mutatóban van csak fönt és rásegítésre jó), itt a hátsó kerék könnyen blokkol egy közepes fékezésnél is (beül az első teló és a súly áthelyeződik az első kerékre). Gyakoroltam már rengeteget, de még mindig nem érzem a hátsó féket és húzom a csíkot.
- 2 likes
Komment
-
A hatsogumi nem a fekezesek miatt kopik el hanem a gazadas es az esetleges motorfek ami elhasznalja ,en szemelyszerint a hatsofeket nagyon keveset hasznalom szerintem veszelyes mert konnyen megcsuszik es kimegy a motor alolad ha veletlenul erosebben rataposol. En egyebkent amire koltok szivesen egy motornal az a gumi ,a felfuggesztessek es a fekek .Az osszes tobbi tartozekok ilyen olyan kipufogok,legszurok meg kulombozo ugynevezett "tunning" felszerelesek legyen az esztetikai vagy teljesitmenyre vonatkozok szerintem penzkidobas.
- 6 likes
Komment
-
MZ-s vírus támadott meg bennünket! Tegnap nevünkre került a 125-ös TS, a gépszörny.
Eddig nagyon jók a tapasztalatok (2 nap alatt 163 hibamentes kilométer kényelmes,70-es tempóval), de azért ma begurítottuk a Gesszti Művekbe egy kis elektromos átvizsgálásra.
Kösz Tomi! Jövünk 2 sörrel!
Egyébként a Cspeszi is könnyedén átment a műszaki vizsgán!!
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 6 likes
Komment
-
Ricsi95D
Tegnap nevünkre került a 125-ös TS, a gépszörny.
Eddig nagyon jók a tapasztalatok
Annak idején a táviratkihordók is ezt használták. Hamar csörögni kezd, szépnek nem szép (tudom, ez szubjektív...), de elnyűhetetlen, és eszméletlenül üzembiztos, minimális a karbantartási igénye is... A németek azok németek...
- 2 likes
Komment
Komment