Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vegre kisütött a nap
    Tegnap mifelénk is. Pár cucc kellett a boltbol, és mivel drága a benzin az autóm meg iszákos, kitoltam a Simsont
    Háááát vénülök, lábfejem nem mozdul rendesen, összevissza váltottam. Át kellene alakitani kéziváltósra

    Komment


      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      . Át kellene alakitani kéziváltósra
      És az nem sikerülne? Itt a következő feladat,hajrá!
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Sosem volt Simson Schwalbem de gondolom a fel és le váltás taposással kell hogy működjön a trepni miatt.

        Komment


          Ma silerult egy jo kort tenni egy par motoros cimboraval Sloveniaba ,en inkabb mentem volna a parton Parenzo-ba .de vegul is Razdto lett a cel. Click image for larger version  Name:	IMG_20230114_123620218.jpg Views:	0 Size:	957.0 KB ID:	231526
          Utoljára szerkesztve a következő által: movisz; 2023 jan. 14, 17:53.

          Komment


            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            És az nem sikerülne?
            Max kormányváltóval mint a Komáron/Rigán vagymelyiken. Nem tudom azokon hogy van megoldva bowdennel. Áh, egyre jobban romlik a lábam mozgása

            Komment


              Bocs, hogy kérdezem mind két lábad esetén? Szerintem meg oldható csak jobb lenne ha lehetne a jobb oldalon mint régen is volt a gépeken. A bal kéz maradna a kuplung kar kezelésre.

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                . Nem tudom azokon hogy van megoldva bowdennel
                Szervusztok! Horex itt egy kép a Komar blokk váltó egy részéről! Ez bowdenes. A bowden gombóca egy álltalános kialakítású villába akad. A karos áttétel meg a fokozatokat tolja húzza a blokkban. Ez e kar egy pálcához, az meg a váltóvillához kapcsolódik. Ha a Simsont szeretnéd bovdnesíteni, valami ijesmi jöhet szóba. Nézd meg a Simson Shul, Simson Spatz tipusokat alapnak. De mintha a szocialista időkben építettek volna kormányváltós Simson blokkos járműveket mozgáskorlátozottaknak. Talán azoknak is hasonló volt a technikájuk.

                Komment


                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A bal kéz maradna a kuplung kar kezelésre.
                  Szerintem a váltó tengely akadályozná a kuplung kosarat. A Komar és a Riga ezt a kormányváltást úgy oldotta meg, hogy a kuplungkar behúzása oldotta a váltóreteszelést a markolatban, majd elforgattad a megfelelő seb, fokozatba a markolatot. A kuplung kar vissza engedésével már nem lehetett elforgatni a markolatot. a Riga és a Komar ellentétesen volt fokozatolva! Míg az egyik fent 1, közép 0, alul 2 volt a másik pont fordítva.

                  Komment


                    Nem kell bonyolítani(a kistraktor építésekből tapasztaltam) !

                    A legegyszerűbb megoldás ,és nem nagyon kell szokni.

                    A sebváltókar végére kell egy "8"as köracél egy karikával a másik végén egy gomb a karon két alátét közé egy sasszeggel biztosítva.Érdemes a gázkaroldalra áthajlítani és megvezetni egy laza "kulcskarikában"....
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Én biztos jobb oldalra tenném semmi esetre nem bowdennel karral oldanám meg. A Svalbi motor burkolatára tennék 2 db kis bakkot ez vezetné meg a kart pl 8 as köracélt . Bal oldalon meg beakasztani a hajlitott végét a váltókarba. Jobbról meg a váltókar mint egy berántó. Így a bal kézzel tudsz kuplunglni az marad a gyári.

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A Svalbi motor burkolatára tennék
                        Sziasztok! Nem szeretném elrontani az eszmefuttatásokat, de Horexnak úgy tudom nem Schwalbe, hanem S51-es Simsonja van
                        Hogy hozzá is tegyek a témához, a Simson motoros kapának volt egy kéziváltós megoldása.
                        Ha jól sejtem a blokk jobb oldaláról közvetlenül lehetett a vonóéket csúsztatni jobbra és balra a váltótengelyben. Elég sokszor látni jófogáson, hogy bontanak Nógrádban ilyen kapákat. Aki nem a saját kapájához veszi meg a blokkot annak nem kell a spéci gyújtásfedél. Kiindulásnak talán nem rossz az sem.
                        Mondjuk a képeket megnézve, a gyújtásfedél rögzítése nem a megszokott, eltér a hagyományos fedéltől. És a hajtás is valahol belül megy.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 márc. 01, 21:50.

                        Komment


                          Az idei elso motoros talakozo Click image for larger version

Name:	IMG-20230312-WA0000.jpg
Views:	106
Size:	314.8 KB
ID:	231796 Click image for larger version

Name:	IMG-20230312-WA0002.jpg
Views:	101
Size:	266.2 KB
ID:	231797 Click image for larger version

Name:	IMG_20230312_130730917.jpg
Views:	100
Size:	1,016.4 KB
ID:	231798 Eleg jol megy a motor az ido szep sor es a csülök pörkölt is elfogadhato

                          Komment


                            movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            szep sor
                            A Kawa jobban tetszik, cseréld el.

                            Komment


                              No no el ne cseréldabból sok van!

                              Komment


                                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                No no el ne cseréldabból sok van!




                                Te békülésre hajtasz??!!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X